XXL Nutrition

Rippetoe

Bezoekers in dit topic

Ok en we zijn weer begonnen zo te zien :D

Ik begreep het eerste deel van je post niet zo goed, maar het is me nu duidelijk.
Je zegt eigenlijk dat mijn familie tuig is, en jouw familie niet , of zo ? ???

:lol:

Hoe kom je bij deze conclusie ? Is dat een staaltje superieur politie onderzoek ?
Ik zeg mijn beroep liever niet om andere redenen.

En topic starter heeft zijn antwoord al gehad. Zijn topic is bij deze GECONFISCEERD FOR OFFICIAL POLICE BUSINESS :D

TS: Rippetoe bro! DO IT NOAWWWW!!

ey idd,.. maar heb nog paar vraagjes:
1:die militairy press mag die ook zittend??
2:en bij de bent rows pak ik altijd gwn 2 dumbbells want barbells zijn bij mijn sportschool te laag gewicht, is dit een probleem?
3: Deadlift helemaal door de benen zakken? heb veel uitvoeringen gezien maar welke is nu het juiste?;)
 
ey idd,.. maar heb nog paar vraagjes:
1:die militairy press mag die ook zittend??
2:en bij de bent rows pak ik altijd gwn 2 dumbbells want barbells zijn bij mijn sportschool te laag gewicht, is dit een probleem?
3: Deadlift helemaal door de benen zakken? heb veel uitvoeringen gezien maar welke is nu het juiste?;)

als er gewicht om te squatten en deadliften is, is er ook gewicht voor bent rows lijkt mij.
 
Military press staand!!! Is vele malen beter dan zittend en je kan meestal ook zwaarder pressen staand dan zittend. Dus niet zittend, en alles met een barbell, geen dumbbells.
Zoek op youtube even naar het instructiefilmpje van rippetoe, zo moet je m doen.
Succes;)
 
Military press staand!!! Is vele malen beter dan zittend en je kan meestal ook zwaarder pressen staand dan zittend. Dus niet zittend, en alles met een barbell, geen dumbbells.
Zoek op youtube even naar het instructiefilmpje van rippetoe, zo moet je m doen.
Succes;)
dit military press altijd staand !
 
Military press staand!!! Is vele malen beter dan zittend en je kan meestal ook zwaarder pressen staand dan zittend. Dus niet zittend, en alles met een barbell, geen dumbbells.
Zoek op youtube even naar het instructiefilmpje van rippetoe, zo moet je m doen.
Succes;)


hmm ok , maar bij ons zijn de vaste barbells maar tot 28kg totaal. of ik moet gwn een losse stang gaan nemen idd, met de losse gewichten erop
 
ja gewoon een losse stang nemen, meestal zijn deze zelf 20kg (vraag ff aan je gym?), en dan moet je zelf maar gewichten toevoegen, is beter
 
Back
Naar boven