MuscleMeat

rijst dieet?welke supss?,...

Bezoekers in dit topic

FallingDutch

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2011
Berichten
88
Waardering
37
Lengte
1m76
Massa
103kg
Nou effe nieuwe post, gisteren nog beetje op internet gekeken en kwam op een soort rijst-dieet, 3 dagen rijst , 1ste dag gewoon rijst, 2de dag rijst met stuk kip of wild, 3de dag zelfde.. dan... 3 dagen appels!? Nu euh zijn er mensen met ervaringen met deze? wil het wel proberen maar zonder die appels dan.. alleen maar rijst en kip gedurende week of 2 natuurlijk elke dag wel stuk fruit erbij en rauwe groenten, maar zou dit goed zijn om 10 kg af te kunne vallen? Daar boven op wil ik wel trainen, armen trainen met gewichten (doe ik al), proberen.... :D te gaan lopen... en natuuurlijk buikspier oefeningen wat ik ook doe, ben wel van zins om met der tijd naar sportschool te gaan, eens ik verhuisd ben .. maar is dit al een goed begin of zijn er andere dingen dat ik beter zou doen? Mijn plan is om zeker 10kg af te vallen en mn spiermassa te verbeteren.. zijn er soms bepaalde supps die ik zou kunnen toevoegen aan al dit? Heb hier een pot creatine 1000 van Maximize staan en overweeg nog om whey te halen.. graag jullie advies. Of ervaringen...

Greetz
 
Ik ben op het moment bezig met mijn eerste cut, en ik eet eigenlijk alleen maar zilvervliesrijst met kip/koolvis lekker en snel te maken.

Er is de 1e week al 2kg bestaande uit vet/vocht/spier bij mij eraf, cardio is ook belangrijk..

daarnaast ook voldoende groente,fruit, en gezonde vetten eten natuurlijk.

gr

*als sups gebruik ik ,Whey-shakes, aminozuren(poeder), Omega 3 en visolie pillen
 
Laatst bewerkt:
Nou effe nieuwe post, gisteren nog beetje op internet gekeken en kwam op een soort rijst-dieet, 3 dagen rijst , 1ste dag gewoon rijst, 2de dag rijst met stuk kip of wild, 3de dag zelfde.. dan... 3 dagen appels!? Nu euh zijn er mensen met ervaringen met deze? wil het wel proberen maar zonder die appels dan.. alleen maar rijst en kip gedurende week of 2 natuurlijk elke dag wel stuk fruit erbij en rauwe groenten, maar zou dit goed zijn om 10 kg af te kunne vallen? Daar boven op wil ik wel trainen, armen trainen met gewichten (doe ik al), proberen.... :D te gaan lopen... en natuuurlijk buikspier oefeningen wat ik ook doe, ben wel van zins om met der tijd naar sportschool te gaan, eens ik verhuisd ben .. maar is dit al een goed begin of zijn er andere dingen dat ik beter zou doen? Mijn plan is om zeker 10kg af te vallen en mn spiermassa te verbeteren.. zijn er soms bepaalde supps die ik zou kunnen toevoegen aan al dit? Heb hier een pot creatine 1000 van Maximize staan en overweeg nog om whey te halen.. graag jullie advies. Of ervaringen...

Greetz

Wat een flauwekul. Lees de stickies en maak een fatsoenlijk schema.
 
@wazzup momenteel is dat niet echt mogelijk ben vollop in verhuis van BE naar Nl en heb er niet echt de tijd voor om hele dingen samen te stellen daarom dus dat ik rondzocht op gemakkelijke 'dieets' zoals deze rijstdieet.. en nu hoor ik ook net vn men vriendin dat ik verplicht samen met haar moet gaan lopen dus dat komt ook wel goed...

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 15:41 ----------

@akajeroen ik ga het zo effe proberen met die rijst en kip want ik eet best wel veel maar niet altijd evengezond :( maar voor echt een deftig voedingsschema heb ik geen tijd, verhuis, kind en mn vriendin dus is het hier best wel druk. En van de stress val ik ook niet af zo te zien lol xp
 
@akajeroen jah hoop het wel thnxs, zit er al effe mee dat ik wat moet afvallen, vooral mn zijkwabben moeten eraf pfrt.maar hopelijk komt het nu goed, mn vriendin doet mee met me xp en nadien, krachttraining hervatten als mn rug het toelaat :)
 
Back
Naar boven