MuscleMeat

rijbewijs in hoeveel keer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Praktijk voor auto in 4 keer :S..

1e keer faalangst,
2e keer was ik al verhusid naar utrecht en maar 4 lessen na een half jaar niet gereden, net niet goed genoeg...
toen hij hoorde dat ik zolang niet gereden had vond hij dat ik heel goed reed, maar toen had hij al ingevuld dat ik gezakt was....

3e keer pas een paar jaar later in utregg met een examinator uit a'dam die aan mij ging vragen waar we waren..:S... ook gezakt...
4e keer een vrouw die rustig was, geslaagd...

beide keren theorie in 1 keer gehaald, tweede keer zelfs met 0 fout...

soms zit het mee, soms zit het tegen...
nu rij ik al weer anderhalf jaar schadevrij rond, alleen wel altijd te hard :P
 
Originally posted by maniac
theorie 1x en praktijk 2x

by the way, Big Tank dat Engels in je signature.......

ZO BETER ? ;)
 
Dat wil je écht niet weten ... Nuf said dat ik mijn rijbewijs nu ook alleen maar als handig, dun identiteitsbewijsje gebruik, want ik heb (nog steeds) een grondige grafhekel aan rijden, alhoewel ik het nu dus wel kan (volgens het CBR dan :rologen: ) Nou ja, theorie had ik in 1 keer, dat staat toch wel leuk hè! :D
 
theorie 1x en praktijk 2x voor auto
aanhanger 1x
vrachtauto mag ik misschien dit jaar op kosten van de zaak halen (en hoop dan ook alles in 1x te redden :D )
 
Alles in 1 keer in 6 weekjes. Bij mijn eerste les wist ik de auto niet te starten hehe.
 
Moto :

Theorie: 1 keer
Praktijk: 1 keer

Auto :

Theorie: moest ik niet meer doen , had men moto rijbewijs op zak.
Praktijk: 1 keer

En ik reed daarvoor ook zonder rijbewijs rond , echt DOM!
Besef ik nu, meestal als we weggingen en ik meer nuchter was als men maat reed ik met zen wagen ...
Ofwel met men ma naar de delhaize ofzo ...

Ma idd als ze je pakken .... nie zo slim ...

greetz
 
Theorie 3 keer
Praktijk 1 keer
 
auto: Theorie 1 x
Praktijk 1x

Vrachtwagen Theorie 1 x
praktijk 1x

Trailer praktijk 2 x. stond de eerste keer niet helemaal recht voor het laadperron
 
Theorie in 1 keer, praktijk in 2... geldwolven!!!
 
Hé Robrecht, waar train je?
In Essen zelf? Schijnt dat daar wel een degelijke sportschool is?
Ik woon namelijk in Kapellen...het is zo erg dat ik in A'pen zelf moet gaan trainen om een fatsoenlijke sportschool te hebben.

mzzl


btw Rijschool 't Noorden? Ach ja, 't zijn allemaal geldwolven :D :D
 
Theorie 1 keer
praktijk 2 keer.

Ik hoorde dat de prijzen voor praktijk examens ook flink gestegen zijn. Ik betaalde 300 gulden. Een vriend van me betaalde nu iets van 180 of 190 euro.
 
Ik heb ze allemaal, behalve het busrijbewijs.
Ben 1 keer gezak voor C (bakwagen).
 
Gelukkig mocht ik ook af en toe ff kijken hoe snel de wagen weg kon trekken om het lessen leuk te houden. Ik begon al in de leswagen stoplichtprintjes te trekken. Altijd lollig een leswagen die een wedstrijdje met gemak wint. :D Kwa sprinten is het alleen maar erger geworden met me.
 
bromfietscertificaat in 1 x, telt dat ook ? whahahahah
:D


rob
 
Ga de 20e feb voor de 3e keer afrijden op de motor, de eerste keer was duidelijk een geval dat de examinator en ik elkaar niet lagen ..... de 2e keer had ik eigenlijk af moeten zeggen; er waren net 28 kronen in mijn mond geplaatst en de kiespijn was nog al ondraagelijk.

Vraagje aan de meer met motoren bekende onder ons .... is het mijn verbeelding of werken die flitspalen niet goed bij motoren .... ben toch al regelmatig met 60 voorbij een paal in een 50 km gebied gegaan zonder dat het ding afging ......

Shadum
 
Mijn praktijd duurde 4wkn, spoedcursus, wel jammer dat m'n instructeur ontslagen werd wegens dronken achter het stuur zitten, en zodoende anderhalve week geen les gehad, dus vervolgens in 2 dgn 13uur les moeten volgen. 8uur lessen, 8uur in de binnenstad rijden, dat wil je gvd niet..... maar ik heb tijdens het examen echt een engel op mijn schouders gehad, want wel geslaagd.

M.a.w. zo'n spoedcursus is ten eerste extreem duur, en als er wat mis gaat, en dat gaat het vaak, ben je eg de lul. en ze merken het meteen die examinatoren......
 
Originally posted by wateengedoe2
Dat wil je écht niet weten ... Nuf said dat ik mijn rijbewijs nu ook alleen maar als handig, dun identiteitsbewijsje gebruik, want ik heb (nog steeds) een grondige grafhekel aan rijden, alhoewel ik het nu dus wel kan (volgens het CBR dan :rologen: ) Nou ja, theorie had ik in 1 keer, dat staat toch wel leuk hè! :D


Dat meen je niet???
Autorijden is toch helemaal niet moeilijk? Heb je dan coördinatiestoornissen of zo?
 
motorische gestoordheid:D
 
Back
Naar boven