Fitness Seller

Rippetoe naast vechtsport te veel?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2003
Berichten
2.027
Waardering
4
Ik wil graag wat sterker worden, krachttraining is voor mij meer voor naast vechtsport. Maar wil nu eigenlijk wel graag wat sterker worden. Mijn krachtstats zijn erg laag. Benchpress 70 x 8 Deadlift: 4 x 110 squat: 4 x 100. Daarom zou ik graag rippetoe doen. Maar mijn vraag is kan dit met bijv 2 keer mma training erbij. Ik ga in september mer mma beginnen en wil minimaal 2 keer per week dat doen. En dan 3 keer kt erbij. Is dit te veel??? Nu doe ik gewoon 2 keer kt naast muay thai en vooral de grote oefeningen. Ben de laatste tijd gemindert met stappen en zuipen enzo dus kan em wel helemaal op het sporten richten
 
Ik zit alles wat door te lezen en denk dat ik misschien maar beter 1 keer per week vechtsport kan doen voor de tijd dat ik rippetoe ga doen.......Rust is wel erg belangrijk lijkt me
 
Rust is wel belangrijk ja, maar imo kun je best rippetoe doen naast je vechtsport. Je kunt het op zn minst altijd een proberen. Toen ik nog fatsoenlijk trainde (ja helaas staat training al weer een tijdje op een laag pitje :() deed ik ook 3 keer kt en 3 keer vechtsport. Ik weet wel niet precies hoe je verdeling van trainingen is en hoe je zit met eventuele studie of werk.
 
3x kt en 2x vechtsport is imo zeker te combineren
 
Weet niet hoe oud je bent en hoe snel je lichaam hersteld Als je goed rust en goed eet, moet het echt geen enkel probleem zijn.
 
Back
Naar boven