XXL Nutrition

RIP Luciano Pavarotti (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
ROME (AP) - Luciano Pavarotti, whose vibrant high C's and ebullient showmanship made him one the most beloved tenors, has died, his manager told The Associated Press. He was 71.

Pavarotti had been diagnosed with pancreatic cancer last year and underwent further treatment in August 2007.

THIS IS A BREAKING NEWS UPDATE. Check back soon for further information. AP's earlier story is below.

ROME (AP)—Luciano Pavarotti's health has deteriorated and the tenor was in very serious condition, suffering kidney problems and losing consciousness, a local Italian TV station reported Wednesday.

pavarotti020204.jpg


Italian Tenor Pavarotti Is Dead
 
Dit topic is mooier Yzord... :P

RIP holle bolle
 
Dit topic is mooier Yzord... :P

RIP holle bolle

en der staat een plaatje bij voor de mensen die niet zo goed met letters zijn :D

RIP Luce ...
niet dat ik een cd of iets dergelijks van je had, maar toch jammer
 
Wat wil je nog meer weten dan dat hij dood is? Een riptopic hoort sober te zijn, niet mooier :P
 
Wat wil je nog meer weten dan dat hij dood is? Een riptopic hoort sober te zijn, niet mooier :P

Je weet het weer mooi te brengen mijn beste Yzord...:D
 
ik hoorde het op de radio. jammer want het was een groot man in zijn wereld.

that's the cirkel of life ;)
 
in iedereen zijn wereld was hij een groot man...
 
in iedereen zijn wereld was hij een groot man...

ik bedoelde het qua naam, onder de jongeren is hij denk ik niet een hele grote man maar jij bedoelt misschien in omvang? :) ik bedoelde dus niet zijn omvang maar zijn populariteit ;)
 
Die man had een prachtige stem. Vooreerst als klein jongetje ontdekt in zijn stuk van The Passangers - Miss Sarajevo. Echt wel mooi.
 
Bagger muziek. Maar hij is er rijk mee geworden. Dus goed gedaan.
Verder: 71 jaar is imo te jong. Zou er niet voor tekenen.
 
RIP Luciano
 
Rip oh bulk-kampioen:(
 
da's die knakker van LUNA DU toch???
 
ik lees een half uur geleden in de krant een berichtje dat het er slecht met hem aan toe is, kom hier en dan is ie ineens dood.
 
En hij had net nog een dikke ''hit'' te pakken, samen met Eros Ramazzotti
 
Back
Naar boven