AndroidHealthClinic

ReyMysterio nd D-MIXXX training

Bezoekers in dit topic

Hmmm ik ging laatst met 150 kilo in de smith squatten komt dat hele ding omhoog. :eek:
Zat niet vast met schroeven in de grond..
Maar Rey zon ego heb je dus niet als ik met iemand zou trainen zou ik juist zwaarder gaan dan normaal. :D :D
 
Iguana zei:
Hmmm ik ging laatst met 150 kilo in de smith squatten komt dat hele ding omhoog. :eek:
Zat niet vast met schroeven in de grond..
Maar Rey zon ego heb je dus niet als ik met iemand zou trainen zou ik juist zwaarder gaan dan normaal. :D :D

Ik zit in de cut en heb sinds deze week mijn brood geschrapt de KH's zijn minimaal die ik nu binnenkrijg!
Dus om mij echt helemaal het gompes te trainen in die grote glazen kas had ik weinig zin in!
Gewichten zeggen mij niet zoveel ik voer liever de oefening correct uit dan 30kg boven je max zitten en de volgede dag last hebben van een compleet andere spiergroep dan de spiergroep die je traint!
Het gaat er toch ook om om de ander te laten zien hoe je traint en als je dan al de verkeerde uitvoering laat zien bestaat het gevaar dat diegene dit overneemt!
En dat wil ik uiteraard niet!
 
Helemaal mee eens ... altijd trainen met de full ROM
 
Ja ja leuke theorie ik had het er gister nog met W over, Hiekie..
Komt zon klein k*tgastje naar ons toe en die zegt even dat ik dieper moet gaan met squatten ik kijk em aan en vraag waarom hij dat zegt.
Hij praat wat bla bla over full rom en dat dat beter werkt voor spiergroei..
Nu ben ik in een half jaar trainen met W een kilo of 10 in vvm aangekomen(nog voor de je weet wel ;) ) en ondanks dat het niet allemaal even correct is groei ik wel..
Ik vraag dus aan hem we trainen ongeveer even lang(2 en een half jaar)
Wie van ons 2en heeft meer bereikt en is groter jij met je babygewichten en full rom of ik die af en toe een x cheat..
Stil was ie!
Enfin W was het dus helemaal met me eens al dat bla bla over full rom als je ergens goed op reageert is dat niet nodig iedereen reageert anders zijn conclusie was wij zijn lomp dus moeten lomp trainen en ondanks alles schiet je als een komeet omhoog K....(in een half jaar van 1x80 benchpress naar 2x100 etc etc)
Dus tja leuk gezegd maar het zijn meestal de figuren die er al jaren hetzelfde uitzien die het roepen.
No offence tegen jou bro jij bent een uitzondering in onze sportschool 1 van de weinigen die ook wil groeien. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat nooit tegen jou gezegt Iguana , hoe kom je daar nou weer bij ? en wat roddelde je met W over mij dan ?
 
Neeeeee ik geef een voorbeeld het gaat over iemand anders.. ;)
 
Altijd leuk zo'n trainingsverhaaltjes! :thumbs:
 
huckfinn zei:
Ik bedoel meer: waarom train je niet los? Niks geen 'smith is voor gays' gedoe, maar im ben altijd benieuwd waarom lui in zo'n ding trainen.
Ik heb het ook wel eens gedaan bij gebrek aan ruimte.. Maar bij ons zijn die dingen zo gammel dat boven de 150kilo het aparaat mee omhoog komt :D
 
Back
Naar boven