XXL Nutrition

Rijstwafels

Bezoekers in dit topic

rijstwafels zijn idd te luchtig (100gr per pak)

vind er niks aan

die ik thuis heb, bestaan voor 99% uit zilvervliesrijst. Not bad at all my friend...... ;)

• Topic Starter Topic Starter
HHmmm... de kwaliteit verschilt dus nogal. Ik maar denken dat alle rijstwafels hetzelfde zijn... niet dus :D

Ik vind rijstwafels niet bijzonder lekker maar ook niet slecht. Ik eet ze enkel in wedstrijdvoorbereiding omdat ze weinig kcal bevatten (25 kcal/stuk) en ik dus wat meer te knabbelen heb dan als ik brood zou eten.
Voor degenen onder jullie die ah droogtrainen zijn, is dit misschien een goed alternatief; je bent langer aan het eten en geeft dus toch indirect een verzadigd gevoel (its all about mind games, hehe :)

je hebt er met chocolade etc. rond ook :D

FitGirl zei:
Ik vind rijstwafels niet bijzonder lekker maar ook niet slecht. Ik eet ze enkel in wedstrijdvoorbereiding omdat ze weinig kcal bevatten (25 kcal/stuk) en ik dus wat meer te knabbelen heb dan als ik brood zou eten.
Voor degenen onder jullie die ah droogtrainen zijn, is dit misschien een goed alternatief; je bent langer aan het eten en geeft dus toch indirect een verzadigd gevoel (its all about mind games, hehe :)

waarom rijstwafels ? Is rijst een goede bron van complexe koolhydraten, bij een cutting cycle ?

Rijst wordt inderdaad als hoofdbron van KH gebruikt bij "cutten" zoals jullie dat noemen :) , enkelvoudige KH worden dan zowiezo tot een minimum beperkt.
Rijstvlokken, rijstwafels, rijst (basmati of zilvervlies), aardappelen en havermout (tot ongev.3 weken voor d-day, dan gaat dit ook eruit, sorry Dandy :p ) zijn de KH bronnen dan.

Vezelrijke voeding (graanproducten) en zuivelproducten worden geleidelijk aan verwijderd omdat ze vocht vasthouden en men streeft naar een "flinterdunne" huid.

In een normaal bb-dieet horen vezels en zuivel echter zeker wel thuis!! Worden enkel om "shape"-redenen geschrapt.

FitGirl zei:
.
Rijstvlokken, rijstwafels, rijst (basmati of zilvervlies), aardappelen en havermout (tot ongev.3 weken voor d-day, dan gaat dit ook eruit, sorry Dandy :p ) zijn de KH bronnen dan..
:grumble:

haha, nee hoor:)
des te meer voor mij:D. en wat neem je dan voor kh die 3 weken?

aardappelen schijnen zowiezo geen echt goede kh tezijn voor cutten aangezien ze snel verteren en oo redelijk wat vocht vasthouden

FitGirl zei:
.In een normaal bb-dieet horen vezels en zuivel echter zeker wel thuis!! Worden enkel om "shape"-redenen geschrapt.

dat wou ik ff horen:thumb:

dandyman zei:
:grumble:

haha, nee hoor:)
des te meer voor mij:D. en wat neem je dan voor kh die 3 weken?

Eeerm, rijstproducten dus zoals vermeld; enkel de vezels gaan eruit (dus havermout) - pay attention, dandyman ghegheghe.

aardappelen schijnen zowiezo geen echt goede kh tezijn voor cutten aangezien ze snel verteren en oo redelijk wat vocht vasthouden

Verteren idd snel, maar hebben ook een stuk minder kcal dan rijst/100gr dus je mag er meer van eten, hetgeen CRUCIAAL is als je in die laatste weken constant honger hebt, je bent gewoon meer volume ah eten en da's dan erg leuk. Aardappelen bevatten water, maar doen je lichaam zeker geen vocht vasthouden.

dat wou ik ff horen:thumb:

Okeeee!

Dang ik heb verkeerd gereplied op je quote denk ik, och ja, mijn antwoord staat iig in schuinschrift tussen die 2 streepjes..... i need food...

Terug
Naar boven