XXL Nutrition

Richard van der Linden (Strongman)

Bezoekers in dit topic

Richard XXL

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2009
Berichten
436
Waardering
8
Jaja ik kreeg van Rene te horen dat er een topic is van het team XXL en daar hoor ik ook bij.

Ik ben me volop aan het voorbereiden op de dutch grand prix in Terborg (Doetichem) 14 Juni.
Hier ga ik strijden tegen de top van de wereld, dus me meten met de echte jongens.
Dus allemaal komen kijken teamleden om me aan te moedigen.
En op 11 Juli ben ik omdat ik in 2008 2de van Nederland ben geworden automatisch gekwalificeerd voor de finale sterkste man van Nederland in Vroomshoop.
Door de sponsoring van XXL gaat deze voorbereiding SUPER!!

XXL bedankt.
 
Welkom bij het team Richard.
 
Dank je wel Jeffrey!!

Even een update ben momenteel lekker bezig voel me sterk en fit zit op dit moment op 152 kg.
Het trainen gaat steeds beter en de voeding zit goed.
Ik denk als het zo doorgaat en ik mijn conditie op goed niveau houd ik wel op de 160 kg uit kan gaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Jeffrey!!

Even een update ben momenteel lekker bezig voel me sterk en fit zit op dit moment op 152 kg.
Het trainen gaat steeds beter en de voeding zit goed.
Ik denk als het zo doorgaat en ik mijn conditie op goed niveau houd ik wel op de 160 kg uit kan gaan komen.

zo 160kg... dat is een lekker gewicht..

Doe je ook veel conditionele training? Hoe ziet zo'n voorbereiding op strongman competitie er nu uit?
 
Heb je nog wel eens met Altan zien trainen in Klaverstede. 160KG is idd een lekker gewicht.

Succes!
 
Een voorbereiding ziet er als volgt uit je pakt zo'n beetje alle onderdelen die er kunnen voorkomen op een wedstrijd.
De onderdelen die je minder sterk in bent wat betreft kracht en/of techniek die train je zodat je die op het niveau brengt zoals je het wilt.
Je traint zowel onderdelen als in de sportschool, in de sportschool pak je dan de spiergroepen aan die het nodig hebben.
Conditietraining doe ik zowel tijdens de onderdelen training als in de sportschool en daarnaast doe ik samen met het gezin skeeleren, zwemmen of een strandwandeling maken.

Op het moment dat je weet wat de onderdelen zijn voor een wedstrijd dan kan je daar specifiek op trainen.

En Tatsu dank je wel!
 
Succes man, ben benieuwd hoe je gaat scoren op de wedstrijden dit jaar!
 
152 kilo!!!!!!!!

geweldig!

suc6
 
Een voorbereiding ziet er als volgt uit je pakt zo'n beetje alle onderdelen die er kunnen voorkomen op een wedstrijd.
De onderdelen die je minder sterk in bent wat betreft kracht en/of techniek die train je zodat je die op het niveau brengt zoals je het wilt.
Je traint zowel onderdelen als in de sportschool, in de sportschool pak je dan de spiergroepen aan die het nodig hebben.
Conditietraining doe ik zowel tijdens de onderdelen training als in de sportschool en daarnaast doe ik samen met het gezin skeeleren, zwemmen of een strandwandeling maken.

Op het moment dat je weet wat de onderdelen zijn voor een wedstrijd dan kan je daar specifiek op trainen.

En Tatsu dank je wel!

Staan je krachtstats online, ben ik wel benieuwd naar ;)
 
Dank je wel Jeffrey!!

Even een update ben momenteel lekker bezig voel me sterk en fit zit op dit moment op 152 kg.
Het trainen gaat steeds beter en de voeding zit goed.
Ik denk als het zo doorgaat en ik mijn conditie op goed niveau houd ik wel op de 160 kg uit kan gaan komen.

Takke! Volgens mij is er in Nederland nog nooit zo'n zware en grote strongman geweest als jij. Jaa misschien Ted vd Parre, maar die was ook echt 2.17m ofzo.:cool:
Kijk wel uit dat je conditie daar niet teveel van te lijden krijgt.
Veel succes in je voorbereiding iig.
 
Damn 152 kg:D
Zit in de naam. Is gewoon een koninklijke naam, en daar hoort een koninklijk gewicht bij;)

Hoe lang ben je?
 
Damn 152 kg:D
Zit in de naam. Is gewoon een koninklijke naam, en daar hoort een koninklijk gewicht bij;)

Hoe lang ben je?

Ik was 155kg zal wel in de naam zitten ook:p

Maar ff zonder dollen. Als je 160kg gaat wegen, ongelooflijk:D
 
Sjekoog krachtstats vind ik niet zo belangrijk want dat zijn maar momentopname's.
Het gaat erom dat je er staat op de wedstrijd niet meer en niet minder.


Richard ik heb een lengte van 199.9cm
 
Ik was 155kg zal wel in de naam zitten ook:p

Maar ff zonder dollen. Als je 160kg gaat wegen, ongelooflijk:D


Ja Jeff, jij bent ook best een flinke knul, maar je bent niet van adel. Richard is een koninklijke naam.
Verder ben jij ook aardig hoor, en ook best groot;)

Sjekoog krachtstats vind ik niet zo belangrijk want dat zijn maar momentopname's.
Het gaat erom dat je er staat op de wedstrijd niet meer en niet minder.


Richard ik heb een lengte van 199.9cm

Hehe, 2 meter, 160 kg straks. Is gewoon een deur:D
 
160 kg dan zijn er flink wat kilo s aangekomen richard vanaf dat wij naast elkaar stonden op de eemsmondcup
 
Ja Henry ik hoef niet zo op me eten meer te letten het enigste waar ik naar moet kijken is me conditie in de gaten houden.
Zodra ik te snel buiten adem ben dan weet ik dat ik te zwaar ben.

Jij bent ook goed bezig lees ik veel succes met de voorbereiding en ik kom zeker kijken op je wedstrijd.
 
Ja Henry ik hoef niet zo op me eten meer te letten het enigste waar ik naar moet kijken is me conditie in de gaten houden.
Zodra ik te snel buiten adem ben dan weet ik dat ik te zwaar ben.

Jij bent ook goed bezig lees ik veel succes met de voorbereiding en ik kom zeker kijken op je wedstrijd.

Ik denk (leek ;) ) dat voor goed presteren op strongman wedstrijden de conditie erg belangrijk is. Dat was volgens mij iets waar die Pudzianowski in uitblonk!
 
Klopt conditie is het ondergeschoven kindje wat betreft strongman wedstrijden, een combinatie van kracht en conditie is beter dan veel kracht en geen conditie.
Op het moment dat je conditie slecht is herstel je op de wedstrijd tussen de onderdelen ook heel slecht waardoor je de laatste onderdelen slecht presteert.

Dus daarom houd ik mijn conditie in de gaten of ik nou 140, 160 of 180 kg weeg dat maakt niet uit als mijn conditie maar goed is.
 
Back
Naar boven