MuscleMeat

Rilatine is aaaaf!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

van mephedrone had ik nooit afkick. Dat was goed. MDMA was matig. Coke was suicidaal. Speed gewoon moe want da betekent niet slapen :p

maar rustig of goed voelen na een avondje/nacht drugs ??? no wai :D

Hehe ik heb hier nog een gram mephedrone liggen, ik heb al eens gedacht om dagelijks een minieme dosis te nemen in de plaats van rilatine, maar die shit geeft je echt zin in MEER:p.
Maar idd wel de perfecte MDMA vervanger, binnen een maandje nog eens van proeven:D

Mephedrone is ook zo te bestellen vant net voor een goedkope prijs en altijd puur, alleen dosis moet je goed in de gaten houden want het metaboliseert in een ephedrine variant.
 
Idd, je kan ook zo bloedserieus raar doen de dag erna, altijd lachen als we de dag nadien bij iemand thuis zitten, al gekke shit meegemaakt. Alleen jammer dat ik al een jaar geen MDMA meer vind, paar weken speed geprobeerd in de plaats vorig jaar maar de dag nadien daarvan is puur hel vind ik, echt geforceerd praten alsof het echt "moet" en paranoia tot en met:(.

Speed is ook niks joh, dat moet je doen omdat je jong en stom bent, niet nadat je iets anders hebt gebruikt, sowieso drugs schiet niet op, je gaat er alleen maar op achteruit, ik kan er ook geen plezier meer in vinden, want ik ken het effect, weet wat me te wachten staat... het is gewoon te bekend geworden, en zeker met de troep van tegenwoordig neem je geen genoegen omdat je vroeger veel betere shit had, dus ga je meer en meer nemen maar dat gevoel van vroeger krijg je nooit meer terug, daarom heb ik er definitief een punt achter gezet, alleen als oppeppertje kan het nog wel lekker zijn, of een xtc'tje als je echt met heel veel mensen bent, dan is het leuk.
 
Speed is ook niks joh, dat moet je doen omdat je jong en stom bent, niet nadat je iets anders hebt gebruikt, sowieso drugs schiet niet op, je gaat er alleen maar op achteruit, ik kan er ook geen plezier meer in vinden, want ik ken het effect, weet wat me te wachten staat... het is gewoon te bekend geworden, en zeker met de troep van tegenwoordig neem je geen genoegen omdat je vroeger veel betere shit had, dus ga je meer en meer nemen maar dat gevoel van vroeger krijg je nooit meer terug, daarom heb ik er definitief een punt achter gezet, alleen als oppeppertje kan het nog wel lekker zijn, of een xtc'tje als je echt met heel veel mensen bent, dan is het leuk.

Ja idd, veel van het leuke van MDMA was er ook af gegaan, tot ik mephedrone ontdekte, was zoals mn eerste keren MDMA, echt intens:heart:

Alleen het probleem ermee is dat je er niet teveel van mag nemen doordat er een soort ephedrine in je bloed komt.

Mephedrone is ook altijd 99% puur en zo vant net te bestellen. Wel geen studies over de toxiciteit ervan.

Maar het is bij mij nu ook wel van laundry day geleden, plan nog wel een keertje binnen een maand.
 
Ja idd, veel van het leuke van MDMA was er ook af gegaan, tot ik mephedrone ontdekte, was zoals mn eerste keren MDMA, echt intens:heart:

Alleen het probleem ermee is dat je er niet teveel van mag nemen doordat er een soort ephedrine in je bloed komt.

Mephedrone is ook altijd 99% puur en zo vant net te bestellen. Wel geen studies over de toxiciteit ervan.

Maar het is bij mij nu ook wel van laundry day geleden, plan nog wel een keertje binnen een maand.

Wat voor effect geeft dat precies dan?
 
Wat voor effect geeft dat precies dan?

Ik vind het de Coke versie van MDMA, minder love gevoel maar wel enorm veel euforie en energie, is moeilijk te beschrijven eigenlijk maar de meeste vinden het al een mengeling tussen coke en MDMA, meer naar de MDMA kant. Ook beeld dat naar alle kanten slaat zoals op goeie XTC enzo. Ook geen irritante effecten als speed en kunnen slapen.
Wel korte duratie dus je moet zoals coke regelmatig een nieuwe lijn snuiven of bijnemen. Als het uitwerkt heb je wel direct zin in meer.
Nooit meer dan een gram nemen, op het internet zijn reports te vinden van mensen die blauw/paars worden omdat "4-methyl-ephedrine" vasoconstrictie veroorzaakt, de meeste zaten dan wel aan monsterdosissen zoals 10 gram etc. Ik raad dan ook altijd aan om de dosis zo laag mogenlijk te houden.

Zelf vind ik het echt super, even goed als MDMA imo, maar kan wel dat sommige liever MDMA hebben.
 
Ik vind het de Coke versie van MDMA, minder love gevoel maar wel enorm veel euforie en energie, is moeilijk te beschrijven eigenlijk maar de meeste vinden het al een mengeling tussen coke en MDMA, meer naar de MDMA kant. Ook beeld dat naar alle kanten slaat zoals op goeie XTC enzo. Ook geen irritante effecten als speed en kunnen slapen.
Wel korte duratie dus je moet zoals coke regelmatig een nieuwe lijn snuiven of bijnemen. Als het uitwerkt heb je wel direct zin in meer.
Nooit meer dan een gram nemen, op het internet zijn reports te vinden van mensen die blauw/paars worden omdat "4-methyl-ephedrine" vasoconstrictie veroorzaakt, de meeste zaten dan wel aan monsterdosissen zoals 10 gram etc. Ik raad dan ook altijd aan om de dosis zo laag mogenlijk te houden.

Zelf vind ik het echt super, even goed als MDMA imo, maar kan wel dat sommige liever MDMA hebben.

Hehe ach ik ben er wel klaar mee met de drugs, het is mooi geweest, kan er geen nieuwe uitdaging meer in vinden, geef mij maar een biertje en een shoarma later op de avond, dan vind ik het goed ;)
 
Er wordt veel misbruik van dit middel gemaakt. Als ik het voorschrijf moet ik ook alle cijfers en letters voluit schrijven, en dan ook nog met de hand. Het beste is als apotheken ook niet meer dan een week geven per keer. Ritalin is vrij goedkoop vergeleken met de andere middelen als Concerta of Strattera.
Mijn advies aan de topicopener: altijd eerst een arts raadplegen als je wat wil wijzigen aan je medicatie, nooit zelf experimenteren.
Ik meet ook altijd de tensie als iemand het voor het eerst voorgeschreven krijgt. Een hoge tensie is absoluut een contraindicatie om ermee door te gaan.

Hehe, ik bestel al mn medicatie zelf tegenwoordig, zelf experimenteren is de shit als je wat van farmacologie afkent:cool:. Anders is het idd wel af te raden.
 
Mephodrone is echt heerlijk. Das waar, heb er echt al ziek van geflasht. maar zoals ik eerder al gezegd heb is het echt geen goed middel en volgens mij vele schadelijker dan MDMA. Maar het gevoel was heerlijk, dat wel.

Drugs is ook gedaan voor mij. Ondertussen bijna 2 maand compleet clean.
 
Mephodrone is echt heerlijk. Das waar, heb er echt al ziek van geflasht. maar zoals ik eerder al gezegd heb is het echt geen goed middel en volgens mij vele schadelijker dan MDMA. Maar het gevoel was heerlijk, dat wel.

Drugs is ook gedaan voor mij. Ondertussen bijna 2 maand compleet clean.
In Engeland is meph vooral populair, zowat iedereen gebruikt het daar, heb ik al gelezen op forums, zowat heel de markt overgenomen in een paar maanden tijd.:D
 
We zitten wel in het verkeerde topic anders ff overschakelen.
 
Iemand weleens adhd-medicatie of te vergelijken andere medicatie gebruikt puur om door leerstof te geraken ook al heb je geen concentratiestoornis?

Ik ben benieuwd.
 
Ik ben laatst ook naar de psycholoog geweest voor wat ritalin. Kreeg het helaas niet mee :D. Hij zei 'je moet maar gewoon accepteren dat je nooit een studie zult kunnen afmaken'

Kan me echt superslecht concentreren ;) Weet niet of ik echt ADD of ADHD heb, geloof er zelf ook niet echt in, maar de symptomen komen vrijwel precies met mij overeen.
 
Ook een maandje of 5 geslikt, maar zat er meer op te kicken dan dat het hielp.
Geen last van concentratie cq leerproblemen, kwam als 1 van de besten uit tests voor een pittige 3 jarige studie die ik wilde gaan doen. Dus toegelaten:)
Dat is het dus allemaal niet.
Mijn grote mankement is dat ik weinig tot helemaal geen geduld heb met mensen, wat ze te vertellen hebben, wat ze me proberen duidelijk te maken.
Ik vind al gauw iets gezeik.

Meestal loop ik gewoon weg omdat het me niet interesseert, of omdat die gene te lang voor stof is. (lees oeverloos geouwehoer om niets);)

Voor die ergenissen moet een pil tegen zijn bedacht ik me, dus aan de Ritalin.
Maar zat daar zo van te spacen dat ik het zonde vond om weer een nietszeggend lulverhaal te moeten aanhoren van 1 of andere praatgrage Jan Lullo. :D

Dus dat werkt allemaal niet
 
Uppers :thumbsdown:
 
haha veel plezier met de Ritalin, ik heb het jaren gebruikt en het is 1 van de k*tste medicijnen ooit! heeft voor mij echt een heel deel van mn leven kapot gemaakt, nu helemaal van de ADHD medicatie af, moeilijk, maar liever dit dan die zooi!
 
Ik ben laatst ook naar de psycholoog geweest voor wat ritalin. Kreeg het helaas niet mee :D. Hij zei 'je moet maar gewoon accepteren dat je nooit een studie zult kunnen afmaken'

Kan me echt superslecht concentreren ;) Weet niet of ik echt ADD of ADHD heb, geloof er zelf ook niet echt in, maar de symptomen komen vrijwel precies met mij overeen.

wat een achterlijke idioot :/
 
haha veel plezier met de Ritalin, ik heb het jaren gebruikt en het is 1 van de k*tste medicijnen ooit! heeft voor mij echt een heel deel van mn leven kapot gemaakt, nu helemaal van de ADHD medicatie af, moeilijk, maar liever dit dan die zooi!


't is inderdaad een k*tmedicijn. Enkel goed voor mensen die tijdens de examens het eens willen gebruiken, maar voor constant gebruik is het echt af te raden. Ik heb het zelf maar enkele dagen gebruikt, maar het deed me gewoon geen goed. Ook omdat ik al heel sterke stemmingswisselingen heb, verergde de relatine/ritaline dit. Daarom dat concerta stukken beter is. Het werkt 12 uur aan een stuk en je voelt je niet zo opgefokt.

Ik zeg niet dat het een perfect medicijn is want dat is het zeker niet. Ik voel me vaak als een zombie rondlopen. Meestal ben ik blij eens het uitgewerkt is, want dan kan ik mn eigen weer zijn. Maar voor de studies is het echt noodzakelijk.
 
't is inderdaad een k*tmedicijn. Enkel goed voor mensen die tijdens de examens het eens willen gebruiken, maar voor constant gebruik is het echt af te raden. Ik heb het zelf maar enkele dagen gebruikt, maar het deed me gewoon geen goed. Ook omdat ik al heel sterke stemmingswisselingen heb, verergde de relatine/ritaline dit. Daarom dat concerta stukken beter is. Het werkt 12 uur aan een stuk en je voelt je niet zo opgefokt.

Ik zeg niet dat het een perfect medicijn is want dat is het zeker niet. Ik voel me vaak als een zombie rondlopen. Meestal ben ik blij eens het uitgewerkt is, want dan kan ik mn eigen weer zijn. Maar voor de studies is het echt noodzakelijk.

Heel herkenbaar, ik kon echt binnen 30seconden totaal omslaan kwa mood. Goed om te horen dat concerta wel beter voor je werkt.
 
Toen ik een jaar of 14 was heb ik ook ritalin gehad. alleen kan ik niet zeggen dat ik me er beter door voelde! absoluut betere concentratie. top school resultaten. Echter merkte ik duidelijk op langere termijn dat ik meer inmezelf getrokken werd. stiller, minder aandacht voor leuke dingen. Eigelijk een hele matte stemming.
 
Back
Naar boven