MuscleMeat

ReyMysterio nd D-MIXXX training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D-MIXXX

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
310
Waardering
1
Vandaag was het zo ver. Het ectomorphje zou trainen met de beer van Assen :cool: Na het werk ben ik vanuit Groningen naar Assen gebaant. Na 10 minuutjes wachten was ReyMysterio er en ging ik een benentraining meedoen. Maja, benen trainen, ReyMysterio wel iig ;)

Starten met een Squat. Eerste keer opwarmen, daarna 60kg, daarna 90kg en ReyMysterio nog veeeel meer. Ik ging maar terug naar de 80kg.

Vervolgens kwam de legg press. Behoorlijk warm, 27 graden, begon ik me al minder te voelen. Khad nog niet gegeten en dat viel niet goed.
Ik heb alleen nog de leg curl en extension meegedaan. Ik was kapot en zwikte bijna door me benen. Ik stond opt punt om te kotsen door de druk in de buik en de hitte was niet normaal ;) Ik nam dus even pauze. Later de calf raises nog even gedaan.

Big ReyMysterio ging mooi door. Die was de warmte wel gewend. Maar ja, wat moet ik zeggen. Die gast was huge, en de gewichten die hij nodig had waren ook huge.

Verder niet veel meer te melden. Bedankt voor de training ReyMysterio, de toevoegingen mag jij plaatsen ;)
 
Dank je wel voor de complimenten!
Om een keer mee te trainen waren de omstandigheden verre van ideaal het was echt vies warm!
Ach ja ik train in een soort glazen kas hé dan krijg je dat.
Wat mij opviel aan D-MIXX is dat hij toch meedeed en doorbuffelde hij sqautte zelfs lekker zwaar mee.
Erg druk was het niet en we konden lekker doorgassen ik heb moet ik ondanks de wat lichtere gewichten dit keer toch lekker getraint!
 
bij deze de vraag: hoeveel paktte rey met de squat en legpress?
 
ramonovietsj zei:
leuk man, die traindates!!!!!!

Hij had supp's gekocht en wou ze zelf komen halen tsja dan ff trainen is dan wel ff leuk!
 
Leuk kerels! :thumb:
 
VET!!! ik zal de verhalen denk ik wel horen als ik D-MIXXX weer tegen kom in onze gym!
 
Centaur zei:
bij deze de vraag: hoeveel paktte rey met de squat en legpress?

Squat pakte ik dit keer maar met 130 incl stang week ervoor 170kg
Leg press gaat niet zwaarder dan 175kg plus 2 kleine gewichtjes erbij een bijna 180kg!

Zit nu in de cut en heb weer mijn KH's verlaagt ik maak dan liever iets meer rep's met iets lager gewicht dan weinig rep's met meer gewicht!
 
ReyMysterio zei:
Squat pakte ik dit keer maar met 130 incl stang week ervoor 170kg
Leg press gaat niet zwaarder dan 175kg plus 2 kleine gewichtjes erbij een bijna 180kg!

Zit nu in de cut en heb weer mijn KH's verlaagt ik maak dan liever iets meer rep's met iets lager gewicht dan weinig rep's met meer gewicht!
Stang 20 kilo neem ik aan? En schuine legpress?
 
vin t wel een gaaf idee..om zo samen is een keer een training te doen! kan toch best leerzaam zijn!

iemand een keer in noordwijkerhout trainen? gezellig! :rolleyes:
 
Centaur zei:
Stang 20 kilo neem ik aan? En schuine legpress?

Nope smith machine weet niet wat het is maar vind ik beter voor mijzelf dan los stang is 10kg d8 ik!
En schuine legpress hebbe we niet het is zo'n fitness ding rommel dus wel jammer schuine leg press was bij mijn vorige gym mijn favoriet!
 
huckfinn zei:
Smith Machine??????????????????????

Ja Smith machine iets mis mee?
Bij echt zware gewichten wil ik weleens smokkelen heb mij er zelf meerdere malen op betrapt!
In de Smith machine heb ik daar geen last van verder train ik normaal gesproken alleen, en heb dus geen spotter en de lui die op dat moment dan aanwezig zijn hoeven niet te spotten bij mij!
 
huckfinn zei:
Smith Machine??????????????????????
Kan wel, al vraag het behoorlijk wat controle over de voeten en benen. Ik heb het vaker gezien.
 
Ik bedoel meer: waarom train je niet los? Niks geen 'smith is voor gays' gedoe, maar im ben altijd benieuwd waarom lui in zo'n ding trainen.
 
huckfinn zei:
Ik bedoel meer: waarom train je niet los? Niks geen 'smith is voor gays' gedoe, maar im ben altijd benieuwd waarom lui in zo'n ding trainen.

Ik smokkel te veel als ik los squat, ik train alleen en hoef die lui die dan aanwezig zijn niet als spotter, en als je alles zo gay vind kom naar Assen en doe een keer netjes mee kijken hoe het je bevalt!
 
Zeker leuk, samen zo'n training. :cool:
 
en wie heeft wie genomen na de training?
 
Jopie zei:
en wie heeft wie genomen na de training?

:roflol:

Zelf lijkt me dat squatten in de smith maar niks. Moet sowieso niks van dat ding hebben. Geef mij maar een squatrek en een barbell :p

Wel leuk om te lezen dat 2 forummembers weer met elkaar getraind hebben!
 
Back
Naar boven