Fitness Seller

Richard van der Linden (Strongman)

Bezoekers in dit topic

Balen zo'n vervelende blessure. Wat is het plan voor het einde van 2012 en 2013?
Herstel en dan weer wedstrijden draaien?
 
Hoorde het van Dennis :-( Sterkte! ;-)
 
Balen zo'n vervelende blessure. Wat is het plan voor het einde van 2012 en 2013?
Herstel en dan weer wedstrijden draaien?

Ga eerst herstellen en daarna revalideren hoe lang dit gaat duren dat zal de tijd leren.

In de tussentijd ga ik atleten begeleiden en zijn we bezig met het organiseren van wedstrijden.


Hoorde het van Dennis :-( Sterkte! ;-)

Ja hij weet hoe het is om wat te hebben.
 
Morgen Zondag naar de YBF in Beverwijk altijd leuk om naar te kijken en bijpraten met oude bekende.
 
Gisteren werd ik bij de YBF gehuldigd en werd er een hart onder de riem gestoken wat betreft het revalideren van mijn blessure.
Mooi gebaar waar ik sprakeloos van was.

YBF HULDIGING.jpg
 
Ondanks ik een blessure heb zijn we achter de schermen volop bezig met het organiseren van wedstrijden met verschillende organisatie. Zo is de wedstrijd Holland's got Power in Hoofddorp al een feit en hebben we al veel sponsers die ons willen helpen omdat ze gezien hebben wat een mooi evenement het vorig jaar was. Nu word het nog groter met mooie geldprijzen !!!!
 
Laatst bewerkt:
We zijn weer volop bezig met de voorbereidingen voor Holland's got Power 2013.
Hier een impressie van het jaar 2012

http://youtu.be/Dzf7Un-OqXg

Ondertussen ben ik onder begeleiding 2x per dag met oefeningen aan het revalideren. Het valt erg tegen ben 7 November voor controle bij de chirurg geweest en had gehoopt dat ik mijn arm mocht strekken. Tot 19 December nadat ik bij de arts terug ben geweest mag ik mijn arm nog niet strekken of belasten.
We blijven dus geduldig en doe ik wat er gezegd word om zo goed mogelijk te herstellen.
 
Laatst bewerkt:
pffffff... geduld is een schone zaak, maar wel balen. sterkte man!
 
pffffff... geduld is een schone zaak, maar wel balen. sterkte man!

Ik kan me nu voorlopig met dingen bezig houden waar ik anders niet aan toe kom. Ben nu ook bezig met een webshop opzetten in kleding en voedingsupplementen.
 
Ik kan me nu voorlopig met dingen bezig houden waar ik anders niet aan toe kom. Ben nu ook bezig met een webshop opzetten in kleding en voedingsupplementen.

Richard veel sterkte met je herstel, ik heb ook mijn biceps afgescheurd begin dit jaar. De pees klapte van de onderarm, was dus een peesscheuring geen bicepsspier. Alles is terug gezet maar heb wel 8 weken met gipsgelopen (deels te buigen). Herstel is vervelend en de schrik zit er in...

Nu weer opbouwen ook.
 
Richard veel sterkte met je herstel, ik heb ook mijn biceps afgescheurd begin dit jaar. De pees klapte van de onderarm, was dus een peesscheuring geen bicepsspier. Alles is terug gezet maar heb wel 8 weken met gipsgelopen (deels te buigen). Herstel is vervelend en de schrik zit er in...

Nu weer opbouwen ook.

Hoi Rene dan weet je wel een beetje hoe het is en dat ik een lange weg te gaan heb om weer terug te komen op het niveau waar ik op zat. Misschien moet ik in de tussentijd weer bodybuilding gaan doen of Highland Games. Want stil zitten dat kan ik niet:D Hoe is het verder met je?
 
Hoi Rene dan weet je wel een beetje hoe het is en dat ik een lange weg te gaan heb om weer terug te komen op het niveau waar ik op zat. Misschien moet ik in de tussentijd weer bodybuilding gaan doen of Highland Games. Want stil zitten dat kan ik niet:D Hoe is het verder met je?

Ja gaat goed man, ik ben er weer (je weet wel ;) ) .. nu dus weer opbouwen rustig maar heb alle tijd.

Een behoorlijk zware blessure was het , knap hoorde ik :eek:
 
Zag op youtube een filmpje voorbij komen, waarbij 't gebeurde bij iemand.. Ziet er raar en erg pijnlijk uit.

Als het goed is, heb je een pb'tje in je inbox liggen Richard. :)
 
Zag op youtube een filmpje voorbij komen, waarbij 't gebeurde bij iemand.. Ziet er raar en erg pijnlijk uit.

Als het goed is, heb je een pb'tje in je inbox liggen Richard. :)

Hey Ramon die filmpjes kan ik nog niet naar kijken :eek:
Je kan me bellen heb je een pb gestuurd.

Richard
 
Gisteren de jongens getraint in de loods, hadden goed hun best gedaan. Was wel vreemd om na mijn blessure in de loods te komen en dan niet kunnen trainen. Daarnaast zijn we druk bezig om met verschillende mensen wedstrijden te organiseren.
 
Gisteren de jongens getraint in de loods, hadden goed hun best gedaan. Was wel vreemd om na mijn blessure in de loods te komen en dan niet kunnen trainen. Daarnaast zijn we druk bezig om met verschillende mensen wedstrijden te organiseren.


Was af zien, dag erna goed spierpijn gehad hehe. :D


zaterdag, yoke en loglift toch? ;)
 
Hoe is het nu met je arm Richard?
 
19 December ben ik voor controle bij ds chirurg geweest, deze zag dat ik te weinig beweging had met mijn hand opendraaien (supinatie). Na fotos en ct scan te hebben gemaakt is er botaangroei op mijn elleboog geconstateerd die dit belemmerd. 9 Januari krijg ik van de chirurg te horen wat voor operatie er gaat plaatsvinden om dit te herstellen.
 
Ontzettend klote zeg! Veel succes met herstel alsnog! Komt vast en zeker sterker terug!
 
Back
Naar boven