Fitness Seller

Gestopt Richella's DBB contest 2013 log. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richella

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2012
Berichten
309
Waardering
29
Lengte
1m60
Massa
54kg
Hallo allemaal. Ik zal dan ook eindelijk hier een log opstarten.
Ik ben 23 jaar en weeg op dit moment 59 kilogram. Mijn vetpercentage weet ik nog niet de reden hiervan zal ik verderop uitleggen. Sinds september vorig jaar ben ik serieus begonnen met bodybuilding, maar sinds 17 mei heb ik begeleiding van Jack Zwolle. Ik heb dan ook wedstrijdambities. Nou kon een week geleden mijn vetpercentage niet goed gemeten worden, doordat mijn vet te vast zit. Als gevolg hiervan heb ik voor vier weken een trainingsschema gekregen en volg ik een low carb dieet. In mijn volgende post zal ik een beginfoto uploaden.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:45 ----------

2v3fqeq.jpg
 
Succes.
Je bent bij Jack in goede handen;)
 
Welkom en succes!
met goede begeleiding en een sterke wil en doorzettingsvermogen kom je er zeker!
 
Dat gaat zeker goed komen. De motivatie is er voor 200%. Deze foto is van ongeveer een week geleden en ik ben alweer vooruit gegaan.
 
Succes met de compo!
 
Leuk dat er ook meiden meedoen! Succes
 
Heel veel succes!
 
Hey! Leuk dat je ook met de contest meedoet! Heel veel succes:)
 
Succes, zit wel spiermassa onder zo te zien!! Ben benieuwd!
 
Succes, leuk om je te volgen we hebben ongeveer dezelfde bouw, ben benieuwd wat er onder uit gaat komen succes
 
Zo daar was ik weer. Ik ben een week echt goed ziek geweest en ben vandaag weer voor het eerst wezen trainen. Vandaag stond er borst biceps op het programma. O ja voor eerst heb ik wedstrijden uit mijn hoofd gezet. Ik heb gemerkt dat ik met name tijdens het dieet totaal geen fut had om mijn schoolwerk te doen. Mijn studie betekent heel erg veel voor mij dus helaas. Misschien wel in de toekomst, maar voor nu is het puur als hobby. Dan de training van vandaag.

Bench press
3x8x25

Incline bench press
3x8x15

Cable fly's
3x8x6,25 aan elke kant

Chest press
3x8x20,5 damn ik blijf deze zwaar vinden

Barbell curl
3x8x11,5

Preacher curl (dumbbell)
3x8x6

Cable curl
3x8x11,25

Biceps curl (isolatie)
3x8x9

Daarna nog buikspieroefeningen gedaan. Toen een kwartiertje zonnebank en daarna nog 20 minuten op de loopband. Was een lekkere training, maar ik merk ook dat ik kracht heb moeten inleveren. Daarnaast is er door de ziekte 4 kilo af.
 
Vervelend dat je ziek bent geweest, nu weer met goede moed er tegen aan
 
Eerst zonnebank en daarna nog cardio? Wauw!
Respect!
 
Hihi jah. Ik had afgesproken dat ik om half zeven onder de zonnebank ging, maar toen had ik mijn cardiff nog niet gedaan.

Zonet ook nog even lekker vijf kilometer hardgelopen. Ik had een lange en drukke dag gehad op school dus even lekker het hoofd leegmaken.
 
Net weer lekker wezen trainen. Vandaag stonden benen en schouders op het programma.

Squat
1x8x30
1x8x40
1x8x45
1x8x50

Front Squat
4x8x30

Lunges in smith machine
2x10x10
1x10x15
1x10x20

Dumbbell schoulder press
3x8x6

Side raises
3x8x4

Upright rouw met kettlebell
1x8x8
2x8x12

Shoulder press Side (isolatie)
1x8x9
2x8x11,3

Front raises
3x8x4

Ik moet wel blijven oppassen met mijn schouders, maar deze training ging goed.
 
Ziet er lekker uit die training!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven