MuscleMeat

Ribs or abs

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
hoi,

De kans is groot dat er al een topic als deze is.. maar ik kon hem niet vinden, dusja..

Ik doe nu al minimaal 4 maanden serieuze krachttraining en vechtsport. Hiervoor deed ik al krachttraining, maar nooit zo zwaar en serieus als nu (zonde van het geld geweest..). Ik heb al op google gezocht, maar daar vind ik alleen topics over jongens/mannen die hun ribben zien omdat ze heel slank zijn. Lage body fat.

Nu is bij mij mijn body fat nog te hoog om mijn buikspieren te zien.. zou ik denken? Maar als ik voor de spiegel sta lijkt het toch of de bovenste 2 zichtbaar worden. Maar dan twijfel ik toch, zijn het niet gewoon mijn ribben..? Ik weet niet mijn precieze body fat. Maar ik ben 1.65 en weeg ongeveer 67.
Ik zie ze al redelijk hoog, met sport bh begint het net onder het onderstr randje van de bh.

Ik vroeg me dus ook af of hier vrouwen zijn die zichtbare buikspieren hebben. En die mij kunnen vertellen waar de bovenste bij hun beginnen.

En nee, ik ben niet zo gefocust op het idee dat ik een sixpack moet hebben. Mijn doel is gewoon sterker worden en zichtbaar gespierder. Ik ben gewoon vooral nieuwsgierig of ik daadwerkelijk zichtbaare spieren krijg..
ik heb geprobeerd te voelen wat het is maar daar kom ik niet zo veel wijs uit.. mja misschien beter op moeten letten tijdens biologie?
 
Maak een foto
 
Wellicht kom je erachter door op de grond/bed te gaan liggen en met je buikspieren jezelf een klein stukje omhoog te helpen (je torso dan). Even voelen aan de plek die je bedoelt en dan weet je het vast wel.
 
Back
Naar boven