MuscleMeat

Ria en Jan aten nog even een hamburgertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
media_xl_911001.jpg



Na drie weken kamperen in Zuid-Frankrijk besloten Jan en Ria van Maurik op 36 kilometer van hun huis nog een laatste stop te maken na een lange rit. Ze aten een hamburgertje in de McDonald's langs de A27. En terwijl zij even bijtankten, werd hun caravan achter hun Hyundai Tucson vandaan getrokken.

'We waren sprakeloos, konden het niet geloven. Ik stond te huilen en te shaken. We waren zo zuinig op onze caravan,' vertelt Ria vandaag in het AD.

Alles kwijt
'Ik voel me heel verdrietig. We zijn alles kwijt. Niet alleen de caravan. Ook een mountainbike, een damesfiets, en een iPod, laptop en 49 inch flatscreen. En wat te denken van onze kleding? Bijna al mijn goede kleding had ik bij me. Wat ik nu nog thuis in de kast heb hangen, is haast niet meer de moeite waard.'

In het kleine half uur dat de Van Mauriks uit Cothen en hun 10-jarge nichtje die mee was, zaten te eten, gingen dieven er met de witte, dertien jaar oude Chateau Calisto 456 C vandoor. En ook de vakantiefoto's zijn weg. 'Alle foto's stonden op de laptop. Ik heb alleen een vaag fotootje van Jan, genomen met mijn telefoon. Dat is alles.'

Domper
Veel erger kon een geslaagde vakantie niet eindigen. En als klap op de vuurpijl is ook het komend weekend voor het bestolen echtpaar gelijk wat minder feestelijk. 'Samen zijn we 100 jaar geworden,' verklaart Ria. 'Ik op 19 mei, Jan vorige week op 3 augustus. Ik had de slingers en een Abraham meegenomen op vakantie, om daar de boel te versieren. Die missen we zaterdag dus ook. Net als de medicijnen van mij en mijn man. Ik hoop zó dat we onze spulletjes nog terugzien.' (Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenl...avan-gejat-op-allerlaatste-vakantiestop.dhtml

Misschien dat Ria voortaan beter wat gezonder kan gaan eten, hamburgers maken meer kapot dan je lief is blijkt wel weer.
 
Sneu voor die mensen.
 
Waarom staat dit in humor en geouwehoer, ik dacht iets grappig te lezen :p
 
Heel sneu, maar wat een actie om een gekoppelde caravan mee te jatten.
 
wat leer je hiervan?



































































JUIST
 
/care mode off!
 
Damn monstercalves :eek:
 
49 inch flatscreen in een caravan, hoe ordinair wil je het hebben...
 
'Ik voel me heel verdrietig. We zijn alles kwijt. Niet alleen de caravan. Ook een mountainbike, een damesfiets, en een iPod, laptop en 49 inch flatscreen. En wat te denken van onze kleding? Bijna al mijn goede kleding had ik bij me. Wat ik nu nog thuis in de kast heb hangen, is haast niet meer de moeite waard.'

Tokkies. :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:56 ----------

Hoezo staat dit verhaal eigenlijk op ad.nl? Waar is de Telegraaf?
 
49 inch flatscreens zijn er nie.
 
Tokkies. :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:56 ----------

Hoezo staat dit verhaal eigenlijk op ad.nl? Waar is de Telegraaf?

Omdat het serieuze business is basscross!
 
hamburgers are bad m'kay
 
Wedden dat die vent pissed off is omdat juist die vrouw een hamburger wou :D
 
Klinkt overigens eerder als een gevalletje verzekering scammen, vertrouw die lui niet.

Ria is trouwens wel buffer dan 90% van DBB.
 
Whahaha, arme tokkies.
 
even even even even even... waar is mijn caravan gebleven?
 
Whaha ik had het 5weken terug mijn famke wou even een br halen bij MC Donalds,br waren kl en toen nam ik ook een klein paaltje mee aan mijn kant,van voor tot achteren een leuk kunstwerkje van €5000,-:eek:
De Doblo is weer als nieuw nu,maar is altijd lullig als anderen menen meer recht te hebben op jou spullen...
 
Whaha ik had het 5weken terug mijn famke wou even een br halen bij MC Donalds,br waren kl en toen nam ik ook een klein paaltje mee aan mijn kant,van voor tot achteren een leuk kunstwerkje van €5000,-:eek:
De Doblo is weer als nieuw nu,maar is altijd lullig als anderen menen meer recht te hebben op jou spullen...

wtf is een ''famke''?
 
Back
Naar boven