AndroidHealthClinic

RicardoVr6 more poses!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede fysiek voor je leeftijd, en vooral heerlijk droog, in het verleden al gecut? of gewoon lekker clean bulken met een snelle stofwisseling?


Dude, lul aub niet zo stom. Op een ander forum zeg je dat je iedere dag in de Mac zit, geen eetschema hebt en dat je de ene kuur naar de andere volgt, zonder je lichaam fatsoenlijk laten te herstellen:rolleyes:.
 
Als ie kuurt is het zonde, want is te vroeg. Maar ook met een kuur ziet zijn bovenlichaam er wel oke uit.
 
Kreeg ik daardoor een 1? Omdat de spuit er nog niet in is geweest? :roflol:...

Ik mis trouwens de :L smiley voor dit soort mensen
 
Ik weet van bronnen dat jij flink kuurt ricardovr6, dus lul niet dat (naturel) bb'ers er niet uitzien terwijl jij het ene na het andere kuurtje zet.
 
Kreeg ik daardoor een 1? Omdat de spuit er nog niet in is geweest? :roflol:...

Ik mis trouwens de :L smiley voor dit soort mensen

Trek ut je niet aan, en die smiley mis ik nu ook wel ja.
 
Dude, lul aub niet zo stom. Op een ander forum zeg je dat je iedere dag in de Mac zit, geen eetschema hebt en dat je de ene kuur naar de andere volgt, zonder je lichaam fatsoenlijk laten te herstellen:rolleyes:.

ik zit cker iedere dag in de mac jah, zo ook in de friettent! maar ik zit ook aan de tonijn, pap etc...

en mijn lichaam hersteld prima
 
Ik weet van bronnen dat jij flink kuurt ricardovr6, dus lul niet dat (naturel) bb'ers er niet uitzien terwijl jij het ene na het andere kuurtje zet.

verhoudingen kloppen niet van hun, kippenborstje met grote armen ofzo
 
Matijn,

STEL dat ricardo zou kuren, en dan nog? Probeer jij maar eens met een kuur en al, dat ooit in je leven voor elkaar te krijgen.. misschien heb jij dat, maar vele kunnen 't ook niet met kuur in zoveel aantal jaren.

En het gaat hier niet om kuren of niet kuren.. gaat om de performance!
Het is allemaal goed afgewerkt.


En Ace,
Ga aub je poedeltje wassen en kammen.. waar bemoei jij je in godsnaam mee. Tuurlijk Mcdonalds rules.. maar hij eet ook veel clean spul.
Ga nou niet kinderachtig doen jochie ;)
 
Matijn,

STEL dat ricardo zou kuren, en dan nog? Probeer jij maar eens met een kuur en al, dat ooit in je leven voor elkaar te krijgen.. misschien heb jij dat, maar vele kunnen 't ook niet met kuur in zoveel aantal jaren.

En het gaat hier niet om kuren of niet kuren.. gaat om de performance!
Het is allemaal goed afgewerkt.


En Ace,
Ga aub je poedeltje wassen en kammen.. waar bemoei jij je in godsnaam mee. Tuurlijk Mcdonalds rules.. maar hij eet ook veel clean spul.
Ga nou niet kinderachtig doen jochie ;)

die weddenschap wil ik best wel aan.

ga nou niet zeggen dat hij zo geweldig is met die kuur, kuur of geen kuur, goede lichamen kosten tijd en inspanning maar wees dan wel vent, eerlijk en reeel.
 
die weddenschap wil ik best wel aan.

Deal. Stuur maar foto als je ook zoiets heb, of in de buurt.
Zullen zien hoelang je erover doet dan. ;)

En hij is 19, maar laten we dat achterwegen laten voor je.. anders is t al zo triest.
 
Deal. Stuur maar foto als je ook zoiets heb, of in de buurt.
Zullen zien hoelang je erover doet dan. ;)

En hij is 19, maar laten we dat achterwegen laten voor je.. anders is t al zo triest.

Inderdaad laat dat maar achterwege, want je gaint het beste voor je 20e. En je eet clean of je eet het niet. Dus die opmerking van: hij eet ook clean, slaat nergens op.
 
Je bent altijd wel ergens ontevreden over. Zo is hij ontevreden over zijn benen. Maar wie zegt dat hij daar niet aan werkt.
 
Kinderen, stop the bashing.
Ik moet mod worden :)
 
verhoudingen kloppen niet van hun, kippenborstje met grote armen ofzo

Moet jij zeggen. Jij bent ook uit verhouding je hebt hele slechte benen heb je zelf gezegd.;)

En altijd nog beter een slechte borst als slechte benen ziet er zo lullig uit van die satestokjes onder een goed bovenlichaam.
 
Moet jij zeggen. Jij bent ook uit verhouding je hebt hele slechte benen heb je zelf gezegd.;)

En altijd nog beter een slechte borst als slechte benen ziet er zo lullig uit van die satestokjes onder een goed bovenlichaam.

joggie luister, heb jij mij benen gezien? neej dus kwats niet, want geloof me dun zijn ze niet, maar gewoon niet gespierd genoeg vergeleken met de boven lichaam!

mijn bovenlichaam is niet uit de verhouding zoals de meeste hier bij die contest, als nou de bovenlichaam mooi in verhouding is en wat mindere benen heb, heb ik respect voor! dan heb je nog maar 1 ding waaraan je moet werken! als je nou een chickenborst heb met grote armen en een slechte buik, en ook nog us slechte benen, heb je meer werk nodig!
 
En hij is 19, maar laten we dat achterwegen laten voor je.. anders is t al zo triest.

Dan zou het al knap stom zijn om te kuren, als dat zo zou zijn.
 
Jezus mensen hoelang nog doorgaan met die discussie. Het gaat toch om zijn foto's, en wat ie op die leeftijd bereikt heeft. Kan je jaloers gaan doen, maar hij ziet er gewoon goed uit.

En wat kan het mensen schelen als ie elke dag in de mac zit ??? Eten is eten, en zolang hij er niet moddervet van wordt, en alles onder controle kan houden, is het toch juist goed. Zoals hij al zei, het is heus niet het enige wat ie eet.
 
Jezus mensen hoelang nog doorgaan met die discussie. Het gaat toch om zijn foto's, en wat ie op die leeftijd bereikt heeft. Kan je jaloers gaan doen, maar hij ziet er gewoon goed uit.

En wat kan het mensen schelen als ie elke dag in de mac zit ??? Eten is eten, en zolang hij er niet moddervet van wordt, en alles onder controle kan houden, is het toch juist goed. Zoals hij al zei, het is heus niet het enige wat ie eet.

THANK YOU!! en om dat aan te tonen, kijk maar op me 1e foto rechts onder me arm staan tientallen tonijn blikjes :D
 
Maar wat heb jij dan allemaal gebruikt in je kuurtjes ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven