MuscleMeat

Rich Piana Mutant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.

Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.
 
RIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.

Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.
Doe daar ook nog zijn enorme gewicht bovenop. Moet wel zeggen dat ik er van geschrokken ben, zag hem nou niet aan voor iemand om recreatieve middelen te gebruiken.
 
Doe daar ook nog zijn enorme gewicht bovenop. Moet wel zeggen dat ik er van geschrokken ben, zag hem nou niet aan voor iemand om recreatieve middelen te gebruiken.
Lol ignorant :) hoeveel woog hij?
 
RIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.

Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.
niet de beste bron maar evengoed..

Nandrolon versterkt sloopwerk van coke in de hartspier
 
Jammer, hij bracht wel iets unieks in de fitness wereld. Ik zal rich piano missen en vooral al dat getrol onder zijn jewtube
 
Meen me te herinneren dat hij zelfs ghb gebruikte om gh te verhogen lol.
Oh lol, als ik dat had gehoord dan was ik minder verrast geweest:o. Wel jammer, kon wel lachen om die vent.
 
Ik had wel meer reacties verwacht op dit forum blijkbaar kwam dit niet zo onverwachts en werd hij al gezien als wandelend lijk.
 
Back
Naar boven