XXL Nutrition

RIP Nasser El-Sonbaty

Bezoekers in dit topic

Zowel Nasser als Levrone als Wheeler hadden wat mij betreft wel eens kunnen winnen van Yates. Maar dat is persoonlijke smaak.

idd, is natuurlijk een kwestie van smaak, maar zeker ook wheeler en leverone.
het is en blijft een jury sport en maar 1 iemand wint. maar in de laatste paar jaren had dat net yates moeten zijn.
 
Daar heb je zeker gelijk zijn begin en halfverwege zijn loopbaan was superieur alleen daarna ging het fout en bleef hij winnen jammer echter is dit dan ook van toepassing op veel Mr O wedstrijden

om mr o te worden moet je oude mr o weglblazen voor de volle 100%, dit konden geen van de concurrenten opbrengen in die tijd en dat stond yates ook niet toe. Zelfde geval als de 1e overwinning van Cutler. Het was te gelijk en Ronnie had zijn 9e sandow moeten binnenhalen
 
Zelfde geval als de 1e overwinning van Cutler. Het was te gelijk en Ronnie had zijn 9e sandow moeten binnenhalen

Je verhaal klopt wel wat betreft hoe het eraan toe gaat maar ik ben ik het niet mee eens met dit laatste stukje. Jay stond in betere shape dan Ronnie en had ook gewoon verdiend gewonnen. Zoiezo jammer dat politiek in de sport zo belangrijk is. Ze moeten gewoon degene die in de beste shape er staat laten winnen.
 
Nog eens een ode aan deze held!

Scan2.jpg


Scan3.jpg


Scan+-+1995.jpg


Scan4.jpg


Scan8.jpg


Scan6.jpg
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Complete back, abs & calves workout with Nasser El Sonbaty

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven