AndroidHealthClinic

Riding the waves.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Check deze sick dude.

[Link niet meer beschikbaar]

aardig golfje :D
 
WOOOWWW!:eek:

die gast is da MANNNNN :D
 
very nice! de ultieme golf :cool:
 
Wauw!! Das pas hardcore! :eek:
 
Hahaha zieke shit.

Heeft iemand weleens die National Geaographic docu gezien over big wave surfers?
 
Ja, heb ik gezien , was wel cool.
Die laatste golven zijn ze toch maar niet in gegaan.
Of zijn er uiteindelijk toch nog surfers ingegaan? Heb het laatste stukje niet gezien.
 
Ontzettende lefgozers die surfers, altijd al gevonden.
Ik denk bovendien dat je er echt verslaafd aan raakt eens je het een beetje onder de knie hebt, dat neemt natuurlijk niet het gevaar weg.
 
Jawel! Surfin'! Manman, binnen 2 weken vertrek ik - kan bijna niet wachten...

Da's echt het ultieme vakantiegevoel, warm weertje, hoop vrienden, busje, strand, planken en goeie golven. It's all you need, babeyh!
 
Voor zulk soort sporters heb ik zo veel meer respect dan voor bijvoorbeeld voetballers!
 
Damn! :eek:

Wat een gestoorde randmongool! Maar wel 1 die onzetten goed kan surven en een stel kloten heeft waar je bang van wordt! :D
 
Doet ie goed!
 
Haha, die gast is echt geflipt!
 
Sick dude.!! ;-)
 
doetie weer leuk:)

edit; Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je The Rock opnieuw punten kan geven.
:mad:
 
Nou ik denk niet dat dit echt is. Want door zo'n klap moet je minimaal van je board zijn geslagen....

En ook de stem op de ahctergrond vind ik vet gemaakt...
 
w00t hardcore :hedbang:
 
The_Oak zei:
Nou ik denk niet dat dit echt is. Want door zo'n klap moet je minimaal van je board zijn geslagen....

En ook de stem op de ahctergrond vind ik vet gemaakt...
je vindt dit mssch geschift als je nog niet veel gezien hebt, maar dit is echt belange niet de grootste golf die men surft hoor.

tegenwoordig worden er met watervliegtuigen jetski's en surfers achter een golfrif gedropt - jetski trekt de surfer totdat ie genoeg snelheid heeft om gigantische golven te nemen. daarbij zijn deze klein bier en zolang je niet recht in de golfomslag terecht komt raak je er zeker uit. die mensen weten wel wat ze doen hoor....
 
Back
Naar boven