Fitness Seller

Rij jij met een automatische versnellingsbak of handgeschakeld? (1 bezoeker)

Rij jij met een automatische versnellingsbak of handgeschakeld?


  • Totaal stemmers
    137

Bezoekers in dit topic

Waar is de optie, ''Ik rijd motor'' ? :P
(Wel handgeschakeld eigenlijk :o)
 
Waar is de optie, ''Ik rijd motor'' ? :P
(Wel handgeschakeld eigenlijk :o)

is de optie "ik heb geen auto"
Wel gevaarlijk een motor, ken iemand die een zwaar ongeluk heeft gehad (srs)
 
Ik heb een Alto, en die heeft gewoon 5 versnellingen. :mad:

Sorry :o

hahahahah ga niet in zo een smurfen bak rijden.
Schakel is en blijf irritant denk na als je in een file zit zo een uur of 2?
na het rit heb je een verlamde linker been..
En automaat is meet comfort chill thats it afentoe gek doen met de Flippers.

Verlamd linker been? Je hebt ook nog zoiets als "in zn vrij", en als je in de file staat is het indd niet zo fijn, ik spreek uit ervaring, gelukkig sta ik nooit in de file ;)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:37 ----------

is de optie "ik heb geen auto"
Wel gevaarlijk een motor, ken iemand die een zwaar ongeluk heeft gehad (srs)

Ken ook iemand die met een auto door een lantaarnpaal is gespiest, what's your point.
 
lol je hebt ook stand P R N D 3 2 1. Is gewoon smoes omdat je geen automaat kan aanschaffe:p

:roflol:

Sure, dat is het! :D
Zoek aub eerst eens uit wie ik ben, of lees tenminste mijn vorige reacties in dit topic ;)
 
geen point, what's your point?

Dat je zegt dat een motor gevaarlijk is, maar alles is gevaarlijk als je dag niet mee zit :D

Maar indd, ik ben ook geen motormens, wat is het punt van een motor, zit je nog niet droog, warm en relaxed.
 
Tja, het zuipt ietsjes meer, laten we zeggen ipv 1 op 10 rijd je 1 op 9. Soms kan het ook k*t uitvallen qua wegenbelasting. Neem je een BMW E34 525 schakel of automaat, die automaat is 25 kilo zwaarder zit je net weer een treetje hoger.
Kleine autootjes kan je beter schakel hebben, al moet ik zeggen dat mijn vader ooit een Civic automaat had uit 1990 ofzo, ding was zuinig en vrij pittig. Wat voor motor er in zat weet ik niet, zou 1.3 moeten zijn maar dat ding reed 190 met 4 man er in en trok vrij hard op. Kon je echt niet tegenop schakelen.

Ik vind het juist ideaal dat mijn kleine autotje een automaat heeft.
Als boodschappenautotje heb ik een 106je automaat, icm een 1.6 liter blokje wil hij nog best aardig vooruit.
En in de stad met al dat afremmen ivm drempels is het echt ideaal!!

Voor de andere hobby auto, een peugeot 309 die "lichtelijk" is aangepast vind ik de schakelbak er perfect bij passen.
Daarmee heb je veel meer controle kwa overschakkelen en dat is wel fijn aangezien er een getuned 2 liter turboblok in ligt :D
Kun je beter in het toerengebied blijven waarin de motor het meeste vermogen levert.


Autotje heb ik vorige week maar laten RDW keuren aangezien hij ruimschoot boven de 40% vermogensstijging kwam dat de auto mocht hebben :o

Ik mis dus ook de optie Beide in de poll
 
Dat je zegt dat een motor gevaarlijk is, maar alles is gevaarlijk als je dag niet mee zit :D

Maar indd, ik ben ook geen motormens, wat is het punt van een motor, zit je nog niet droog, warm en relaxed.

Voorbeeld:

Ging tegelijk uit engeland weg met mn ouders, vertrokken allebei om 7 uur sochtends, ik had de boot van 12 uur, zij van 13.30, ik was om 18.30 thuis, zij om 22.00.

Scheelt achterlijk veel tijd in de files en in de stad!
 
Voorbeeld:

Ging tegelijk uit engeland weg met mn ouders, vertrokken allebei om 7 uur sochtends, ik had de boot van 12 uur, zij van 13.30, ik was om 18.30 thuis, zij om 22.00.

Scheelt achterlijk veel tijd in de files en in de stad!

en 1 putje in de weg en je steekt onder de grond.

Had 2 vrienden die constant met hun motor reden en dan ook tegen zeer hoge snelheden. Nadruk op had. 23 en 27 jaar.
 
Bic mac menu wegwerken met automaat no problemo. Met handbak niet te doen. Voor multitasken automaat ftw.
 
en 1 putje in de weg en je steekt onder de grond.

Had 2 vrienden die constant met hun motor reden en dan ook tegen zeer hoge snelheden. Nadruk op had. 23 en 27 jaar.

Hangt van je soort motor af... Racers ben ik niet zo van, maar kijk eens op Youtube, zat gasten die op een Dakar achtige motor de hele wereld over reizen, das pas mooi man... Racen moet je op het circuit doen :o
 
Dat je zegt dat een motor gevaarlijk is, maar alles is gevaarlijk als je dag niet mee zit :D

Maar indd, ik ben ook geen motormens, wat is het punt van een motor, zit je nog niet droog, warm en relaxed.

idd zo denk ik er ook over, maar de motor is toch wel iets gevaarlijker dan een auto
 
Handgeschakeld. Ik vind autorijden op Nederlandse wegen al vrij saai, als ik in een automaat moest rijden zou ik waarschijnlijk in slaap vallen achter het stuur.
 
Hoewel mijn huidige BMW handgeschakeld is, prefereer ik een goede automaat, liefst een semi-sequentiële. Dit omdat je dan het comfort hebt van een automaat, maar toch overal en altijd sneller bent dan een handbak.

Mensen die zeggen dat een automaat voor bejaarden of vrouwen is, moeten maar eens in een formule 1 auto gaan rijden, als ze al vooruit komen...
 
Amerikaan, 'dus' automaat
 
:roflol:

Sure, dat is het! :D
Zoek aub eerst eens uit wie ik ben, of lees tenminste mijn vorige reacties in dit topic ;)

Ik hoef niemand uit te zoeken zoek jij maar mij uit;)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 01:38 ----------

Sorry :o



Verlamd linker been? Je hebt ook nog zoiets als "in zn vrij", en als je in de file staat is het indd niet zo fijn, ik spreek uit ervaring, gelukkig sta ik nooit in de file ;)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:37 ----------



Ken ook iemand die met een auto door een lantaarnpaal is gespiest, what's your point.

GOHH meen je niet. Toch moet je steeds naar de 1 schakelen en weer terug naar z'n vrij. Het is gewoon handgeschakeld is k*t maar er mee trappen is leuk als je een turbo hebt met een dump valve. Automaat is comfort rijden geen zorgen maken over enige shit op zen D en huppekee!!
 
Ik hoef niemand uit te zoeken zoek jij maar mij uit;)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 01:38 ----------



GOHH meen je niet. Toch moet je steeds naar de 1 schakelen en weer terug naar z'n vrij. Het is gewoon handgeschakeld is k*t maar er mee trappen is leuk als je een turbo hebt met een dump valve. Automaat is comfort rijden geen zorgen maken over enige shit op zen D en huppekee!!


Helemaal mee eens, vandaar dat 2 auto's de beste optie is :p
 
Tiptronic :D zit er een beetje tussenin ;)
 
sinds de scooter niet meer automaat gereden. alles handgeschakeld. als ik uit de nachtdienst met ramen open en muziek aan al moeilijk wakker blijf...ga ik zeker in slaap vallen als ik ook niet meer hoef te schakelen.

vind het ook helemaal nix automaat. hou van auto rijden. je wil werken met die auto. op vakantie wel paar x automaat gereden..erg lui
 
Back
Naar boven