AndroidHealthClinic

Richard van der Linden (Strongman)

Bezoekers in dit topic

Congratz man :thumbs:
 
haha de potten bier ja. Volgende keer maar een kratje meenemen dan.
 
Gefeliciteerd man!!:thumbs:
Ik kon je log niet meer vinden maar het stond dus hier, ik wordt ook een dagje ouder he :mad:
 
Ha, je hebt het weer top gedaan Richard.

Gefeliciteerd.:)
 
Zaterdag 6 en Zondag 7 November zijn Alex Moonen en ik uitgenodigd om mee te doen met het Sterkste team in de RAI in Amsterdam tijdens de Sports Discovery Invitational.

Het Sterkste man gebeuren is een internationale team wedstrijd met 10 onderdelen verdeeld over 2 dagen met prijzengeld (5000 eerste prijs) 4 teams uit NL en 4 int teams op uitnodiging.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 6 en Zondag 7 November zijn Alex Moonen en ik uitgenodigd om mee te doen met het Sterkste team in de RAI in Amsterdam tijdens de Sports Discovery Invitational.

Het Sterkste man gebeuren is een internationale team wedstrijd met 10 onderdelen verdeeld over 2 dagen met prijzengeld (5000 eerste prijs) 4 teams uit NL en 4 int teams op uitnodiging.

Succes dan maar alvast :)
 
Begreep dat er van de kant van Eurosport belangstelling is om opnamens te maken tijden Sports Discovery International.
 
Begreep dat er van de kant van Eurosport belangstelling is om opnamens te maken tijden Sports Discovery International.


Ja dat klopt Rtl en Eurosport gaan hier opnamens van maken.
 
wie uit nederland doen er nog meer mee dan?
 
De nederlandse teams die meedoen op dit moment zijn:

Simon Sulaiman/Dave Mossing
Richard van der Linden/Alex Moonen
?
?
 
Succes maatje :thumbs:

jammer dat we niet meer even samen hebben kunnen trainen...:)
 
Succes maatje :thumbs:

jammer dat we niet meer even samen hebben kunnen trainen...:)


Dank je wel maat.

In de toekomst kunnen we wat vaker samen trainen, dan kan ik nog wat van je leren.:D
 
updatje?nog wedstrijden binnenkort?
 
updatje?nog wedstrijden binnenkort?

denk het niet.. afgelopen vrijdag is richard geopereerd ivm een afgescheurde bicep.
@richard: waarom eigenlijk een week wachten met opereren? dacht dat het binnen 24 uur moest ivm terugschrompelen van de spier.
 
Spoedig herstel Richard
 
Dit hoorde ik ook in de gym, what happened!?
 
denk het niet.. afgelopen vrijdag is richard geopereerd ivm een afgescheurde bicep.
@richard: waarom eigenlijk een week wachten met opereren? dacht dat het binnen 24 uur moest ivm terugschrompelen van de spier.

De operatie is goed verlopen en elke dag heb ik steeds minder pijn, de blauwe plekken zijn bijna weg en de 2 wonden zien er goed uit.

Het antwoord op jou vraag, is dat er binnen 2 weken geopereerd moet worden en niet binnen 24 uur.
De spier schrompeld maar niet zo snel dat het acuut moet gebeuren, ook wilde ik me laten behandelen door een arts die er bekend om staat dat hij deze operatie met goed resultaat uitvoerd.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 15:35 ----------

Spoedig herstel Richard


Dank je wel het gaat goed.

Dit hoorde ik ook in de gym, what happened!?


Op de Arnold Classic Strongman 14 Oktober scheurde ik met de wheelflip mijn linkerbiceps af.
Wat voor mij het einde van de wedstrijd betekende.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven