AndroidHealthClinic

Ring Chinups, Band Pullaparts, 1 dag cutten 1 dag bulken

Bezoekers in dit topic

• 1000086109.jpg

Laatst bewerkt:
    -

Laatst bewerkt:
    Ik ga offline voor een tijdje.

Laatst bewerkt:
    -

Gisteren waren ze dreigen om mij naar opname te sturen als ik die rommel niet inneem

Laatst bewerkt:
    Ik ga naar de huisarts voor de vermoeidheid ik weet niet zeker of het aan de medicatie ligt.
    Net ook wezen lopen naar Duitsland voor shag en mijn benen begonnen te jeuken ? Heb ik normaal niet... Ik vermoed dat er iets aan de hand is met mijn gezondheid.

-

Laatst bewerkt:
    Ik ga naar de huisarts voor de vermoeidheid ik weet niet zeker of het aan de medicatie ligt.
    Ik denk dat het best wel complex ligt. Feit is dat je soms nachten overslaat en niet slaapt, wat natuurlijk vermoeidheid geeft. De vraag is dan wat dat niet kunnen slapen veroorzaakt. Is dat de medicatie, je mentale gesteldheid of misschien nog iets anders?

• Like
    Waarderingen: pineapple1025
    De Overhead Press bevalt me goed en ik zie goede gains in mijn delts en upper traps, ook triceps. Ik ga straks misschien naar de gym voor wat volume met 50 kg.

Ik denk dat het best wel complex ligt. Feit is dat je soms nachten overslaat en niet slaapt, wat natuurlijk vermoeidheid geeft. De vraag is dan wat dat niet kunnen slapen veroorzaakt. Is dat de medicatie, je mentale gesteldheid of misschien nog iets anders?

Dat komt vooral omdat ik dan heel veel koffie drink soms omdat ik moe ben. Ik zit vast in een soort lus daar mee.

Dat komt vooral omdat ik dan heel veel koffie drink soms omdat ik moe ben. Ik zit vast in een soort lus daar mee.
    Je weet dus zelf al waar de oorzaak ligt. Laatst zag ik je ook weer een avondtraining doen op koffie en redbull. Je moet dus die vicieuze cirkel zien te doorbreken.

• Like
    Waarderingen: BigGuy84, CatDog, pineapple1025 en 1 andere persoon
    Gym Training

Overhead Press

20 kg x 10
    40 kg x 5
    50 kg x 3
    60 kg x 2
    50 kg x 4
    40 kg x max reps ???
    40 kg nog een keer
    30 kg max reps

Pullups 1 set

Schouddrukken is nu mijn favoriete oefening.
    Ik had meer met 60 kg gekunt als ik niet de hele dag thuis sets zat te doen haha. ( Te weinig rust )

Ook echt een goede pump in mijn delts en traps net de spieren die ik wil groeien.

• Like
    Waarderingen: Jamie.0187
    Bulk is weer begonnen. ( Was ik nou aan het bulken of cutten? Weet ik niet ). Ik wil een zware Overhead Press.

1000086367.jpg

Het vetpercentage boeit me niet meer, ik wil gewoon bredere delts en traps ( Yoke )

Mijn nieuwe routine.

Training Gym Dagelijks
    Overhead PressPyramid
    Pullups5 sets

• Like
    Waarderingen: WLB, RonnReeves, pineapple1025 en 1 andere persoon
    Terug
    Naar boven