MuscleMeat

Richard Jones BFTO2004 Preview (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
[Link niet meer beschikbaar]
Hier ik weet niet of de mensen hem al gezien hebben bfto 2004 Richard Magic Jones.Hij mist nog wat massa om met de top mee te doen als je de mr.o 2004 hebt gezien dan zie je dat hij massa mist.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier heb je een pic van Richard.
 
Inderdaad (nog) geen massabom maar ik zie er wel potentieel in...
En niet tegenstaande een mooie overall fysiek.
 
Ja hij ziet er zeker goed uit alleen meer massa dan komt het hellemaal goed met deze man.
 
1 van de mooiste atleten die er rondlopen imo :)
 
Geen massa?

Kom op zeg, ik zou bijna gaan flamen...
 
Hij schijnt ook een taille van maar 68 cm te hebben! Kijken hoe lang hij dit vol kan houden!
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie fysiek deze man! Ziet er nu nog atletisch uit, 's kijken hoe lang hij dat vol kan houden tijdens zijn jacht naar massa...
 
atletisch, geen massa??? jullie zijn vast allemaal freaks
 
Svensson zei:
Zeer mooie fysiek deze man! Ziet er nu nog atletisch uit, 's kijken hoe lang hij dat vol kan houden tijdens zijn jacht naar massa...
athletisch? :rolleyes:
ga jij maar eens vragen aan de eerste de beste vrouw of ze dat athletisch vindt, wellicht gruwelt ze:p (de meeste dames vinden athletisch mooi en DIT is NIET athletisch, dit is bruut, geen ronnie size maar wel huge)
 
Wat een aso schouders heeft die gast!
 
ik vind hem veel mooier dan ronnie, wat een mooi fysiek zeg.

daar zou ik echt alles voor over hebben om ooit zo te worden.
 
younggod zei:
ik vind hem veel mooier dan ronnie, wat een mooi fysiek zeg.

daar zou ik echt alles voor over hebben om ooit zo te worden.
Ja dat is het hem net hij heeft een prachtig fysiek mooi strak maar als hij hoger wil moet hij wel massa scoren maar ik denk dat hij dan wel iets of wat van zijn vorm kwijtraakt.Mark Dugdale ziet er er trouwens ook goed uit.
 
Back
Naar boven