AndroidHealthClinic

Rice & Protein - Bodylab

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bodylab Rice & Protein heeft een ideale verhouding van koolhydraten en eiwitten. En het beste nieuws is dat deze koolhydratenbron voor 100% uit zilvervliesrijst bestaat. De beste koolhydraten bron die je kunt wensen als sporter. Voor de eiwitten is een hoogwaardige mix gecreëerd van de 6 meest ideale eiwitbronnen voor sporters. Deze mix geeft je net als gekookte kip een vetvrije bron van eiwitten maar met een nog hogere biologische waarde!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heb vanille en chocola gehad, beide erg lekker. Vanille is ook erg lekker met melk, chocola vind ik alleen erg lekker met water
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5-6 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodylab
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Het was in de actie de laatste keer dat ik het laatst gekocht heb. De levering van bodylab is bij mij altijd op tijd, iets wat B&F niet altijd heeft helaas.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 55 euro voor 2 potten
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
    Ik ben een echte hardgainer en moet een hoop extra eten, dus gebruik dit als mijn normale eiwitten shake.
    Iedere schone kcal is mooi meegenomen.

Mijn review:

De eerste keer dat ik Rice & Protein kocht was ik een beetje huiverig voor de smaak.
Ik ben altijd slecht oplossende weightgainers gewend die niet lekker smaken en veel suikers bevatten. Dit is ook zeker het voordeel van Rice & Protein, een goede maar vooral verantwoorde smaak :)

Rice & Protein lost eigenlijk al enige maaltijdvervanger die ik ken (heb meedere gehad van body&fitshop, xxl nutrition en sportfood) goed op.
Kleine notitie erbij maken dat de gemalen zilvervlies rijst wel naar de bodem zakt, dus je moet wel af en toe nog een keer beetje wiebelen met je shake beker. Maar dat moet je maar zien als extra onderarm training!

Ben zeer tevreden over dit product, lekker en clean dus ideaal voor s'ochtends, pre/post workout en met wat havermout er bij als echte maaltijd vervanger voor in noodgevallen.
Gebruik hem nu s'ochtends met havermout als ontbijt en voor post workout.
Post workout neem ik direct na mijn training mijn shake, zodra ik thuis kom gooi ik er een goede maaltijd achterna.

Denk dat dit een goed product is voor mensen die een hoge kcal inname hebben, je krijgt je eiwitten gelijk met wat koolh binnen.
Geen last van klonten of stroperige zooi, dit drinkt weg als limonade :)

rice_protein.jpg
 
Ik zie nu op de site van Bodylab dat het aantal scheppen bij een gewicht van tussen de 79-90 kg nu 8 is. Dit was voorheen hooguit 5 scheppen maar de inhoud van de pot is hetzelfde gebleven. Wat is hiervan de reden ? Zijn de schepjes kleiner geworden ?
 
Ik zie nu op de site van Bodylab dat het aantal scheppen bij een gewicht van tussen de 79-90 kg nu 8 is. Dit was voorheen hooguit 5 scheppen maar de inhoud van de pot is hetzelfde gebleven. Wat is hiervan de reden ? Zijn de schepjes kleiner geworden ?

Ik weet niet wanneer jij voor het laatst R&P hebt gekocht, als ik afweeg met een weegschaal is 6-8 schepjes (ene scoop is groter dan de ander) ongeveer 100gr.
 
Back
Naar boven