MuscleMeat

RIP Paul DeMayo

Bezoekers in dit topic

andrew

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
2.043
Waardering
0
Las net op getbig en musclemayhem dat Paul DeMayo is overleden, ik denk dat de meeste hem wel zullen kennen. Erg jammer, vond hem echt een goede fysiek hebben op zijn hoogtepunt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[edit]http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=28678
 
zow ze vallen als bomen om dit is al de zoveelste dan als ie ook dood is dan he maar ja waar licht het aan de as of gewoon een ziekte.
 
big kelvin zei:
zow ze vallen als bomen om dit is al de zoveelste dan als ie ook dood is dan he maar ja waar licht het aan de as of gewoon een ziekte.
naar het schijnt heroïne
 
andrew zei:
naar het schijnt heroïne

ok dan is dit de eerste volgens mij waarvan we kunne zeggen dat as niet de boosdoener was.En dat is een pluspunt alleen jammer weer 1 weg.
 
Tjonge het gaat de laatste tijd wel hard, de ene na de andere pro bb-er sterft :mad:

Vond het altijd wel een goede pro :yes:

RIP Paul :cool:
 
Dave Hawk zei:
Tjonge het gaat de laatste tijd wel hard, de ene na de andere pro bb-er sterft :mad:


QUOTE]

Ja, echt gezond is het ook niet waar ze mee bezig zijn
 
Toch las ik een tijdje geleden dat ie een comeback zou gaan maken...it's a shame...
 
mooie fysiek ..superrrr. wat zonde.
Ik heb dat ook altijd als ik de flex lees. elke x staat er om de paar bladzijden wel een rip :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :(
 
die gast had altijd zo gafe triceps.... zonde :( . WTF moeten bodybuilders met herione ???
 
Ja, ken hem nog van het moment dat ik net een beetje met BB begon, heeft ook wel es vastgezeten omdat ie een magazijn in t plafond geleegd had, ruzie met z'n vriendin ofzo. Heetgebakerd typje dus. :p
 
firedsoul zei:
die gast had altijd zo gafe triceps.... zonde :( . WTF moeten bodybuilders met herione ???
Tsja, wat moet een junk met heroïne? High worden ofzo.

inVorm zei:
Ja, ken hem nog van het moment dat ik net een beetje met BB begon, heeft ook wel es vastgezeten omdat ie een magazijn in t plafond geleegd had, ruzie met z'n vriendin ofzo. Heetgebakerd typje dus. :p
Hij had ruzie gehad met zijn vriendin en heeft toen buiten in de lucht geschoten, daarvoor heeft hij een tijd vastgezeten.
 
:eek: Quadzilla dood ? ?
 
Just got a confirmation on this as well. It's totally true & also very sad.

Apparently in the last few days Paul was calling up old friends in the sport to ask if they could loan him some money. Most didn't just because they knew the problems he was having. He wass telling those he called that he was working at the Gold's Gym in Boston but the people at Gold's said he was let go a few months ago according to a couple of people who tried to call him back there. You gotta wonder how bad his last few days were? It is very tragic indeed.

Ironically this photo of Paul is mine as well & one of my favorites of his.

Sending condolances to his family.

J.M. Manion
 
big kelvin zei:
ok dan is dit de eerste volgens mij waarvan we kunne zeggen dat as niet de boosdoener was.En dat is een pluspunt alleen jammer weer 1 weg.
Gast, als ie aan de heroïne zat is de link met AS makkelijk gelegd, het bevestigd juist het cliché vind ik, geen pluspunt dus.
 
Santoz zei:
Gast, als ie aan de heroïne zat is de link met AS makkelijk gelegd, het bevestigd juist het cliché vind ik, geen pluspunt dus.
ok daar zeg je wat ja
 
firedsoul zei:
die gast had altijd zo gafe triceps.... zonde :( . WTF moeten bodybuilders met herione ???

Gebruiken verschillende pro's om droog te worden :mad:
 
Back
Naar boven