MuscleMeat

Rippetoe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meeste strafbare feiten zijn bekeuringen
Misdrijven vormen zo’n 2 procent van de strafbare feiten die de politie oplost. Overtredingen vormen de overige 98 procent. In 2009 constateerde de politie 12,2 miljoen overtredingen. Ruim drie kwart van de overtredingen zijn snelheidsovertredingen; in een op de tien gevallen gaat het om foutparkeren of door rood licht rijden. Bij dit soort overtredingen valt constateren samen met oplossen. De bekeuringen stuurt de politie vervolgens door naar het Centraal Justitieel Incasso Bureau, dat zorgt voor de inning van de opgelegde boetes.

Tsja ... Dus voor 85% zijn ze bezig met bonnen schrijven snelheidsovertredingen, parkeerboetes , en door rood rijden.

De andere 13% zullen ongetwijfeld ook voor het grootste deel verkeersovertredingen zijn (dingen waar ze een bekeuring voor geven dus, geen richting aangeven, over de doorgetrokken streep,...enz enz.. onze helden LOL )
Tsja wat is een politie agent nou eigenlijk in realiteit ?
Wat is dus eigenlijk de taakverdeling van een politie agent ? 98% bonnen schrijven, 2% nuttig werk.

Link CBS http://www.cbs.nl/nl-nl/menu/themas...aties/artikelen/archief/2011/2011-3350-wm.htm

oh en het is FITNESS ... komaan man . :sad:

En wat is je vraag nou eigenlijk topic starter ??

ok, mijn vraag was: ik heb 1 jaar split gedaan en op mijn school FITNESS :P ik 2x gewoon op machines standaard. maar ik ben nu op zoek naar een 3daags schema voor erbij? wat vind je hiervan? ( heb gewoon zelf de oefeningen erbij gedaan )
Dag 1: -schouders, 2 oefeningen: militair press - side raise
-quadriceps, 3 oefeningen: squat - leg-extension-
leg press
-kuiten, 1 oefening:

Dag 2: -rug, 3 oefeningen: bent over rows- seated rows- pulldowns
-achterkant schouders, 1 oefening: Upright Row - shrugs
-onderrug, 1 oefening: Deadlift
-hamstrings, 2 oefeningen:

Dag 3: -borst, 3 oefeningen: benchpress - fly’s - incline benchpress
-biceps, 2 oefeningen: Standing barbell curl - hammer curl
-triceps, 2 oefeningen: Skull crushers - armed cable extension
-kuiten, 1 oefening:

Hamstrings en kuiten zijn gewoon apparaten standaard.
 
care wat je ervan vind, meeste van ons schrijven liever geen bonnen. achja deze discussie ga ik geeneens aan


Als je zijn laatste post leest begrijp je wat ik bedoel. Van verschillende politiediensten heeft hij nog nooit gehoord:rolleyes:.

Aan topic starter waarom ga je niet voor fullbody?
Denk dat hier eerder in het topic rippetoe al is aangehaald. Stronglifts is ook een optie. Er is genoeg over beide te vinden hier op het forum.
 
edit* (post ertussen gesneaked)

@bart1994 (niet robocop89)

Nou je kan in ieder geval wel tegen een verbaal stootje ... ;)

Respect :thumb:

Ik zou gewoon je eigen suggestie volgen (rippetoe 3x 5)

3x per week full body, squats , deadlifts, benchen , overhead pressen (staand) en barbell pull (staand)

Er staat ergens een samengevatte rippetoe versie in het kort als je "rippetoe writeup" googelt.

Dus op die 3 dagen alleen die oefeningen, verder niks.

Dacht dat het was Squat 3x5 , bench 3x5, en deadlift 1x5 op de ene dag.
Andere dag Deadlift 3x5, overhead press 3x5, en barbell pull (bent over rows dus) 3x5 .

En dan dus om en om .

Op je 'rust' dagen, dus in jouw geval de school fitness heel lichtjes isolatie oefeningen, rustig aan.

Niet ideaal volgens rippetoe himself want hij zegt dat je echt na elke trainingsdag een rustdag moet hebben maar goed het is niet anders.

Wel grappig als je na een paar maandjes even 150 kilo deadlift tijdens de school training voor de grap natuurlijk , ff lekker patsuh :D

Dat is mijn suggestie, maar er komen vast nog betere want eerlijk gezegd zou ik niet precies weten hoe je een 5 daags schema in elkaar zet , geen ervaring mee
 
edit* (post ertussen gesneaked)

@bart1994 (niet robocop89)

Nou je kan in ieder geval wel tegen een verbaal stootje ... ;)

Respect :thumb:

Ik zou gewoon je eigen suggestie volgen (rippetoe 3x 5)

3x per week full body, squats , deadlifts, benchen , overhead pressen (staand) en barbell pull (staand)

Er staat ergens een samengevatte rippetoe versie in het kort als je "rippetoe writeup" googelt.

Dus op die 3 dagen alleen die oefeningen, verder niks.

Dacht dat het was Squat 3x5 , bench 3x5, en deadlift 1x5 op de ene dag.
Andere dag Deadlift 3x5, overhead press 3x5, en barbell pull (bent over rows dus) 3x5 .

En dan dus om en om .

Op je 'rust' dagen, dus in jouw geval de school fitness heel lichtjes isolatie oefeningen, rustig aan.

Niet ideaal volgens rippetoe himself want hij zegt dat je echt na elke trainingsdag een rustdag moet hebben maar goed het is niet anders.

Wel grappig als je na een paar maandjes even 150 kilo deadlift tijdens de school training voor de grap natuurlijk , ff lekker patsuh :D

Dat is mijn suggestie, maar er komen vast nog betere want eerlijk gezegd zou ik niet precies weten hoe je een 5 daags schema in elkaar zet , geen ervaring mee


ah ok tnx man maar een rippetoe pak je toch niet echt massa mee? je doet zo weinig oefeningen bijna geen biceps/triceps b.v.
 
ah ok tnx man maar een rippetoe pak je toch niet echt massa mee? je doet zo weinig oefeningen bijna geen biceps/triceps b.v.

Je biceps en triceps worden voldoende getraind door compounds. En niemand houdt je tegen om curls of triceps extensions toe te voegen.
 
gewoon rippetoe doen, niet ****en met het schema
 
ah ok tnx man maar een rippetoe pak je toch niet echt massa mee? je doet zo weinig oefeningen bijna geen biceps/triceps b.v.

Nou, voor massa, als je 1,80 bent, en 70 kilo weegt, is er volgens mij niks beters dan rippetoe , of iets met dezelfde gedachte erachter (zware compound oefeningen ipv isolatie oefening voor kleine spiertjes.

Ik doe het zelf trouwens nog steeds in grote lijnen, net als heel veel anderen hier denk ik.
De basis ligt vaak toch rondom deze compounds.

En je biceps en triceps kun je lekker op de school-train dagen pakken als je dat perse wil.
 
Meeste strafbare feiten zijn bekeuringen
Misdrijven vormen zo’n 2 procent van de strafbare feiten die de politie oplost. Overtredingen vormen de overige 98 procent. In 2009 constateerde de politie 12,2 miljoen overtredingen. Ruim drie kwart van de overtredingen zijn snelheidsovertredingen; in een op de tien gevallen gaat het om foutparkeren of door rood licht rijden. Bij dit soort overtredingen valt constateren samen met oplossen. De bekeuringen stuurt de politie vervolgens door naar het Centraal Justitieel Incasso Bureau, dat zorgt voor de inning van de opgelegde boetes.

Tsja ... Dus voor 85% zijn ze bezig met bonnen schrijven snelheidsovertredingen, parkeerboetes , en door rood rijden.

De andere 13% zullen ongetwijfeld ook voor het grootste deel verkeersovertredingen zijn (dingen waar ze een bekeuring voor geven dus, geen richting aangeven, over de doorgetrokken streep,...enz enz.. onze helden LOL )
Tsja wat is een politie agent nou eigenlijk in realiteit ?
Wat is dus eigenlijk de taakverdeling van een politie agent ? 98% bonnen schrijven, 2% nuttig werk.

Link CBS http://www.cbs.nl/nl-nl/menu/themas...aties/artikelen/archief/2011/2011-3350-wm.htm

oh en het is FITNESS ... komaan man . :sad:

En wat is je vraag nou eigenlijk topic starter ??

ooit in een aziatisch land geweest waar de politie niks doet aan het verkeer ? Zou goed voor je zijn ;)


@TS

je pakt genoeg massa met rippetoe ben maar niet bang !
 
Nou, voor massa, als je 1,80 bent, en 70 kilo weegt, is er volgens mij niks beters dan rippetoe , of iets met dezelfde gedachte erachter (zware compound oefeningen ipv isolatie oefening voor kleine spiertjes.

Ik doe het zelf trouwens nog steeds in grote lijnen, net als heel veel anderen hier denk ik.
De basis ligt vaak toch rondom deze compounds.

En je biceps en triceps kun je lekker op de school-train dagen pakken als je dat perse wil.

ok tnx man, ik heb hier een rippetoe gevonden is het wat???

Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups
 
ooit in een aziatisch land geweest waar de politie niks doet aan het verkeer ? Zou goed voor je zijn ;)


@TS

je pakt genoeg massa met rippetoe ben maar niet bang !

Ik zal het nog eens herhalen ... 98% bonnen schrijven ... Veel plezier bro ! :thumb: LoL

En ga nou niet nederland vergelijken met fokking thailand of zo dat slaat echt als een tang op een varken :rolleyes:
 
Ik zal het nog eens herhalen ... 98% bonnen schrijven ... Veel plezier bro ! :thumb: LoL

En ga nou niet nederland vergelijken met fokking thailand of zo dat slaat echt als een tang op een varken :rolleyes:


Ga nou toch even reageren.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie is de politie opgedeeld in verschillende takken waaronder een verkeersdienst (lijkt me sterk dat dit in Nederland niet zo is) . Zelfs jij zou moeten snappen dat die mensen zich voornamelijk met verkeer bezig houden. Lijkt me logisch niet?
Ikzelf behoor tot interventie. Ik behoor tot de groep inspecteur die reactie geeft aan ELKE oproep van iedere burger. Hierbij hoort eveneens verkeer maar vooral gerechtelijke taken. Ikzelf heb dit jaar 2 onmiddellijke inningen geschreven. Ik weet dat mijn collega's ook niet veel schrijven voor verkeersinbreuken omdat dit niet tot onze prioriteiten behoren. Wanneer het natuurlijk te bont wordt grijpen wij eveneens in wat logisch is.

Dat jij gefrustreerd rondloopt omdat je waarschijnlijk meer dan terecht een bonnentje hebt gekregen lijkt me meer jou probleem dan het onze.

Vraag me eigenlijk af wat voor wereldverbeterende job jij uitvoert?
 
Ik zal het nog eens herhalen ... 98% bonnen schrijven ... Veel plezier bro ! :thumb: LoL

En ga nou niet nederland vergelijken met fokking thailand of zo dat slaat echt als een tang op een varken :rolleyes:


Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups


dit zal em wel zijn he?
 
Ga nou toch even reageren.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie is de politie opgedeeld in verschillende takken waaronder een verkeersdienst (lijkt me sterk dat dit in Nederland niet zo is) . Zelfs jij zou moeten snappen dat die mensen zich voornamelijk met verkeer bezig houden. Lijkt me logisch niet?
Ikzelf behoor tot interventie. Ik behoor tot de groep inspecteur die reactie geeft aan ELKE oproep van iedere burger. Hierbij hoort eveneens verkeer maar vooral gerechtelijke taken. Ikzelf heb dit jaar 2 onmiddellijke inningen geschreven. Ik weet dat mijn collega's ook niet veel schrijven voor verkeersinbreuken omdat dit niet tot onze prioriteiten behoren. Wanneer het natuurlijk te bont wordt grijpen wij eveneens in wat logisch is.

Dat jij gefrustreerd rondloopt omdat je waarschijnlijk meer dan terecht een bonnentje hebt gekregen lijkt me meer jou probleem dan het onze.

Vraag me eigenlijk af wat voor wereldverbeterende job jij uitvoert?

98% verkeers bonnen . 98 % . 98% . Nog niet duidelijk ? :lol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn ook 'inspecteurs' ^ . Heb je geloof ik VMBO voor nodig ?

De politie in nederland is gewoon een beetje zielig

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 22:11 ----------

Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups


dit zal em wel zijn he?

yep
 
en wat voor beroep doe je nu eigenlijk?
 
Ik zal het nog eens herhalen ... 98% bonnen schrijven ... Veel plezier bro ! :thumb: LoL

En ga nou niet nederland vergelijken met fokking thailand of zo dat slaat echt als een tang op een varken :rolleyes:

dat is wat er met verkeer gebeurd als er niet opgetreden word,

en nogmaals jouw mening interesseerd mij echt niet veel, ik doe het puur om mensen van dienst te kunnen zien. Ik behandel anderep uur zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Bonnen die ik schrijf verdien je ook, jij bent fout ik niet.

Verder is vmbo natuurlijk minimumeis om aan opleiding te beginnen, zelf heb ik ook mijn VWO afgerond. Puur passie voor het werk, voldoening krijgen uit om mensen te helpen, daar besteed de media niet gek veel aandacht aan.

verder liever stoppen met deze discussie, aangezien dit waarschijnlijk toch zo door blijft gaan. Wij hebben namelijk 2 verschillende perspectieven die het nooit eens worden. Ik probeer dit meestal zoveel mogelijk te mijden.
 
Laatst bewerkt:
Heb je niks aan te voeren ter verdediging van de eervolle nederlandse parkeerwachters ?



LoL wat een stakkers

edit* Ik reageerde op je vorige bericht ... Wat mij betreft inderdaad nu ook einde discussie
 
Laatst bewerkt:
Wat is nou eigenlijk je beroep?
Je hoeft je niet te schamen hoor als inspecteur komt je bij meerdere marginale gezinnen terecht. Wij zijn wel wat gewoon.

Maar het is natuurlijk altijd leuk thuis komen in een normaal gezinnetje ;)

Je beseft toch dat het 2 filmpjes van VEKEERSagenten zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je niks aan te voeren ter verdediging van de eervolle nederlandse parkeerwachters ?



LoL wat een stakkers

edit* Ik reageerde op je vorige bericht ... Wat mij betreft inderdaad nu ook einde discussie

laten we het voortaan maar bij BB houden haha, beetje sneu voor Topic starter
 
Oke je hebt gelijk.
Ik zwijg er vanaf nu over.

Mijn excuses aan TS!
 
Wat is nou eigenlijk je beroep?
Je hoeft je niet te schamen hoor als inspecteur komt je bij meerdere marginale gezinnen terecht. Wij zijn wel wat gewoon.

Maar het is natuurlijk altijd leuk thuis komen in een normaal gezinnetje ;)

Je beseft toch dat het 2 filmpjes van VEKEERSagenten zijn ?

Ok en we zijn weer begonnen zo te zien :D

Ik begreep het eerste deel van je post niet zo goed, maar het is me nu duidelijk.
Je zegt eigenlijk dat mijn familie tuig is, en jouw familie niet , of zo ? ???

:lol:

Hoe kom je bij deze conclusie ? Is dat een staaltje superieur politie onderzoek ?
Ik zeg mijn beroep liever niet om andere redenen.

En topic starter heeft zijn antwoord al gehad. Zijn topic is bij deze GECONFISCEERD FOR OFFICIAL POLICE BUSINESS :D

TS: Rippetoe bro! DO IT NOAWWWW!!
 
Back
Naar boven