MuscleMeat

Rhodos!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roy

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2004
Berichten
1.436
Waardering
0
Dag beste DBB-ers, tot over 2 weken...Ik vertrek morgenmiddag lekker naar Rhodos!! Verwachtte weersvoorspelling voor aankomende week: zon en 29 graden!!

:wave:
 
yo veel plezier bro, ga je nog wat doen aan bb of voedingsschema of ga je helemaal los
 
Misschien bezoek ik nog een keer een gym in Rhodos en ik jat wel een paar eitjes meer bij het ontbijt :D !! Verder kwa trainen alleen ff snel oppompen voor bij het zwembad en de zee :p

Nee, ik ga lekker (verdiend) uitrusten!!
 
Veel plezier!
 
Roy zei:
Misschien bezoek ik nog een keer een gym in Rhodos en ik jat wel een paar eitjes meer bij het ontbijt :D !! Verder kwa trainen alleen ff snel oppompen voor bij het zwembad en de zee :p

Nee, ik ga lekker (verdiend) uitrusten!!


@Roy via google heb ik twee gyms gevonden in Rhodos en zag er redelijk hardcore uit, heb even geen links maar een paar search acties moet resultaat opleveren. Ben iig benieuwd naar je ervaringen want ik ga er eind aug met ook met het vrouwtje heen, bij mijn appartement zat wel een kleine gym al maar tips zijn altijd welkom.

Have fun!
 
Ok thanx, ik hou je op de hoogte!
 
:p :D Veel plezier! En rust maar lekker uit!!!
 
Niet naar de lokale chicka's kijken heh; dan moet je meteen met ze trouwen.
 
Veel plezier. Over ongeveer 3 weken ga ik ook naar Rhodos :)

Als je terugkomt laat maar horen hoe het geweest is.
 
Veel plezier!
 
Over een maand ga ik ook heen, ik ben benieuwd wat je van Rhodos vindt.
 
Veel plezier daar bro :)
 
niet teveel baco's hé ;)
 
Nou geniet dan van je velverdiende rust
 
Back from Rhodos!! Pfff veeeels te warm daar met gemiddeld een graad of 35/40 (uit de zon)...Maar met een lekker windje vanaf zee goed te doen (zolang je nix doet.. :D ).
Ik heb in Rhodos zelf geen gyms bezocht en gezocht. Heb in ixia (waar ik zat) 2 gyms gezien. Een boven een bowlingzaal en een in een schitterend en groot vrijstaand landhuis in engelse sT (tja het zal wel..)!!! Op het resort waar ik zat (www.avrabeach.gr) hebben ze net 2 maanden een eigen gym. Welliswaar erg klein, maar de basisdingen zijn er en ik heb er 4 keer in 2 weken lekker getraind. Misschien weinig, maar ik heb vakantie he!! Verder heerlijk weer dus en lekker gegeten/gedronken en mooi bijgebruind. Nog een ruime week thuis een beetje uitrusten en dan weer vol in training!!!
 
Roy zei:
Back from Rhodos!! Pfff veeeels te warm daar met gemiddeld een graad of 35/40 (uit de zon)...Maar met een lekker windje vanaf zee goed te doen (zolang je nix doet.. :D ).
Ik heb in Rhodos zelf geen gyms bezocht en gezocht. Heb in ixia (waar ik zat) 2 gyms gezien. Een boven een bowlingzaal en een in een schitterend en groot vrijstaand landhuis in engelse sT (tja het zal wel..)!!! Op het resort waar ik zat (www.avrabeach.gr) hebben ze net 2 maanden een eigen gym. Welliswaar erg klein, maar de basisdingen zijn er en ik heb er 4 keer in 2 weken lekker getraind. Misschien weinig, maar ik heb vakantie he!! Verder heerlijk weer dus en lekker gegeten/gedronken en mooi bijgebruind. Nog een ruime week thuis een beetje uitrusten en dan weer vol in training!!!


Hey Roy, nice to hear you had a good time!

Ik ben nog op zoek naar een geschikt appartement op Rhodos, liefst wel in de stad zelf want vlg mij is daar het meeste te doe/zien?!

zelf heb ik wel al een gym gevonden in de stad via google (http://www.rodosnet.gr/Fitnessfactory/index.htm)

maar eentje in je eigen appartement is beter natuurlijk.

Ging het nog een beetje qua eten? en beetje aandacht nog op het strand gekregen;)
 
Back
Naar boven