XXL Nutrition

Riddle me this..... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ok mensen even het inteleectuele peil (moet je t zelf ook goed schrijven Dandy:rolleyes:) bepalen aan de hand van een raadseltje. Ik heb m speciaal niet in t hanenhok geplant aangezien dit toch een serieuze aangelegenheid is.

Voor diegene die m al kennen..ssssst en voor de rest....

Een man stopt in de Woestijn bij een verlaten pompstation. Er staat echter wel een vrachtwagen geparkeerd dus verwacht je dat er iemand is, maar op zijn geroep reageert niemand. Bij t binnenkomen van de pomp schrikt hij zicht te pletter!!
Daar hangt een man met een stuk touw om zn nek aan een plafondbalk.
Moord? Nee, er ligt een afscheidsbrief van de overledene.
na het verliezen van zn baan, zn vrouw en zn kinderen is hij gaan zwerven maar hij zag t leven niet meer zitten.
Maar hoe heeft hij zich kunnen ophangen? De man hangt ruim een meter boven een tafel waar zich enkel een plasje water op bevind, maar waarop heeft hij dan gestaan?
Nergens is een stoel of een kruk of wat dan ook waar hij op heeft gestaan, te bekennen!
hoe heeft hij dit voor elkaar gekregen?

Ik ben altijd wel in voor raadseltjes en hersenbrekers (he Bracke;), dus misschien dat er meerdere hier kunne volgen.
Maar eerst deze oplossen he
 
Misschien was het water eerst bevroren, en heeft ie daar op gestaan.








Originally posted by dandyman
Ok mensen even het inteleectuele peil (moet je t zelf ook goed schrijven Dandy:rolleyes:) bepalen aan de hand van een raadseltje. Ik heb m speciaal niet in t hanenhok geplant aangezien dit toch een serieuze aangelegenheid is.

Voor diegene die m al kennen..ssssst en voor de rest....

Een man stopt in de Woestijn bij een verlaten pompstation. Er staat echter wel een vrachtwagen geparkeerd dus verwacht je dat er iemand is, maar op zijn geroep reageert niemand. Bij t binnenkomen van de pomp schrikt hij zicht te pletter!!
Daar hangt een man met een stuk touw om zn nek aan een plafondbalk.
Moord? Nee, er ligt een afscheidsbrief van de overledene.
na het verliezen van zn baan, zn vrouw en zn kinderen is hij gaan zwerven maar hij zag t leven niet meer zitten.
Maar hoe heeft hij zich kunnen ophangen? De man hangt ruim een meter boven een tafel waar zich enkel een plasje water op bevind, maar waarop heeft hij dan gestaan?
Nergens is een stoel of een kruk of wat dan ook waar hij op heeft gestaan, te bekennen!
hoe heeft hij dit voor elkaar gekregen?

Ik ben altijd wel in voor raadseltjes en hersenbrekers (he Bracke;), dus misschien dat er meerdere hier kunne volgen.
Maar eerst deze oplossen he
 
Re: Re: Riddle me this.....

Originally posted by rob12345
Misschien was het water eerst bevroren, en heeft ie daar op gestaan.

Ja, dacht ik ook al gelijk aan....
 
Strop om de nek, uiteinde van het touw pakken, over de balk smijten, hard trekken en dus jezelf omhoog hijsen, dan snel vastknopen als je op ongeveer een meter hoogte vanaf de tafel hangt en bengelen maar...

zoiets? :)
 
Hij is zwerver geworden, van wie is die truck daar dan...
 
Er was een boven een geheime zolder, daar is die via een andere ingang binnengekomen'' de luik opgedaan, en zichzelf naarbeneden gedenderd:fu:
 
Ik had t niet verwacht, maar Rob en Mattheu zijn door voor de koelkast met kippetjes en vele potten kwark:thumb:
Hij had zich idd opgehangen mbv ijsblokken die zich in zn vrachtwagen bevonden.
En Purple, hij is gaan zwerven...dat is wat anders dan een zwerver zonder huis of bezittingen;)

NEXT!!
(Wel een oude bekende uit een film....)

Je zit opgesloten in een kamer met 2 deuren.
Je moet de kamer verlaten door 1 deur.
1 deur leid je tot de vrijheid, de ander tot de dood
Er bevinden zich 2 mensen in de kamer
Eentje vertelt altijd de waarheid, de ander liegt altijd
Je hebt geen enkel idee wie van de twee de waarheid vertelt en wie er liegt
Je mag maar 1 vraag stellen!
Welke vraag moet je stellen om erachter te komen welke deur jou naar de vrijheid brengt?
 
weten die mensen welke deur het is dan?
 
Mag de vraag ook uit deelvragen bestaan? ;)
 
Doet me denken aan een film met David Bowie, dus ik denk dat ik het antwoord uit dit doolhof wel weet :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Dom!nator
weten die mensen welke deur het is dan?

ja, sorry, vergeten bij te vermeldn..

Originally posted by Rob G
Mag de vraag ook uit deelvragen bestaan? ;)

1 vraag rob. geen deelvragen!

Originally posted by 3XL
Doet me denken aan een film met David Bowie, dus ik denk dat ik het antwoord uit dit doolhof wel weet :D


gna gna..nu maar hopen dat er geen mensen tussen zitten die de film snel gaan kijken:D
noem de titel expres niet
 
is dat je vraag aan één van die kerels?:D
 
Ik ben een van die kerels:D

nee hoor, je hebt gelijk..maar nu verwacht ik wel dat je t spelletje eerlijk meespeelt en niets gaat verraden mocht je t nog weten;)

Maar mocht ik een van die kerels zijn weet je nog niet of ik lieg.....of de waarheid vertel dus;)
 
Kom op met die oplossing!!! :D
 
Welke vrouw vertelt mij hier waar ik de deur naar de vrijheid kan vinden?

HEt zijn twee mannen en mits de ene steeds liegt.. Misschien is hij wel een vrouw nietwaar, hij zal dan anwoorden met "Ik" zekers??

Moest het niet de oplossing zijn, het is toch een mogelijkheid nietwaar?? ;)
 
Originally posted by Bracke
Welke vrouw vertelt mij hier waar ik de deur naar de vrijheid kan vinden?

HEt zijn twee mannen en mits de ene steeds liegt.. Misschien is hij wel een vrouw nietwaar, hij zal dan anwoorden met "Ik" zekers??

Moest het niet de oplossing zijn, het is toch een mogelijkheid nietwaar?? ;)

Maar dan weet je nog niet wie er liegt!

ze kunnen allebei antwooden met "hij" en dan weet je nog niets

sorry Bracke, gave avatar btw
 
Originally posted by dandyman


Maar dan weet je nog niet wie er liegt!

ze kunnen allebei antwooden met "hij" en dan weet je nog niets

sorry Bracke, gave avatar btw

Je duwt gewoon elk van de twee teringlijers door de deur.. Je zal wel zien wie er het meeste tegen zal stribbelen..

;)
 
Back
Naar boven