XXL Nutrition

rijbewijs in hoeveel keer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ben pas gezakt ga nu voor me 2e keer
in hoeveel keer hebben jullie je praktijk exame gehaald ?

gr BIGTANK
 
1 zowel theorie/praktijk
 
:thumbup: theorie had ik wel in 1 keer
alleen tijdens me praktijk examen wou ik gaan spookrijden
stom stom dacht dat t een 1 richtingsweg was .....
 
ook 1 zowel in theorie als praktijk, maar ik reed wel al een aantal jaar veel auto zonder dat ik een rijbewijs had.
 
Auto:
Theorie in 1 keer
Praktijk 3e keer pas :(

Motor:

Theorie in 1 keer
Praktijk in 1 keer :)


Maar wat betreft zakken, als ze willen dat je zakt, zak je zoiezo. Ik ben de 2e keer echt genaaid, ontzettend...
1e keer was gewoon nog niet helemaal perfect. Tussen 2e en 3e examen heb ik ook maar 2 lessen gehad. Andere examinator en toen ineens wel geslaagd.
 
Dat meen je niet? Gewoon zonder? hehe als je dan tegengehouden wordt...
 
Tja, nu besef ik wel dat dat niet zo slim was, maar ja... :)
 
wat krijg je eigenlijk als ze je pakken heb er vaak overnagedacht om te gaan rijden :D
mag je dan nog gewoon afrijden ?
 
Als je meerderjarig bent krijg je volgens mij een fikse boete... Voor de rest weet ik het niet.
Maar je mag toch rijden als je je theorie gedaan hebt?
Of is dat in Nederland anders?
 
AUTO:

Theorie 1x
praktijk 2x

MOTOR:

theorie 1x
praktijk 1x

VRACHTWAGEN:

theorie 1x
praktijk 5x :D (ik reed 2x te agressief, 1x te rustig en 1 keer reed ik bijna een oude man overhoop.)
 
Is het eigenlijk zeer moeilijk om een vrachtwagen te besturen in vergelijking met een auto?
 
Originally posted by Olimantado
Is het eigenlijk zeer moeilijk om een vrachtwagen te besturen in vergelijking met een auto?

Ja...Inschatten van de grootte enzo moet je echt leren. Dat is toch wel t grootste probleem. En ff leren schakelen, maar dat went vanzelf wel denk ik.


Mn pa heeft vrachtwagen gereden en kon dan zon inmens ding op een relatief smal stuk ff draaien op de cm precies.
Niks voor mij voorlopig....
 
theorie en praktijk in 1X
praktijk na 11 lessen ( ik had al wat bij/met m'n pa geoeffend :) )

ciao
 
Originally posted by Olimantado
Is het eigenlijk zeer moeilijk om een vrachtwagen te besturen in vergelijking met een auto?

Nee, als je 1x de spiegels eraf gereden hebt weet je precies hoe breed dat je wagen is en de lengte vergeet je niet snel. De breedte van je wagen is het enige waar je echt op moet letten, verder is het net een grote bestelbus.

Het kost alleen een vermogen. Ik heb nu alles en ik was bij elkaar zo'n 3000 euro kwijt. (ook door het 4x zakken, alleen het aanvragen was al zo'n 400 piek). En ik werk nu op een kantoor!!!
Lekkere investering:headbang: :D
 
Ik heb mijn theorie in 1x gehaald en praktijk 4de keer pas.
 
theorie 1x en praktijk 2x

by the way, Big Tank dat Engels in je signature.......
 
theorie en praktijk in 1 keer gehaald
 
all in one time
 
Theorie-examen in één keer.
Praktijkexamen 3de keer goeie keer :rolleyes:

Heeft me verdomd nog een bom geld gekost ook. Afzuip in de strikte van het woord hier in België.
 
Back
Naar boven