AndroidHealthClinic

RFFNCK Contest Log

Bezoekers in dit topic

Paar recente trainingen:

15-8: Kuiten + Rug + Armen
- Seated Calf Raises 3x10
- Standing Calf Raises 7x10-12

- Pull-ups 8-8-7
- Lat Pulldown 3x10-12
- Seated Row 7x8-12

- Close-grip Bench 3x12
- DB One Arm Tricep Extension 3x8
- Cable Tricep Pushdown 3x8-12

- DB Bicep Curl 3x8-12
- Incline DB Curl 3x8

16-8: Borst + Schouders
- Bench Press 3x10
- Incline Bench 3x8
- Machine Fly 3x12

- Smith Machine Shoulder Press 3x10-12
- DB Lateral Raise 3x10
- Machine Reverse Fly 3x8-12
- BB Shrugs 3x10

17-8: Benen + Core
- BB Zercher Squats 12-10-8
- Leg Press 12-10-8
- Floor Glute Ham Raise 7-6-6
- Seated Leg Curl 12-12-10
- Leg Extensions 12-12-13
- DB Walking Lunges 30 reps x 12 kg
- Hyperextensions 3x6
- Planks 3xmax
- Crunches 12-10-10


Nice pics bro! :thumb:
En die tandenborstel ziet er ook shredded uit :D

Ziet er goed uit kerel !

Bedankt brada's!
 
Tren van gisteren

21-8: Borst + Schouders
- Bench 3x12
- Incline Bench 3x8
- Machine Fly 3x10
- Smith Machine Shoulder Press 3x10
- BB Shrugs 3x12
- DB Reverse Fly's 3x12
- DB Lateral Raises 10-9-9
 
nice trainings, hoeveel kilootjes doe je met die exercises
 
Ben vooral nog aan het wennen aan deze volumes. Bench 3x5x100 voor/tijdens de cut ging goed, nu is 3x12x70 al lastig omdat de pomp en verzuring gewoon in de weg zitten. Incline bench begin ik nu pas mee, die doe ik verder nooit dus zit nog op 60 kg, shrugs 3x12x100, lateral raises strict met 6 kg, reverse flyes ook.
 
Ben vooral nog aan het wennen aan deze volumes. Bench 3x5x100 voor/tijdens de cut ging goed, nu is 3x12x70 al lastig omdat de pomp en verzuring gewoon in de weg zitten. Incline bench begin ik nu pas mee, die doe ik verder nooit dus zit nog op 60 kg, shrugs 3x12x100, lateral raises strict met 6 kg, reverse flyes ook.

ait toch nice hoor :o

ik doe ook wel eens meer reps (van 5 naar 10 oid) en dan merk ik ook gelijk dat ik in mn opwarmingssets al kan stoppen vanwege verzuring
 
Goeie foto's! Waarom wissel je van gym?
 
Sick brah. Hele tijd niet geweest, en echt dikke transformatie zo te zien. Mirrin pec attachments btw.
 
Vandaag verjaardagsgains gemaakt op dem legs.

- Warming up op hometrainert.
- Leg Curls 15-10-12
- DB Bulgarian Split Squats 12-10-10 SS Walking DB Lunges 25-20-18
- Floor Glute Ham Raise 6-4-4
- Leg Extensions 12-12-12
- Leg Press 12-10-8
- Plank 3xmax
- Nog wat core gedoe


Goeie foto's! Waarom wissel je van gym?

Thanks! Huidige gym is veel kapot, kwijt, gewichten die niet kloppen etc. Ben na 2 jaar hier wel toe aan iets nieuws.

Sick brah. Hele tijd niet geweest, en echt dikke transformatie zo te zien. Mirrin pec attachments btw.

Bedankt Daan! Nu nog massa erop.
 
ja k zag al iets op fb voorbij komen gratz man
 
gefeliciteerd trouwe pro bodybuildert topic updatert

geniet ervan:)
 
Vanuit het zonnige Marrakech zie ik zojuist dat de contest foto's zijn geüpload. Ik ben benieuwd naar jullie meningen en feedback is meer dan welkom! Zowel hier als in de galerij. Naar mijn mening zijn met name mijn armen, rug en kuiten de aandachtspunten. En overall nog een hoop massa.
 
ik vindt dat je sws goede pak massa hebt en mirin op je chest. Zou vooral idd proberen wat aan je rug te werken die oogt nog ietsje mager (maar wie ben ik om dat te zeggen :o) vindt ook best moeilijk te vergelijken omdat het allemaal aparte foto's zijn en er eigelijk niks naast wordt gehouden om mee te vergelijken
 
Bedankt Joey! Aan mijn rug ga ik werken! Ik kan hier op mijn telefoon niet mijn cijfer of aantal stemmers zien, of zijn dat de twee opmerkingen onder de foto? De rest heeft daar wel veel opmerkingen staan zag ik.
 
tot nu toe sta je op een 5,93 en je hebt 4 reacties
 
Hmm, oke, thanks. En nu dan? Zie alleen dat ik laatste sta en iedereen tig reacties heeft en ik maar 4..
 
5.74 met 5 comments

maar zie ook gasten die lager bw hebben enzo die hoger staan, nja niet iedereen beoordeeld hetzelfde. ik vindt altijd bij zoiets moet je iedereen naast elkaar zetten en dan een foto maken ofzo, dan zie je de personen naast elkaar denk dat dat een beter beeld geeft.
 
Hmm ja het is ook een populariteitsstrijd, had mezelf wel iets hoger ingeschat. Maar goed, mijn doel was om langer door te cutten, en dat is aardig gelukt.
 
Back
Naar boven