AndroidHealthClinic

Rijstwafels...goed of niet...kom er niet uit... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvin1981

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
2.087
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
hoor/lees verhalen die haaks op elkaar staan...
De ene zegt super voor in de cut...de ander zou het alleen als aanvulling in de bulk gebruiken...
Jay cutler claimd er 21 per dag te eten...
Andere zeggen dat het een van de slechtste (bb)voeding is die je maar kunt nemen...
Wie brengt er licht in de duisternis...
Vind ze erg lekker en goed te doen met wat pindakaas...
 
Lijkt me eerder een aanvulling. Ronny Rockel nam in de cut af en toe ene om de honger te stillen. Zit zowiezo ook veel zout in
 
Tegenwoordig kan je ze overal kopen zonder zout. Enige ingrediënt is zilvervliesrijst ....
 
Oke goed te doen dan. Enigste nadeel is dat je er veel van moet eten
 
ik eet ze ook tussendoor :D lekker hoor
 
lekker met pindakaas jaaaahhhh :D
En als jay ze eet... dan moet het goed zijn hahaha
there is no magic food... inpassen in je macro's en er is niks mis mee!
 
Ik eet ze tijdens mijn cut niets mis mee hoor.
 
Eet ik soms als tussendoortje, met chocola erop, erg slecht maarja
 
Ik ben natuurlijk altijd goed:D , maar volgens mij zit er best veel zout in. Dus als je gaat cutten, beter niet;).
 
want van zout wordt je dik? juist ja.....
 
at ze vroeger erg vaak met pindakaas toen ik nog in de bulk zat , nu eet ik ze niet meer je moet er ook veel van eten wil je een goed aantal gram aan kh binnen krijgen
 
Ik drapeer er 50 gram/3 plakken kalkoenfilet en mosterd op zodat het wat makkelijker weg eet...

Voedingswaarde is nihil omdat ze nagenoeg niks wegen ;)

Dit.

De voedingswaarde mag dan nog zo goed zijn als ze wil, als 1 zo'n koekje nog geen 10g weegt, dan geraak je natuurlijk niet ver hé.
 
Ik meen wel een aantal keren te hebben gelezen dat ze een redelijk hoge GI waarde hebben.
Edit: "Hoewel watermeloen en rijstwafels een hoge GI-waarde hebben, mag je dit wel nemen, want deze producten bevatten weinig calorieën."
 
Ik meen wel een aantal keren te hebben gelezen dat ze een redelijk hoge GI waarde hebben.
Edit: "Hoewel watermeloen en rijstwafels een hoge GI-waarde hebben, mag je dit wel nemen, want deze producten bevatten weinig calorieën."

Klopt.. GI waarde is hartstikke hoog.. En idd, je kan er heus wel eens wat eten omdat ze zo weinig kcals bevatten..
Maar 't vult voor geen ene meter..
 
Eet er 10 per dag in de bulk, lekker = ]
 
heb toevallig hier een pak staan, eet ze gewoon uit verveling achter de computer.
Soms eet ik zonder dat ik het door een heel pak op.
8 gram zo'n wafel waarvan 6 gram KH, 0,2gram vet 0,5 vezels en iets van 0,001 gram zout.
haha weet het helemaal uit me hoofd.
 
Uit je hoofd of omdat je een pak naast je heb liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven