Fitness Seller

RicardoVr6 more poses!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb alles eerlijk beoordeeld wat ik ervan vindt, dat er hier mensen zijn die er gewoon ''niet uitziende'' bb'ers een 7 of 8 geven (mischien omdat ze het zielig vinden) ik heb er 1 een 10 gegeven, sommige een 8, paar zevens, en jah eentje kreeg er van mij een 1.. leek gewoon nergens op klaar.. zo simpel is het

aha, gelukkig tellen die punten niet mee.

Maar een 10 geef je wel? en een 1 ook [en mij een 2 :p]
 
Heel netjes ricardo. Je had deze foto's ook wel eff mogen posten op sf.:cool:

wie je ben jij op sf?
en ze hebben er allemaal op gestaan, behalve foto 4 geloof ik
 
de 3e foto is echt vet!! netjes man ;)
 
aha, gelukkig tellen die punten niet mee.

Maar een 10 geef je wel? en een 1 ook [en mij een 2 :p]

vondt de verhouding tov de nr 1 en 2 gewoon totaal niet in de buurt komen, wat moet ik dan? mensen die ik een 4,5,6 heb gegeven en ik kom iemand tegen die ik nog weer wat minder vind tog diegene ook maar een 4 geven... dat klopt dan toch ook niet. heeft verder niks met arrogantie te maken oid

als ik mee kon doen en had meegedaan, zou ik ook genoeg 2,3,4,5jes krijgen, dan accepteer ik dan gewoon, dat is toch de risico als ik meedoe, terwijl ik weet dat ik geen kans maak
 
Laatst bewerkt:
Tsja, vaak zijn bodybuilders al erg zwak. Als je ze een eerlijk oordeel geeft zoals een onvoldoende, krijgen ze een soort van tijdelijke trauma.

Daarom geef ik mijn oordeel ook niet zo gauw, tenzij het echt goed is.
 
Tsja, vaak zijn bodybuilders al erg zwak. Als je ze een eerlijk oordeel geeft zoals een onvoldoende, krijgen ze een soort van tijdelijke trauma.

Daarom geef ik mijn oordeel ook niet zo gauw, tenzij het echt goed is.

cijferen hier gaat nergens over, jongetjes met een bf van 20% die net trainen krijgen 8en en 9ens :rolleyes:
 
goede fysiek voor je leeftijd, en vooral heerlijk droog, in het verleden al gecut? of gewoon lekker clean bulken met een snelle stofwisseling?
 
wanneer krijgen we die benen te zien?
 
Echt fantastisch man. Ik wou dat ik zo ver zat, ben binnen enkele maanden ook 19 maar ik zit toch lang niet zo ver als jij.
Hoe lang ben je al bezig ?
 
Echt fantastisch man. Ik wou dat ik zo ver zat, ben binnen enkele maanden ook 19 maar ik zit toch lang niet zo ver als jij.
Hoe lang ben je al bezig ?

Thanks! 3 jr
 
Nice pics man, big :D En volgende keer indd sf posten ;)
 
Toch meer sf leden hier dan ik dacht :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven