AndroidHealthClinic

ripped buik getting buff! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL @ Pr's ... maybe that's the way how to do it... uzelf eerst afpeigeren door weinig te slapen... megaveel eten... en dan plots zullen de PR's om je oren vliegen!!:p
 
ghehe ja misschien wel:P vandaag niet trainen,, saai
 
thnx os:P dips komen in de buurt van die van jou..





alleen zijn die van jou verticaal:P
:bow:
 
Hoe slecht de training vanmorgen ging die die nu echt GE WEL DIG!!!!
(wat een ommelet met 6 eieren, stukjes kaas, kipfilet, salami, ham en tonijn wel niet met een mens kan doen:rolleyes:)
Het was dus een korte training (traps en triceps) maar wel krachtig!!

Shrugs
10x75
8x90
5x110 PR op reps (grip probleem)
6x120 PR op reps (met straps)
8x90
10x70

Dippen tussen bankjes :eek::eek::eek:
10xbw+20
8xbw+35 PR (15kg hoger dan vorig)
6xbw+50 PR (10kg hoger dan vorig)
2xbw+60 PR (20kg hoger dan vorig)
10xbw+20

Skull crusher
10x20
4x30 (geen kracht meer:P)
10x25
10x27,5

Tricep pushdown brede grip
10x60
10x90 PR
8x110 PR

Echt bizar hoe veel energie ik opeens had??? mischien vaker tot half 8 doorgaan:p

dinsdag legs!

netjes man!!!!
 
trouwens echt een lekkere avond snack ontworpen net.

Pizza salami klein formaat (denk 20 cm doorsnede)
daarbij voeg je:
veel kaas
spek
klein blikje tonijn
salami
shoarmavlees (over van avondeten, bewaard voor deze maaltijd)

de oven in, pliep pliep pliep, klaar. dubbelvouwen papiertje erom heen en klaar

heerlijk, denk zo nog een maken:D
 
Hoe slecht de training vanmorgen ging die die nu echt GE WEL DIG!!!!
(wat een ommelet met 6 eieren, stukjes kaas, kipfilet, salami, ham en tonijn wel niet met een mens kan doen:rolleyes:)
Het was dus een korte training (traps en triceps) maar wel krachtig!!

Shrugs
10x75
8x90
5x110 PR op reps (grip probleem)
6x120 PR op reps (met straps)
8x90
10x70

Dippen tussen bankjes :eek::eek::eek:
10xbw+20
8xbw+35 PR (15kg hoger dan vorig)
6xbw+50 PR (10kg hoger dan vorig)
2xbw+60 PR (20kg hoger dan vorig)
10xbw+20

Skull crusher
10x20
4x30 (geen kracht meer:P)
10x25
10x27,5

Tricep pushdown brede grip
10x60
10x90 PR
8x110 PR

Echt bizar hoe veel energie ik opeens had??? mischien vaker tot half 8 doorgaan:p

dinsdag legs!

Wat een vreselijk brute training!:hedbang: Die dips en pushdown ownen:thumbs:

Als je betere grip wil zou ik die shrugs toch proberen zonder straps en wat static holds achteraan/tussendoor gooien. Dit heb ik nu een paar trainingen gedaan en ik merk duidelijk vooruitgang hoor.
 
ja had het in je topic gelezen, kwam na de training pas weer bij me naarboven.. volgende keer ga ik die static holds bij de shrugs doen, gewoon eerst me sets afmaken en dan een paar keer (2/3) tot failure?
 
dinsdag 2 oktober,

benen

Fullsquat
8x60
6x70
5x80
5x80
5x80
8x70

Frontsquat
6x60
5x60 ging klote

Romanian deadlift
10x60
10x60
8x80
8x80
(vreemde volgorde in sets maar me hele benen voelde zoo heerlijk aan!:cool:)

Lunges voor het eerst:o
8x40
8x44
8x52
(voelde heerlijk! blijft er zeker in)

Stif legged deadlift
15x80
15x80
13x80 (kon echt niet meer!!)

Standing calve raise
10x70
10x80
10x90

Seated calve raise (in smith)
10x120
10x160 PR
8x200 PR

mijn benen waren héélemaal dood:D

toch nog ff doorgaan:rolleyes:
Leg extension
10x220(fullstack) volgens mij lbs???
10x220
10x220

BRANDEN:eek::eek:

Conclusie: lekkere training! echt tevreden, dan wel geen pr's op de zware oefeningen maar daar ging ik ook niet voor.
Wat de liften betreft, ik ben wat hoger in reps gegaan omdat ik vrijdag de gewoone deadlift heb en die wil ik toppen naar 165, mby 170.

ohja, halverwegen mijn training (ergens tussen de romanian en stdl in) kwamen de instructeurs naar boven, en zagen dus die barbell en schijven liggen. Gelijk gezeik over dat alle deadlift oefeningen niet mogen:eek: en om het nog leuker te maken mochten ook de presses over het hoofd niet (wisten we dat ook weer.....) maar aangezien 80% van me hele schema deze oefeningen bezit, zal dat er dus niet in zitten:p
Na een kleine 10 minuten gebabbeld te hebben kwamen we tot de conclusie dat er ten alle tijden bij die oefeningen een instructeur bij moet zijn:P

Nou prima dan mogen ze er een speciaal voor mij en me maatje inhuren:D:D
 
Nice smith calve raise PR's ripper.:thumbup:
 
Gaat heel goed bij jou.
Ik zag dat je tussen bankjes dipt, heb je niet zo een ding in je gym: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gaat heel goed bij jou.
Ik zag dat je tussen bankjes dipt, heb je niet zo een ding in je gym: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mss bedoelt hij bench dips?
 
Mss bedoelt hij bench dips?
Ik weet hoe hij dipt maar ik vind het persoonlijk een stuk beter en zwaarder om in zo'n dip rek te dippen, daarom vraag ik of hij ook zo een ding heeft.
 
ja ik heb er wel zo een, maar die is heel breed waardoor ik mijn triceps niet echt voel en me borst brand als de zieke!!

ben wel van plan om deze af te wisselen per week ofzo, of mby als enigste oefening bij borstdag erbij?
 
wel mooie dipriem zeg! ga denk ook maar wat in elkaar fratsen, denk dat een leren lap en een ketting genoeg zijn om aan de halterriem te bevestigen niet?
 
wel mooie dipriem zeg! ga denk ook maar wat in elkaar fratsen, denk dat een leren lap en een ketting genoeg zijn om aan de halterriem te bevestigen niet?

Ik pak altijd op mijn sportschool een riem en een touw die soms voor triceps pushdown gebruikt word(zoiets: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan een gewicht eraan hangen en vastmaken met zo'n klein ijzer dingetje waar je alles mee vastmaakt in de sportschool.
Ik hoop dat deze vage uitleg duidelijk genoeg is:p
 
ja ik heb er wel zo een, maar die is heel breed waardoor ik mijn triceps niet echt voel en me borst brand als de zieke!!

ben wel van plan om deze af te wisselen per week ofzo, of mby als enigste oefening bij borstdag erbij?

Zelfde verhaal hier. Bankjesdippen met een flink gewicht is toch ook niet verkeerd? Dan wel tussen bankjes, niet met benen op de grond.
 
Ik pak altijd op mijn sportschool een riem en een touw die soms voor triceps pushdown gebruikt word(zoiets: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan een gewicht eraan hangen en vastmaken met zo'n klein ijzer dingetje waar je alles mee vastmaakt in de sportschool.
Ik hoop dat deze vage uitleg duidelijk genoeg is:p

haha ja ik snap hem:P ga het is proberen:thumbs:

@ trasher: ja doe ze ook op 2 bankjes zo diep mogelijk
 
dinsdag 2 oktober,

benen

Fullsquat
8x60
6x70
5x80
5x80
5x80
8x70

Frontsquat
6x60
5x60 ging klote

Romanian deadlift
10x60
10x60
8x80
8x80
(vreemde volgorde in sets maar me hele benen voelde zoo heerlijk aan!:cool:)

Lunges voor het eerst:o
8x40
8x44
8x52
(voelde heerlijk! blijft er zeker in)

Stif legged deadlift
15x80
15x80
13x80 (kon echt niet meer!!)

Standing calve raise
10x70
10x80
10x90

Seated calve raise (in smith)
10x120
10x160 PR
8x200 PR

mijn benen waren héélemaal dood:D

toch nog ff doorgaan:rolleyes:
Leg extension
10x220(fullstack) volgens mij lbs???
10x220
10x220

BRANDEN:eek::eek:

Conclusie: lekkere training! echt tevreden, dan wel geen pr's op de zware oefeningen maar daar ging ik ook niet voor.
Wat de liften betreft, ik ben wat hoger in reps gegaan omdat ik vrijdag de gewoone deadlift heb en die wil ik toppen naar 165, mby 170.

ohja, halverwegen mijn training (ergens tussen de romanian en stdl in) kwamen de instructeurs naar boven, en zagen dus die barbell en schijven liggen. Gelijk gezeik over dat alle deadlift oefeningen niet mogen:eek: en om het nog leuker te maken mochten ook de presses over het hoofd niet (wisten we dat ook weer.....) maar aangezien 80% van me hele schema deze oefeningen bezit, zal dat er dus niet in zitten:p
Na een kleine 10 minuten gebabbeld te hebben kwamen we tot de conclusie dat er ten alle tijden bij die oefeningen een instructeur bij moet zijn:P

Nou prima dan mogen ze er een speciaal voor mij en me maatje inhuren:D:D


Goed bezig kerel :thumbup:
 
Back
Naar boven