MuscleMeat

Rijst

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Is zilvervliesrijst hetzelfde (of net zo goed) als volkorenrijst? Ik at eerst altijd snelkookrijst, maar ben nu overgestapt op zilvervliesrijst.
 
Laatst bewerkt:
volkoren is ietwat complexer volgens mij maar zilvervliesrijst kan ook wel..
 
Ok thx, stuk beter dan witte rijst toch?
En hoe maken jullie de rijst wat smaakvoller?
 
d8 dat zilvervlies rijst wel de meest onbehandelde rijst is die er is.
Rijst eet ik altijd bij de kip bijv. die lekker gekruid is. Kokos is ook lekker en kerrie bij de rijst.
 
Meestal geldt hoe langer je de rijst moet koken, hoe minder deze bewerkt is.
 
Klopt niet helemaal Burn, dat klopt alleen voor rijst die nog geen voorbehandeling (m.b.t. garen) heeft gehad. Van die snelkookzilvervliesrijst hoeft maar 8 minuten en is toch veel beter dan gewone witte rijst die je minstens 20 min. moet koken.
 
ik moet t doen met gewone rijst.. hier lusten ze nix anders

:(
 
Stelletje z**kers .. Gewoon rijst apart van het andere eten houden en dan voor eigen zilvervliesrijst zorgen!
 
Originally posted by Frenkpie
ik moet t doen met gewone rijst.. hier lusten ze nix anders

:(

Je hebt van die handige eenpersoonsbuiltjes met zilvervliesrijst... gewoon die kopen. Kan je dan gelijk meekoken in de pan met de gewone rijst, want raakt niet door elkaar. Of de iets goedkopere optie is een eigen pannetje met rijst. Overigens krijgen ze bij mij gewoon de zilvervliesvariant.. niet zeiken maar vreten. Beetje extra roerbakgroenten erdoorheen en ze mogen weer niet mopperen vind ik :p
 
Originally posted by f*cking ecto
Ok thx, stuk beter dan witte rijst toch?
En hoe maken jullie de rijst wat smaakvoller?

Neem altijd kerrie sausje erbij.
Maakt het wel iets vetter.
Kan ook wat hot chili saus nemen (zelfde saus als je bij broodje bapou doet) of wat sambal. Krijg je het ook gelijk wat warmer, lekker voor de verbranding.:D
 
Ok dan, ik ga maar de kerriesaus proberen :P
 
rijst-kip-remia satesaus... uit de magnetron.
errug lekkah!!!!!!!
 
Nou, ik hoef er verder eigenlijk niets bij, behalve kip dan. Die zilvervliesrijst heeft wel een aparte smaak en is zonder iets ook wel te pruimen :P
 
Back
Naar boven