XXL Nutrition

Rijst en kip hoe nemen jullie het mee/ eten jullie het?

Bezoekers in dit topic

Brutez zei:
Van warme spullen in je koelkast kan je koelkast kapot gaan, het is er in ieder geval niet goed voor.. :)
Koelkast kapot weet ik niet, wel dat je elektriciteits rekening veel hoger zal zijn omdat je koelkast veel meer moet afkoelen om de hitte van dat ene spul weg te krijgen.
 
Lijkt me eerder als tip om het niet zo klef te laten worden.
Kan me voorstellen dat als je dat warme eten in een koude omgeving zet dat je condensvorming krijgt.
Als je het eerst laat afkoelen, kan de stoom uit het eten en krijg je dus niet zo'n kleffe hap / laag water onderin je bakkie.
 
Brutez zei:
Ik begrijp je wel broeder maar ik moet ze ervoor en erna wegen. Rijst moet je van te voren wegen en kip weer na het bakken. Daarbij komt ook nog eens dat ik geen gelijke hoeveelheden heb maar bijv smiddags wat meer rijst dan laat in de avond. Maargoed, we begrijpen elkaar denk ik wel.. :D


dat klopt. Maar de voedingswaarden zijn van onbereide producten. Ook kip. Wat betreft je vocht-verhaal. Dat klopt ook wel, maar wat zal het echt schelen. een paar gram eiwit misschien.
 
KaLe zei:
dat klopt. Maar de voedingswaarden zijn van onbereide producten. Ook kip. Wat betreft je vocht-verhaal. Dat klopt ook wel, maar wat zal het echt schelen. een paar gram eiwit misschien.

Van kip ken ik alleen de voedingswaarde als hij bereid is (31gr eiwit). ALs je 200gr kip bakt hou je bij de wat duurdere rond de 170/180 gram over en bij goedkope, die vol zit met vocht, hou je misschien de helft maar over. Dus dat scheelt nog al..
 
Back
Naar boven