- Waardering
- 1
Ok mensen even het inteleectuele peil (moet je t zelf ook goed schrijven Dandy) bepalen aan de hand van een raadseltje. Ik heb m speciaal niet in t hanenhok geplant aangezien dit toch een serieuze aangelegenheid is.
Voor diegene die m al kennen..ssssst en voor de rest....
Een man stopt in de Woestijn bij een verlaten pompstation. Er staat echter wel een vrachtwagen geparkeerd dus verwacht je dat er iemand is, maar op zijn geroep reageert niemand. Bij t binnenkomen van de pomp schrikt hij zicht te pletter!!
Daar hangt een man met een stuk touw om zn nek aan een plafondbalk.
Moord? Nee, er ligt een afscheidsbrief van de overledene.
na het verliezen van zn baan, zn vrouw en zn kinderen is hij gaan zwerven maar hij zag t leven niet meer zitten.
Maar hoe heeft hij zich kunnen ophangen? De man hangt ruim een meter boven een tafel waar zich enkel een plasje water op bevind, maar waarop heeft hij dan gestaan?
Nergens is een stoel of een kruk of wat dan ook waar hij op heeft gestaan, te bekennen!
hoe heeft hij dit voor elkaar gekregen?
Ik ben altijd wel in voor raadseltjes en hersenbrekers (he Bracke, dus misschien dat er meerdere hier kunne volgen.
Maar eerst deze oplossen he
Voor diegene die m al kennen..ssssst en voor de rest....
Een man stopt in de Woestijn bij een verlaten pompstation. Er staat echter wel een vrachtwagen geparkeerd dus verwacht je dat er iemand is, maar op zijn geroep reageert niemand. Bij t binnenkomen van de pomp schrikt hij zicht te pletter!!
Daar hangt een man met een stuk touw om zn nek aan een plafondbalk.
Moord? Nee, er ligt een afscheidsbrief van de overledene.
na het verliezen van zn baan, zn vrouw en zn kinderen is hij gaan zwerven maar hij zag t leven niet meer zitten.
Maar hoe heeft hij zich kunnen ophangen? De man hangt ruim een meter boven een tafel waar zich enkel een plasje water op bevind, maar waarop heeft hij dan gestaan?
Nergens is een stoel of een kruk of wat dan ook waar hij op heeft gestaan, te bekennen!
hoe heeft hij dit voor elkaar gekregen?
Ik ben altijd wel in voor raadseltjes en hersenbrekers (he Bracke, dus misschien dat er meerdere hier kunne volgen.
Maar eerst deze oplossen he