XXL Nutrition

Richard Sandrak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
456
Waardering
0
Aardig wasbordje +spierballen voor zo'n klein jochie!

VhQy_zWr4WCrxiItlgbtBztK5yY7oBDR.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
nog mee r foto's

[Link niet meer beschikbaar]
 
die jongen is ongezond en wordt uitgebuit door zijn ouders.

schande.
 
Amerika, HET land van de onbegrensde mogelijkheden.........
 
1 woord: sick!
 
2 words ; parents sick.

Groet Smalluser :thumb:
 
idd sick!!!! dat ventje wordt maar gepusht door zijn ouders...en heeft nooit een 'normale' jeugd gehad.
 
hij is gewoon misvormd, kijk dan naar zijn hoofd :D... Het is niet goed om zo vroeg met trainen te beginnen. Hij begon d8 ik op zijn vierde???
 
Idd freaky hij is ook wel erg ripped.
 
Wat me opvalt zijn die kleren van die moeder graag in the picture denk.
 
Diep triest.
Dit lijkt mij kindermishandeling.
 
Kinderen moeten spelen en plezier maken.
Net niet leven volgens een streng voedings en trainings schema.
(opgelegd door de ouders)

verder lijkt me dit heel erg ongezond. Vraag me af wat voor invloed dit bijvoorbeeld heeft op zijn normale groei.
 
Denken jullie dat deze kid aan de aas is, ik heb nog nooit een kid gezien die zo gespierd is!
Maar het lijkt me niet dat je/iemand een kind steroids geeft.

Een future mr-olympia? Zeker wel kans denk ik, op z'n 20e of zo!

Volgens mij moet hij echt het perfecte kind voorstellen of zo,
ze zeggen ook nog dat ie college level math doet, goed studeert,
met z'n zusje speelt, gezond eet bla bla bla.

Maar k heb wel respect voor m, deze gast is waarschijnlijk
wel de coolste gast uit z'n klas.
Ik denk ook idd wel dat hij gepusht wordt door zijn ouders, andere kinderen doen dit toch ook niet?
 
Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar heb een keer gelezen dat een of ander hoge pief doctorandus zijn bedenkingen had over het lichaam van het piempke, ten eerste heel slecht om al zoveel te trainen op die leeftijd, maar er was een grote kans dat de ouders (tuig) ook andere dingen dat vitamine tabletten aan het gozertje gaven....
 
Bouwer: als hij nu as gebruikt zalhij allesbehalve Mr Olympia worden of nog maar pro.
Hij zal klein blijven en waarschijnlijk slecht groeien.
Ik vind ook niet dat dit het perfecte kind moet voorstellen, ik zou eerder zeggen; het perfecte voorbeeld van onze misvormde maatschappij.
 
ja ik vind dit maar ziek hoor, en zielig voor zo'n jongentje. Nu vind hij het misschien allemaal prachtig, maar hij ziet de consequenties niet, pas als het te laat is dan heeft hij door wat voor stoms hij gedaan heeft... :(

ik las laatst ook ergens dat 11 jarigen al coïtus hebben, sjeesh waar moet dat heen met deze wereld ???
 
Kan nooit gezond wezen. Dat arme joch krijgt een groeistoornis van hier tot gunter. :finger:
 
Back
Naar boven