XXL Nutrition

ReyMysterio's Trainungs loche (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Vrijdag 08-07-05

Na een flinke vertraging in het openbaar vervoer door een bijna aanrijding veroorzaakt door de chauffeur werd ik netjes door een medewerker van het vervoers bedrijf naar plaats an bestemming gebracht!
Ff mn vriendin gezoend en omgekleed om mij vervolgens in te laten schrijven bij de tijdelijke gym.
( mijn vriendin woont op een steenworp afstand van de gym zodoende thuis omkleden etc,etc )
Eenmaal aangekomen in de gym ff aan de bar gezeten om mij in te laten schrijven waar het meisje niet eens wist hoe het allemaal werkte.
Ik wierp een blik op de muur en zag een rek met Snicker's, Mars, Bounty, M&M's en andere zoetigheden ( na het trainen wat eiwitten of koolhydraten en geen suikers!!!! )
Naast het rek een paar pakken Cup a soup en daar weer naast de vloeibare drankjes machine ( Dextro ) in allerlei bacardi kleuren :D.
Mijn inschrijving was klaar en mijn pasje lag klaar na de training voor 2 maand betaald en ik was gereed om te gaan!
Toen ik wegliep werd er nog ff gezegd "als je iets niet weet vraag je het maar" :roflol:
Tijd om mijn tijdelijke Dungeon ff te aanschouwen het krachthonk kwam later aan de beurt.
Eerst op naar de cardio-apparatuur half uurtje fietsen was de bedoeling ( Cut hé ) wat mij opviel waren de 5 tv's aan de muur recht voor mij op 2 meter afstand :roflol: beetje praten met mijn vriendin dan maar ( normaal MP3 speler op train dan ook alleen!!! ) tussentijds ff hartslag in de gaten houden!
En vanaf mijn fiets waar ik opzat kon ik het krachthonk(je) inkijken.
Ik zag een Br33zah slet wat DOMbell oefeningen doen :D
Half uur cardio zat er op tijd voor wat krachthonk oefeningen te doen ik zou alleen onderarmen trainen.
OMFG wat een smal en klein hok lengte 8 meter breedte 3 meter je lacht je dood als je ziet wat er staat.
Korte opsomming van wat er in staat leg-press, smith-machine, wat bankjes, bankdruk bank, dumbbell rekje tot 30kg :(, ez stang, en nog wat rommel ik moet echt een opname maken met een digi cam je lacht je dood :D
Na wat wristcurl's en reversed wristcurl's hebben ze al een beetje kennis kunnen maken met wat Drents gebrul totaal verzuurd dat was het enige positieve de afmeting van de gym zorgt ervoor dat je hard wil trainen om er zo snel mogelijk weg te komen!

Dat was dag 1

Zaterdag 09-07-05

Leg day speciaal bewaard voor deze gym mwuhahaha
Opwarmen 10 min cardio op de fiets werd 5 min ik had er zin in en de gym was maar tot 12:30 open en om 12 uur moet je uit de zaal zijn!!!
Krachthokje in en naar de smith machine voor mn squats ( squat rek kennen ze niet )
Ging wel aardig alhoewel ik het stangetje erg dun vond en mij afvroeg of ze gewichten boven de honderd kg aankonden.
20 kg aan elke kant 15 rep's ging wel lekker alleen mogen ze de stang wel eens smeren het voelde alsof ik met 100kg bezig was.
2x20 aan elke kant 12 rep's ging beter en de mensen vielen zowat van hun fiets af toen ik brulde :D ( vanaf de fietsen kun je zo het hok inkijken en via de spiegels kon je mij zien squatten en ik zag in de spiegel verscheidene gezichten loeren met als vraag "wat doet hij daar nou"
3x20kg aan elke kant nog een blik naar de stang moest kunnen dacht ik 8 rep's niet veel bijzonders aan behalve dat het voelde alsof het rek zou kantelen :D
Nu was het de beurt aan de front squat niet echt bijzonder alhoewel ik van de squat al een zwaar gevoel in de benen had.
Front's deed ik met 80kg max ik had weinig gegeten van te voren en op volle kracht gaan had ik geen zin in tenzij ik zeker weet wat er allemaal kan!
Dus volop aftasten :p
Vriendin stond al een tijdje toe te kijken en zij wou ook "graag" meedoen zij vind de begeleiding niet zo en aangezien ik straks 3 week bij haar ben en wij niet op vakantie gaan ga ik daar de vakantie trainen.
Leg press deze variant heb ik voor het laatst op zn minst 1 1/2 jaar geleden gedaan en het gaf mij altijd veel voldoening!
Eerst ff zonder gewicht ff aanvoelen hoe het gaat tering wat een weerstand al ( ff wat siliconen spray had er wel op gemogen jamer genoeg stond het glijmiddel nog op het nachtkastje :D )
Na een setje met 160kg kon er nog meer op alle platen van 20kg verzameld en erop gekwakt 240kg totaal er waren alleen nog maar kleine platen aanwezig en echt veel meer kon er niet bij op.
Erg jammer, maar ook hiermee perste ik ff 12 rep's eruit.
Mijn benen zaten al aardig vol en nu moest ik een trap opsjouwen voor de volgende oefeningen niet echt bijzonder om op te noemen respectievelijk
Leg extension, leg curl, hip adductor's en daarna nog ff kuiten gedaan standing calf raise op de smith, en calf press op de leg press!

korte opsomming van wat ik allemaal heb gezien:

Op de vrijdag vriendengroepje van 3 man in het krachthonk die blijkbaar niet wisten wat ik daar deed wat opviel was het vele gepraat tijdens rust als in de set's zelf tegen de kerel die bezig was!
Ook het schoeisel viel op ze hielden het lekker luchtig in hun open air nike's :D

Zaterdag toen ik aan mn zelf meegebrachte shakeje liep te lurken kwamen er 2 kereltjes aan en de opdruk van het T-shirtje van de gym ga ik met julle delen!
Opdruk van het shirtje is tevens het motto van de gym!

Gezond,GEZELLIG, Gymnasion

Lees volgende week mijn verhaaltje over rug,biceps!
Ze zullen niet weten wat hun overkomt als ik deadlifts,BB row's doe en van de afdeling waar je komt met de trap een handvat jat om beneden T-Bar's doe!
 
zo te horen ging het wel redelijk dus :cool:

haha volgende keer moet je ook zo'n zwaar agressief t-shirt aandoen zoiets als:

[Link niet meer beschikbaar]
 
tswhey zei:
zo te horen ging het wel redelijk dus :cool:

haha volgende keer moet je ook zo'n zwaar agressief t-shirt aandoen zoiets als:

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je de tags omgekeerd doet werkt het niet he tswhey ;).
 
Wel power in je poten,Rey.

240 kilo is niet niks.

Ik ben benieuwd naar de stories die nog moeten komen...
 
Komt helemaal goed!
Als alles zo loopt zoals het moet vrijdag mijn Ruch und Bizeps trainung :P
 
Ben Je Er Al Uit Gekicked??
 
Ja joh, ff een updateje.

@tswhey: mooi shirt!
 
Volgens mij is ie op de parking doodgereden ;)
 
Waarom zal Rey toch niet meer posten?
 
Back
Naar boven