Fitness Seller

Richard Sandrak

Bezoekers in dit topic

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
629
Waardering
0
net die documentaire over Richard Sandrak gezien... oftwel Little Hercules.
Mannetje die al op z'n 6e het lichaam had, waar menig bodybuilder jaloers op zou zijn... :eek:

Zijn vader was op zijn zachts gezegd nogal pushy en liet hem al op zeer jonge leeftijd met gewichten trainen!

Hij heeft niet echt kind kunnen zijn, maar wel enorm veel publiciteit gehad, geld verdiend en had zelfs zijn eigen merk voedingssupplementen.

Any thoughts?
 
utfs

Ik zag z'n kop net, aardig oud gezicht voor die leeftijd. Pappie heeft een tijdje gezeten voor mishandeling. Kind schijnt het zelf nog leuk te vinden ook maargoed, wat wil je als je niks anders kent.
 
ja net afgelopen :)

vond het zeer interessant en leuk om te zien

en dat drankje van zijn vader...................tja
 
Heb m net ook gekeken (thanx to maniac), vind dat wat die pa met m deed echt wel sick.... Was ook een sicko.
k hoop dat ie geen last gaat krijgen van die shit die zn pa m liet eten, of van de zware belasting van zijn lichaam. Verder vind ik het nogal onethisch om een zo jong iemand al zo op z'n lichaam te beoordelen. Een geldmagneet was het voor sommige mensen. Eerst pronken met het manneke en als ze er achter komen dat papa niet helemaal fris is tussen z'n oren: BOEM dag Richard, is slecht voor ons imago (want kom op, daar ging het om...). Dan laat je zo'n kind ook niet zo stikken. Die gasten hebben bergen verdiend aan dat jochie.
Dus uiteindelijk komt het weer neer op: GELD GELD GELD. Who cares about the boy?
Maar goddomme 85 kg drukken op je 9e.... (3x BW werd gezegd, leek me beetje overdreven): INSANE.

Ik hoop gewoon dat ie nooit troubles krijgt met het feit dat écht kind zijn er niet voor m in heeft gezeten.
 
must been a hell of cocktail...

en aangezien pappie ook errug bezig was met zijn lichaam, zal ie wel expert geweest zijn in zo'n cocktailtje in mekaar zetten.

Geweldig ook hoe het jochie zijn kennis liet zien over voeding (ff 3 essientele aminozuren opnoemen... ) damn!
 
Was ook bijna verterend te zien hoe hij opkeek tegen Schwarzenegger en toen ze elkaar ontmoetten, Little Hercules zei dat hij Arnies films geweldig vond
 
is al een topic over
aan de ene kant nogal sick hoe zn jeugd verdoet is door die shit
aan de andere kant is dit misschien nog wel beter ook dan het stereotype amerikaanse dikke joch wat zichzelf druk zappend zit vol te proppen met ongezonde versnaperingen

toch heeft ie wel zn jeugd gemist, zonde
 
Back
Naar boven