AndroidHealthClinic

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nergens last van, maar ik heb dan ook glasvezel met koperaders gesmeed door elfjes bij maanlicht.

Haha ja mijn internet is net te kut. Gaat hele tijd goed maar af en toe blijft hij even hangen. Tijdens de pot is dat dus wel irritant.
 
Haha ja mijn internet is net te kut. Gaat hele tijd goed maar af en toe blijft hij even hangen. Tijdens de pot is dat dus wel irritant.
[Link niet meer beschikbaar]

Neem deze. Wel ff wegklikken, maar is heel stabiel.
 
Ik heb trouwens gewoon Ziggo, heb ik dan ook Ziggo Sport op m'n tv?
 
Ik heb trouwens gewoon Ziggo, heb ik dan ook Ziggo Sport op m'n tv?
Ik ook. Ben alleen te lui om naar tv te gaan. Zit te lekker.

Maar ik heb geen idee, ik heb Ziggo Sport maar of dat erbij zit standaard weet ik niet. Ik ben het type dat zonder na te denken alles aanvinkt als een Tasmaanse duivel als ik zoiets bestel. Vervolgens weet ik nog steeds niet wat ik wel en niet heb.
 
Holzken was overigens geen astronaut of raketgeleerde geworden als hij geen kickbokser was geweest.
 
Je hebt een aantal vechters zoals Dominick Cruz, Frank Mir, Chael, DC, Stann en Dan Hardy die goed tot uitstekend commentaar geven.

Overeem behoort duidelijk niet tot dat clubje.
 
Overeem? Welk gala kick jij?
 
Overeem geeft commentaar bij de UFC PPV.
 
Je hebt een aantal vechters zoals Dominick Cruz, Frank Mir, Chael, DC, Stann en Dan Hardy die goed tot uitstekend commentaar geven.

Overeem behoort duidelijk niet tot dat clubje.
Ben dus niet de enige. Frank Mir, Cruz & DC waardeer ik altijd wel.
 
Lange arm van Tsetsjenië.
 
Jammer die breuk.
 
Laatst bewerkt:
badr was zo goed bezig en dan zo'n einde.

Jammer.
 
Wat een anticlimax. Gelukkig hebben we ufc 206 nog, maar dat is voor morgenochtend. Enige positieve is dat Badr niet gewonnen heeft, maar je kan dit moeilijk een overwinning voor Rico noemen.
 
verbinding was zeer kut. maar badr had verloren zag ik nog wel. waar ging het op mis voor hem?
ben blij dat rico gewonnen heeft.
 
Back
Naar boven