Fitness Seller

Rijstkoeken

Bezoekers in dit topic

zwan007

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
81
Waardering
0
Hallo,
ik ben verlekkerd op tussen doortjes ma ga er in minderen om het probleem op te lossen ga ik vanaf nu rijstkoeken eten omdat ik denk dat dit zeer goed is
dit staat op de verpakking: gemiddelde energetische waarde /100g=1.607kJ 384Kcal
eiwitte=7.8g/100g koolhydraten 61.10g/100g vet=3.2g/100g

savonds eet ik normaal patatten met goe veel vlees en vlees saus ma ik zou nu willen overschakelen op iets met deze eigenschappen per 100g beried product: energie 490kJ (120Kcal) eiwit= 5g/100g koolhydraten= 17g/100g vet: 3.5g/100g en zo een maaltijd is 179g en je hebt er serieus mee gegeten na bereiding met water +- 600g

is dit goed, nog tips om kant en klare producten te eten die goed zijn te vermageren?
 
Post eens je complete schema. Als je wil afslanken moet je behalve zorgen dat de voeding beter word ook zo word dat je het kunt blijven volgen. Veelal willen de mensen afslanken en beginnen zo'n crashdieet waarin ze weinig voedingsstoffen binnen krijgen en ineens hard gaan trainen, wat resulteren kan in instorten of het niet meer kunnen volhouden en vervolgens stoppen. Er zitten hier genoeg mensen die je goed kunnen helpen kilo's te verliezen alleen is het makkelijk om te weten wat ze precies eten en aan training doen en niet enkel wat hun tussendoortjes zijn. Een bodybuilder bv eet meer als een gemiddeld persoon omdat ie meer bouwstoffen nodig heeft. Dus wil je een goed advies kun je beter je eetschema en trainingsschema plaatsen.
 
ik moet die ingewikkelde schema's nu voorlopig nog niet maar dit is zeker haalbaar als ter vervanging van tussen doortjes
en dat andere als mijn avond dieet
weeg nu 110 26%vet m85
wil gewoon zo snel mogelijk terug onder de 100 kg en dan begin ik met de ingewikkelde schema's om de laatste 10 kg te cutten
zit momenteel thuis met spierscheur in triceps opgelopen bij badminthon
dus kan ik nemeer bankdrukken enzo,
ma squat gaat nog wel hoor :-)
ben 17 ben jaartje bezig en kan nu 180 3x squaten 110 1x drukken en 150 deathlift
 
Er zijn wel dingen te verzinnen die weinig calorien bezitten zoals mager producten als kwark, yoghurt en de rijstkoeken. Misschien is het makkelijk als je eens op een tabel leest wat de voedingswaarden zijn van verschillende producten, kun je meteen kijken wat je ook echt lekker vind. Dit is een link waar verschillende voedingswaarden opstaan van gerechten.
Het word eentonig als je steeds naar dezelfde tussendoortjes moet grijpen en zo kun je kiezen uit wat meer variatie.

Beterschap met je spierscheur, lijkt me erg vervelend dat mee te moeten maken.
 
Laatst bewerkt:
het nadeel van ide rijstkoeken is dat als je er 100gr. van neemt, meteen het hele pak op moet vreten en dan zit jhe nog op 7,8 gr. eiwit.
 
Back
Naar boven