Fitness Seller

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
10 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2010
Berichten
4.473
Waardering
2.542
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Voorstellen:
Voorstellen:

Naam: Scoobz0r
Plaats: ***
Geboortedatum: 1989
Lengte: 2.18m / 7.2ft
Gewicht: Begonnen op 85, momenteel 127,5Kg
Vetpercentage: (volgt nog)
Facebook: www.facebook.com/olivier.richters


Hieronder een verhaaltje hoe ik hier terecht ben gekomen.

Op mijn 14de jaar was ik al 2 meter, op mijn 17de 2.15. Misschien kan je voorstellen hoe ik was, één hele uitgerekte tak. Ik woog toen 85 kilo met 2.15 wat zwaar te licht is. Mijn ogen werden geopend 2 jaar geleden toen ik een keer naar een foto ging kijken en voor mijn spiegel stond. Op die foto zag je dat de botten van mijn schouders mijn t-shirt gewoon omhoog hielden. xD

Het gevolg hiervan was dat ik mijn ouders vroeg of ik op fitness mocht. Dit mocht ik en ben gaan trainen. Ik volgde een schema die ik kreeg van de mensen die daar werkte. Dit schema (kwam ik snel achter door veel lezen op internet) sloeg nergens op. Er zat veelste veel cardio in en dat is iets wat ik niet wilde! Ik wilde aankomen. Mijn broer is 9 jaar ouder en is veel met bodybuilding bezig geweest. Ik had geen besef van dit alles op deze leeftijd en volgde zijn tips en oefeningen op. Uiteindelijk was ik na 1 jaar van 85 naar 95 kilo gegaan. Immers, als je met zoiets begint is er een exponentiële groei merkte ik. Dit was al een grote verbetering. Door de kracht training kreeg ik vanzelf meer eetlust. Uiteindelijk (zoals bij veel mensen die zich er aan wijden) wordt krachttraining een must en leuk, omdat je er vooruit in gaat.

Ik denk dat mijn eerste beginners jaar toch wel heel goed voor mij was. Ik dee het allemaal heel rustig en daardoor raakte me lichaam gewent aan het trainen, vooral mijn pezen. Ik probeerde meer en meer te eten. Wat ik ging denken was: oh! omdat ik dikker wil worden moet ik gewoon patat met veel saus etc etc eten!! Dit ging ik doen en woog op een gegeven moment 100 kg. Maar rara wat gebeurt er dan... het enigste wat dikker werd was mijn buik haha. Letterlijk een vetrol over me zwembroek met stok armpjes ernaast :D.

Ik werd door me broer op de website: http://www.dutchbodybuilding.com gewezen! Hier kwam ik erachter hoe belangrijk voeding wel niet is en ben eindeloos gaan lezen lezen lezen. Anders gaan trainen, anders gaan eten en gedisciplineerd trainen (niet overslaan een keertje bijv.). Op het moment doe ik bijna alle apparaten die in mijn schema zitten op zijn max. Mijn sportschool wil geen ‘’aso’s…’’ en daarom willen ze de gewichten niet verhogen… Dus dat wordt binnenkort verhuizen J.
Ben nog lang niet tevreden/blij hoe ik atm ben! Maar vond het leuk even voor te stellen aangezien ik hier veel anoniem lees.



Foto's:

Voorafgaand even zeggen dat ik een pectus excavatum/schoenmakersborst heb. Hierbij staat je borstbeen naar binnen waardoor je ribben ook naar binnen getrokken worden en je dus een zichtbare deuk krijgt. Heb het wel is meer gezien bij andere op het forum. Dus het zal wel niet compleet nieuw zijn voor de meeste.


Om een idee te geven hoe lang ik ben vond ik nog foto’s van 2 jaar geleden. Dit was op de fibo-2008 met Dennis Wolf ^_^. Hij trok me een beetje naar beneden en sta daarom krom :D Volgens mij vond hij het niet zo leuk dat ik zo lang was haha. De tweede foto weet ik niet, misschien jullie wel?


f9fdhi.jpg


nd6hdv.jpg







Momenteel:

Op het moment ben ik 2.17 meter en 107kg. Kwa lengte zal er niet veel meer bijkomen maar hopelijk wel bij het gewicht! :P

2psqadc.jpg


Foto1: Ben ik 17. Ik heb geen foto van mijzelf toen ik zo dun was op 85 kilo helaas, maar dit was in mijn patat periode (zie voorstel post) en was al heel flink aangekomen zoals eerder verteld.
Foto 2: Ben ik meer op me voeding gaan letten en blijven trainen om voller te worden, omdat ik het leuk vond.
Foto 3: Zoals ik eerder zei is het een hobby van me geworden. Toen ik langdurig ging trainen begon ik het echt leuk te vinden en probeer je jezelf te verbeteren en ben er meer tijd in gaan stoppen.

Ik weet dat dit geen officiële pose is, maar ik vond hem mooi uitkomen.

m94sb8.png


343ptg6.jpg



Mijn benen hebben momenteel een omtrek van 62cm.

i795c1.jpg


Ben nog lang niet tevreden/blij hoe ik atm ben! Maar vond het leuk even voor te stellen aangezien ik hier veel anoniem lees.
Over een 1-1,5 jaar weer vooruitgangs foto's denk ik.

1-7-2012: 2,5 jaar trainen
UPDATE 1-7-2010 (2,5 jaar trainen nu)

Een tijd terug werd gevraagt wat mijn doelen zijn. Ik vertelde dat ik eind 2010 naar een gewicht van 115 kg streefde en van plan was met dat gewicht een update te posten, een soort mijlpaal. We zijn nu bijna precies een half jaar verder en ik heb de 116 Kg een week terug gehaald, eerder dan verwacht!! Toen ik 108kg was ben ik nog even op TV geweest op rtl4 bij ''Carlo's onvergetelijke zaterdag''. Misschien leuk om nog even te plaatsen om mijn lengte te kunnen realiseren :).


Daarnaast ben ik ook nog naar de Fibo-2010 geweest toen ik 108Kg was. Daar was Dexter jacksons echt vet :D. Ik wachte keurig op mijn beurt voor een foto en hij riep opeens naar mij: '''DAMMMMNNNN, Come over here'' ''Normally you have to pay for a photo with me, but for you its free!!'' Vervolgens ging hij op een stoel staan en zijn: ''DAMMMMNNNN, your still taller!!'' Hij gaf zijn email adress nog aan me, omdat hij de foto's zelf wou hebben:

261g1hy.jpg

245x37q.jpg




Alexei lesukov, een sympatieke jongen en was zo bereid om op de foto te gaan. Hij was verbaasd dat zoveel mensen hem kende.
33agnpg.jpg











Mijn benen zijn van 60cm naar 63cm omtrek gegaan en mijn armen van 40cm naar 42,5cm. De foto's van hoe ik er nu bij sta:

105zn0z.png



[afbeelding niet meer beschikbaar]
2qiz2oh.jpg






24zf05c.jpg



2h58r48.jpg


Twee foto's na training in sportschool (opgepompt dus).


34t99tv.jpg


2ppeg6e.png



Ik heb geen eetschema gevolgd of gemaakt om deze 10 kilo erop te krijgen. Wel let ik heel erg op wat ik eet en eet ik elke 2 uur vanaf ongeveer 9:00 tot 23:00. Om toch is te kijken hoeveel ik binnen krijg heb ik de afgelopen drie dagen opgeschreven wat ik gegeten heb en daar een gemiddelde uit getrokken. Dit kom neer op:

Volgende mijlpaal /update: 123-125Kg (maar dat duurt nog wel even... of zoals een eerdere post moet ik een paard vinden en eten :D)



09-11-210: Jaycutler in S&F + MuscleTotaal
UPDATE 09-11-2010

Jay Cutler in S&F Almere + Muscletotaal
Het Jay Cutler in Nederland 2010 Foto-Topic


2lnwmq8.jpg



25zkxzk.jpg



vqpapc.jpg


Ik heb nog even leuk met Jay Cutler gesproken. Hij kwam over als een hele relaxte kerel, super vriendelijk en bereid alles te beantwoorden.

Een paar dingen die ik nog kan herinneren:


Jay Cutler: Mannnn, your the first one who EVER Dwarfed me :D
Ik: Haha, well your doing the same to me, but in mass :p.


Ik: ''It must be hard to keep up your training and the right food with al the
traveling?''
Jay:' 'well, im not really training that much at the moment. I only try to get
a pump when I work out and eat only 3 times a day. I am not so big
as I normally am now.
Ik: I gues after all those years of training you dont lose your mass that
quicke right? (had ooit in een interview gehoord)
Jay: Yeah, thats right. But when I am really going to train again it will be 4
months before the show

Publiek vraag die ik hoorde:
Persoon: How much meat do you eat?
Jay: 20 eggs as breakfast and 16 eggs in the afternoon, on top of
that about 5 pounds (2.25kg) of meat.


12-11-2010
UPDATE 12-11-2010

Ik was gevraagd door Carlo Boszhard om Lurch te spelen in De TV-kantine :) hier het resultaat.


UPDATE 12-12-2010


Gewicht
Na mijn laatste update ben ik veel meer gaan Kcal gaan eten en volgde mijn eigen eet schema:

Voedingsschema 4000Kcal+

Ik kwam binnen no time 7 kilo aan, alleen dit was puur vet. Ik werd echt vadsig en het ging in me buik zitten, vormen van me schouders gingen weg, werd een vierkant :p.

Ik ben vervolgens anders gaan eten doordat ik aan de praat kwam met Mitchell Lemans van PerfectFit die mensen begeleid op mijn sportschool. Zo heb ik mijn 2 liter melk per dag er uit gegooid en ben ik gestopt met een heleboel suikers, waaronder die in mijn brinta (gooide ik er los bij) en van vruchten kwark naar naturel kwark. Brinta heb ik vervangen door noten en zo nog wat dingen. Zo ben ik weer afgevallen in mijn vet en probeer ik met het vetpercentage wat ik nu heb alleen spiermassa aan te komen.

Resultaat:


o8yzpc.jpg


Operatie
Ik heb 3 maanden geleden een afspraak gehad met de expert van Europa op het gebied van de aangeboren afwijking Pectus Excavatus. Hij zei dat ik het diepste geval had dat hij ooit gezien had en rade mij zeer aan om de operatie te doen omdat ik hoe ouder ik word er meer last van ga krijgen.

Ik heb toen een CT-Scan laten maken en het blijkt dat 25% van mijn hart wordt ingedrukt, wat in het normale dagelijks leven niet uitmaakt maar bij inspanning ik nooit een goede conditie kan hebben, omdat mijn hart mij niet genoeg kan voorzien. Ik heb daarom twee weken geleden besloten dat ik de operatie volgende zomervakantie ga doen rond 8 juli om de volgende redenen:

Voordelen:
-Ik krijg die 25% van mijn hart terug. (Je hart is net een balloon die bij mij ingedrukt is, een jaar na de operatie mijn hart terug naar de grote die hij zou moeten hebben)
-Als ik de operatie doe, moet ik het nu doen, omdat mijn ribben nog flexibel genoeg zijn om het terug te buigen. Hoe ouder je wordt hoe lastiger het terug buigen is.
-Kans op klachten voorkomen als kortademigheid op oudere leeftijd.
-Meer conditie, waardoor ik beter kan trainen (squat en deadlift kan ik nauwelijks ademen, omdat er veel druk door me op me longen/hart komt te staan door mijn pectus.
-Als ik weer ben gaan trainen en ik zit weer op ''niveau'' dan ziet mijn lichaam er beter uit, ribbenkast komt naar voren en daardoor ''groter'' word en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Nadelen:
- De operatie staat gelijk aan 10 rib breuken en een gebroken borstbeen dus ik ga helemaal naar de klote :p. Na 6 maanden pijn lijden en lichamelijk in gestoord te zijn kan ik weer gaan trainen.
-Twee littekens aan de linker kant van mijn borstkas.



UPDATE 22-08-2011

De operatie heeft plaats gevonden op 12-07-2011 in Denemarken in het Aahrus University Hospital. Het is gedaan door Professor Hans Pilegaard, omdat na lang zoeken op internet wel duidelijk werd dat hij de expert op dit gebied is van Europa.

Ik heb enorm veel pijn geleden wat je niet voor mogelijk kan houden ondanks de pijnstillers, maar ik ben super blij met het resultaat en dat maakt het het allemaal waard.

Het herstel gaat goed en ik ben gister voor het eerst gaan rustig gaan zwemmen wat redelijk goed ging. Ik ben sinds twee weken van de morfine, paracetamol en ubiprofen af. Ik heb nog wel pijn klachten, maar die zullen in de komende tijd vanzelf over gaan.

Vier maanden na de operatie mag ik weer gaan proberen te gaan trainen, dus op 12-11-2011. Ik blijf verliefd op deze sport dus ik ga door :).

Foto's van de operatie:

#1 Hier zie je een ct-scan voor de operatie. De rode lijn is hoe mijn hart zou moeten zijn, maar door de Pectus Excavatum wordt ingedrukt.

10z1hf9.jpg
[/FONT]




#2 Mijn Pectus Excavatum was 7,5 diep.
op3byc.jpg
[/FONT]



#3 10 minuten voor de operatie en 10 minuten na de operatie.
2dhsmch.jpg
[/FONT]


#4 Links is een week voor de operatie en rechts is een week na de operatie.
2h5mypx.jpg
[/FONT]


#5 X-ray waar je mijn twee nuss-bars ziet. Deze zal ik 3 jaar moeten dragen en dan worden ze eruit gehaald en zullen mijn ribben zo blijven staan de rest van mij leven.
[afbeelding niet meer beschikbaar]


[/FONT]
UPDATE 26-12-2011

Ik ben nu ongeveer 3 maanden weer bezig sinds mijn operatie. Maar pas sinds 3 weken kan ik mijn buik en borstspieren hard mee trainen en bepaalde oefeningen zoals deadliften uitvoeren, dus die lopen ver achter. Alle pijnklachten zijn in ieder geval nu weg.

Ik merk dat ik veel sneller herstel tussen sets door nu na de operatie. Voor de operatie moest ik vaak 3 min rust nemen om op adem te komen. Dat is nu nooit meer dan 2 min, terwijl ik op dezelfde intensiteit train.

Mijn streefdieet op dit moment:

8:30 50 gr shake
9:00 4 eieren, brinta + melk, 250gr kwark
11:30 4 eieren + 2 boterhammen
13:30 200 gr kip + rijst + groente
16:00 200 gr kip + rijst + groente
18:30 vaste maaltijd die altijd anders is, bijv volkoren spaghetti bolognese
19:00-20:00 trainen
20:30 150 gr biefstuk + aardappelen + groente
22:00 500 gr kwark + 50 gr shake

Sinds de operatie:
-Gewicht van 104 naar 113kg.
-Armen zijn sinds de operatie van 38 naar 42cm gegaan.
-Benen van 58 naar 63cm

2arqqh.jpg


2cgzdrc.jpg


mc95rc.jpg


Mijn linker borstspier moet nog steeds een beetje zakken van de operatie, dit zal in de loop van komende maanden vanzelf goed moeten komen. De chirurg moest onder mijn tepel naar binnen om met nog een instrument kracht te zetten. Mijn ribben waren te sterk voor de normale weg, waarschijnlijk te wijten aan mijn lengte.

[/FONT]


UPDATE 22-02-2012
Het verhaal is als volgt. Ik had een verkeerde maat besteld op zijn webshop en belde naar het nummer op de site. Toen kreeg ik zijn manager aan de lijn en ik vertelde dat ik zo lang ben en gewoon zijn kleding pas wat ideaal is voor mij. We raakte een beetje aan de praat en toen zei hij opeens of ik een keer langs wou komen als Alistair dat ook leuk vind en dat vond hij. Die dag was vandaag :). Foto's hieronder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431572_10150576200739639_190336562_n.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik kwam er vanochtend achter dat Bob Sapp in Oss is!

Cookies op bd.nl | bd.nl

Ik ben gaan kijken bij de persconferentie en bleek dat je met hem op de foto mocht haha. Kon het niet laten :D. Hij is rond de 2meter. Minder massief dan vroeger maar nog steeds echt een beest. Ik heb kaartje gekocht en ga morgen terug.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150581761939639.382071.513909638&type=3
MMA | Facebook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


UPDATE 8-4-2012


Ik weeg nu 117kg met een vetpercentage van 13,5% (volgens weegschaal). De foto's hieronder zijn 7 maanden trainen na de operatie en vier maanden sinds de laatste progress foto's.

(Ik heb de chirurg gesproken van mijn pectus operatie. Er is littekenweefsel gevormd door de operatie in mijn linker borstspier wat de borstspier omhoog trekt. Dit wordt verwijdert tegelijkertijd wanneer de nuss bars eruit gehaald worden waardoor de borstspier weer zal zakken).


http://i40.tinypic.com/allqb7.jpg

http://i44.tinypic.com/mv3uo6.jpg

http://i39.tinypic.com/oqhd8o.jpg

http://i44.tinypic.com/2hn87sn.jpg

http://i42.tinypic.com/69gq3n.jpg

http://i39.tinypic.com/ilfyht.jpg



Voedingsschema van afgelopen 4 maanden:
8:00 25gr eiwitshake
8:30 3 eieren, brinta + melk, 250gr kwark
11:30 200gr kip, rijst, groente
13:30 8 eieren + 2 boterhammen
16:00 200gr kip, rijst, groente
18:00 150gr gehakt, volkoren spaghetti, groente
18:30 TRAINEN
20:00 25gr shake + snelle suikers
20:30 150gr biefstuk, aardappels, broccoli
23:00 3 eieren, 500gr kwark, visolie

Trainschema van afgelopen 4 maanden:
Ma: Rug-Biceps
Deadlift
Lat pulldown
Bent over rows
Seated Pulley Rows
Preacher curl
Hammer curl

Di: Schouders-traps
Military dumbbell press
Upright row
Side raise
Bent Over dumbbell Side Lateral
Shrugs

Do: Benen-Buik
2 buik spieroefeningen
Squat
Lunges
Seated Calf Raise

Vrij: Borst-Triceps
Bandruk
Schuinbankdruk
Flys
Push down triceps
Skullcrushers
Seated triceps press

Twee dagen later was Phil Heath in Veldhoven bij Muscle Totaal uitgenodigd door Harry de Jong!
Super aardige gast. Heel relax om mee te praten. Nam voor iedereen de tijd.

a%3E.jpg

ayldw4.jpg


a1mwjn.jpg


d5e7a.jpg


t8aoua.jpg


2qlvrb5.jpg


UPDATE 7-5-2012


Ik was vandaag uitgenodigd om een dagje bij Back to Basic te trainen met Papa Mike in Apeldoorn. REUS (REUS (Jeffrey Latour) wins Dutch Championship 100+) was er ook toevallig :D.

[Link niet meer beschikbaar]

vgms8z.jpg


2hdw5xy.jpg


UPDATE 12-8-2012

Ik heb de afgelopen twee maanden pech gehad door twee blessures.. De eerste blessure is (waarschijnlijk) gekomen doordat ik hypermobiel ben en bij Military dumbbell press mijn ellebogen veel te ver naar achter deed. Hierdoor kreeg ik pijn in mijn schouders. Ik kon geen gewicht meer tillen zonder pijn. Bij mijn onderrug maakte ik een fout bij Seated Row (no chest pad). Ik ging met een zwaar gewicht te snel naar voren en verrekte een spier. Beide heeft 3 weken gekost voordat het echt weg was...

Na dat de blessures weg waren ben ik 10 dagen wezen BB-en in Tsjechië (Praag). Barbora Galandakova, een vriendin van mij woont daar. Zij is zelf 2 meter :D en doet vooral kickboxen. Op het moment weinig BB helaas. Zij heeft wat foto's van mij gemaakt daar bij een 'hardcore' gym. Allemaal Hammer Strenght materiaal:

Barbora Galandakova:

20120812_120456.jpg


20120812_121114.jpg


Na schouder training (Het licht inval is was wel heel goed xD..):

20120812_121929.jpg


20120812_121911.jpg


20120812_121832.jpg


20120812_114348.jpg


Na benen training:

4.jpg

(chest blijft erg achterlopen..)



UPDATE 22-11-2012

Foto 1: Nuss-bars
bars.jpg


Foto 2: Afstand ruggenmerg <-> borstbeen
8-1.jpg


Foto 3: Hartvergroting
2-1.jpg


Foto 4: Huidig dieet
diet.jpg


Foto 5: Huidge shape 122kg
20121026_134235.jpg




Er stond een CT-Scan op de planning één jaar na de operatie om te zien hoe binnenin alles veranderd is.

Foto 1: De nuss-bars, over 1,6 jaar gaan zij eruit.

Foto 2: De afstand van het ruggenmerg naar het borstbeen is twee keer zo groot geworden! --> van 74,49mm naar 146,20mm

Foto 3: Nu mijn hart de ruimte heeft gekregen kun je duidelijk zien dat de rechter kamer is groter geworden en dus niet ingedrukt meer wordt!

Foto 4: Huidig dieet, opgevoerd met ongeveer 1000kcal en 40gr eiwit.

Foto 5: Hudige shape 122kg, Foto is twee weken geleden gemaakt. Armen op 45cm omtrek en borst is ook vooruit gegaan.

Ik blijf vooruit gaan, maar het gaat erg langzaam, stapje voor stapje... Het leven van een naturel :-#.

Er stonden meer foto's op de planning deze week; benen, front double biceps en rug, maar ik lig ziek op bed eergisteren met keel tief*s :/, dus die moeten even wachten.

UPDATE 05-12-2012, Flex cup 2012 + Mannenharten film opname

Ik was aanwezig bij de Flex Cup 2012 en kwam een aantal bekende mensen tegen! Altijd lachen om even mee op de foto te gaan zoals Killy, Joop Kasteel MMA (the black Pearle) en met Harry de Jonge een van organisatoren van Flex Cup 2012!


Photo by Scoobz0r

Photo by Scoobz0r

Photo by Scoobz0r


Daarnaast heb ik gisteren mee gedaan als figurant voor de nieuwe Nederlandse speelfilm Mannenharten die volgend jaar november in de bioscoop komt. De bedoeling was om op de achtergrond van wat scènes te trainen.

Rechter jongen is Ralf, trainings maat. Hij is 2.07meter bij 114kg en net als ik op weg een beer te worden :D. Middelste is Maurice Nathan Weert, geloof dat meeste van jullie hem wel kennen. Hij was daar ook voor de figuratie.



[Afbeelding niet meer beschikbaar]




UPDATE 07-12-2012, Rug update

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



UPDATE 07-01-2013, 125KG mijlpaal gehaald + benen foto

De 125kg grens eindelijk gehaald. Strong (clean) bulk is strong!! Ik woog 85kg toen ik begon dus precies 40 kilo nu aangekomen :D.

Ik doe sinds 1 maand nu 1x per week 1 uur MMA bij Rodney Glunder, wel vet. Doe het vooral voor mijn conditie, maar krijg steeds meer skill merk ik al .

10h11xy.jpg



20130108_161155_zpsdf940a96.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TV Ned. 3 BNN Dinsdag 15 jan, 21:50 - 22:30 in De Week Van Filemon ! (topic: wanneer gaan grappen over bepaalde doelgroepen te ver als comedian. Ik ving alle lange mensen grappen op uiteraard ;) )





UPDATE 14-01-2013, Medic... Dutch Giant down :'(

Vandaag tijdens een mma training kreeg ik een harde lowkick op mij. Ik stapte toen heel raar naar achter waarbij mijn voet scheef op de terecht kwam. Geen idee hoe het volgende gebeurde maar mijn knieschijf ging vervolgens uit de kom...

Er was geen beweging in te krijgen of ik schreeuwde het uit. Ambulance werd gebeld en die hebben met zijn tweeën keihard moeten trekken voordat hij er na 15 sec. weer terug schoot. Wat een hell...

Ben naar het ziekenhuis gegaan en daar is een foto gemaakt. Het geen wat je knieschijf op zijn plek houd, het 'kapsel', is gescheurd. Ik moet nu zes weken gips en dan revalideren...

Op de foto zie je een vierkantje. Dit is een leeg vierkantje... want mijn knieschijf ligt aan de andere kant waar je hem niet kan zien. Zo ver lag hij er dus uit...

Erg verdrietig dit... bodybuilding ging super goed en had lol in het mma, maar dat kan ik voorlopig dik vergeten.

Respect voor de twee ambulance heren. Zij waren zeer snel ter plaatsen en deden hun werk erg goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



UPDATE 03-04-2013, Een nieuw begin!

In het begin ben ik een aantal weken gewoon wezen trainen met gips aan om mijn bovenlichaam bij te houden. Ik bleef op het dieet van 6000kcal maar dit werd te veel, omdat ik geen MMA training meer deed en geen beentraininginen waar ik aardig wat verbrande. Ik ging naar 128.0kg en zag dat dit behoorlijk in mijn buik ging zitten. Het aantal kcal heb ik dus geminderd maar nog wel op 400gr eiwit per dag blijven zitten. Ben nu 125.5kg.

Ik mag mijn knie eindelijk officieel hersteld noemen (van mijzelf). Het heeft mij 9 weken gekost (wat nog meevalt als ik andere mensen hoor). De zwelling en pijnen zijn weg. Sinds twee weken train ik mijn been volledig weer, maar de kracht is er wel uit. Weer opbouwen vanaf 0, maar komt wel weer goed ---> een nieuw begin.

In ieder geval al een goede voorbereiding gedaan! 30 Kilo kogelbiefstuk binnen van mijn ''sponsor'' MuscleMeat.nl :D. Dus ik kan er even tegen aan! Zie foto:

IMG-20130120-WA0006_zps31fe1cbd.jpg





Deze foto is een paar dagen geleden tussendoor even gemaakt na een training.

20130331_141032_zps5319b43c.jpg





Vandaag 03-04-2013 bij Body & Fitshop Amersfoort even langs geweest om Ronny Coleman te zien. Gelijk even zijn post en pre-workout gekocht, benieuwd!

DSC_0798_zps96aa8913.jpg


Photo by Scoobz0r


UPDATE 14-04-2013 FIBO 2013

Samen met mijn vader, broer en zijn vriendin, en trainingsmaat Ralf vertrokken om 8:00 vanuit Hilversum. De Fibo was dit jaar van Essen naar Keulen verhuisd. De reden was ruimte gebrek in Essen. En dat was te merken! Er waren 12 gigiantische ruimte gevuld met de nieuwste sport gadgets, MMA, nieuwste fitness toestellen, supplementen stores, pro's en andere bedrijven die sport related zijn. Zaal 1 +2.1 + 2.2 was de FIBO power. Alleen met deze drie zalen van de twaalf waren wij al de hele middag zoet. Het is te groot om alles te kunnen zien.

De drukte was abnormaal, nog nooit zoiets meegemaakt. Om van de ene zaal naar de andere te kunnen moest je soms 15 minuten wachten, omdat de ene zaal te vol nog was, waardoor mensen bij de trappen moesten wachten. Hier het resultaat:

Photo by Scoobz0r


Dexter Jackson heb ik nog proberen te bereiken maar die ging net als Jay Cutler eten toen ik bijna aan de beurt was. Daarna zijn we doorgegaan naar Phil Heath wat echt top was. Hij kende mij nog van Veldhoven van vorig jaar en mocht daarom achter zijn booth komen. Nog even met hem gepraat, echt een enorm relaxte gast. Hij maakt zich geen zorgen over mr. Olympia.. ''Jay got nothing on me'', iets in die trant zei hij. Hij heeft zijn eigen foto nog op zijn FB geplaatst!
http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1369229789_30e8d087838b96ac00031b7a10869212

Photo by Scoobz0r


Vervolgens kwamen wij bij de booth van Alexey Lesukov. Valt mij op dat al die pro's gewoon heel 'down to earth zijn'. Verder nog een praatje met zijn collega's gehouden, die vonden het maar al te vet.

Photo by Scoobz0r

Photo by Scoobz0r


Antoine Vaillant bij de Universal booth! Een man vol met humor. Ik heb hem even verteld over DBB en dat hij hier zijn eigen topic heeft waar we hem volgen. Vond hij leuk om te horen. Hij heeft de volgende foto ook op zijn instagram geplaatst:

Photo by Scoobz0r



Als laatst kwamen we nog Johnny Jackson en Toney Freeman tegen. Wat een monsters.. die armen! Moet nog zoveel groeien in de breedte haha.


Photo by Scoobz0r

Photo by Scoobz0r


Verder zijn daarna nog twee uur wezen rondlopen. De hitte was enorm, was blij dat ik mijn tanktop had meegenomen. Misschien maar is gaan nadenken om mijn eigen booth daar neer te gaan met Ralf: ''The Dutch giants, 5 euro for a photo'' xD. Want ik denk dat zo'n (niet overdreven) 200 mensen vroegen of ik met hun op de foto kon:

Photo by Scoobz0r

Photo by Scoobz0r


UPDATE 24-04-2013, World Wrestling Entertainment: The WWE


Het is begonnen toen ik 8 jaar oud was en de game WcW VS NWO dag in dag uit op de Nintendo 64 speelde. Sindsdien heb ik het altijd leuk gevonden om het show worstelen een lange tijd te volgen met pauzes er tussenin. Ik kreeg te horen dat de WWE op 17-04-2013 in Rotterdam zou zijn en heb meteen kaartjes besteld. Ik ben 45 min voordat de show begon gelopen naar één van de mensen die er werkte. Ik gaf hem een foto van mij en vroeg of hij deze aan iemand van de WWE kon laten zien met het doel om iemand van de WWE te spreken. De man zei: ''wacht hier even, ik kijk of ze het willen''. Vijf minuten laten kwam hij terug en hij zei dat het Jeugd Journaal er was voor een meet and greet waar ik wel bij mocht zijn! Daar waren 'Zack Rider' en 'Tamina Snuka'. Ze wisten niet wat ze zagen haha die blik in hun ogen (zie foto), helemaal in shock. Was wel vet als Kane van 2meter+ (denk 140kilo) er nog was geweest, maar helaas.

Photo by Scoobz0r



Na de foto sprak ik nog met twee personen die onderdeel waren van de markering van de WWE. Ze vroegen of ik ooit interesse zou hebben om een tryout te doen. Ik zei dat ik dit niet wou op het moment om drie redenen: ik heb de titanium bars nog in mij van de operatie, ik wil eerst mijn studie afmaken en mijn fysiek is nog verre van af.


Nu komt het... drie dagen later krijg ik onverwacht de volgende mail:


> Mr RIchter,
> Is there any chance you could get yourself to London by Monday?
>
> We are interested in meeting you.
>
****
********
**********
>
> Regards,
> *** ****
> **** of Talent Development


Ik was best overdonderd, maar het eerste wat ik dacht: ''dit is best een eer''. Ik denk namelijk dat zij honderden emails per dag krijgen en niet vaak iemand zelf mailen. Daarom heb ik meteen een vlucht geboekt en gezegd dat ik kom. Alleen... toen kreeg ik het volgende mailtje...


> Mr Richters,
*********************************
***************************************
> Get your pass and find your way to the ring.
> Bring workout gear and be ready to move.
*******************
********************

> Also, if you can change your flight to te following morning, you can stay as our guest for the Raw taping.
>
> Regards,
> ****


Dat klonk meer als een tryout, een éénmalige kans om te laten zien wie je bent en wat je kan om aangenomen te worden voor hun wrestling school. Ik snapte dit totaal niet, omdat ik Rotterdam had gezegd dat ik er nog niet klaar voor zou zijn (bars, fysiek, studie).

Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben begreep hij mijn situatie, maar de uitnodiging om backstage te komen kijken (om te zien hoe de wereld is van een WWE Superstar) stond nog open. En daar ging ik :D

[Link niet meer beschikbaar]

Londen o2 arena passen 20k mensen in:

[Link niet meer beschikbaar]

Artiesten ingang:

Photo by Scoobz0r

Helaas stopt hier het foto verhaal :(. Ik heb de hele dag op mijn camera staan, maar ik ben flink gewaarschuwd dat als zij iets online terug zouden vinden ervan dat ik dan nooit meer welkom zou zijn..

Noem maar een WWE Superstar en ik heb even kort met hem/haar even gesproken. De WWE fans op dit forum zullen wel begrijpen dat het meest bizarre moment was dat je langs Vince McMahon, Triple X en The Undertaker loopt die met zijn drieen staan te praten en vervolgens zich omdraaien naar jou om te kijken wat daar voorbij loopt.. xD.

Ik heb vrijwel alles gezien: Hoe de show wordt opgebouwd, hoe de Superstars backstage zijn, wat er van je verwacht wordt als je bij de WWE wilt werken, wat je moet doen als je aangenomen wordt... noem het maar op.

Ze zien mij graag wanneer ik er klaar voor ben terug voor een tryout mocht ik dit ooit willen.


UPDATE 18-05-2013
Bodybase!!





[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Website:
www.Bodybase.eu


Moderator:
Scoobz0r Log


Aangesloten winkels:
4 Sporters, BTC Nutraceuticals, Berry de Mey Nutrition, Body & Fitshop, Bodylab.nl, Bodystore.nl, De Online Drogist, De Weegschaal, Drogisterij.nl, Drogist Drogist, Drogist.nl, Drogista, Drogisterij.net, Duursport.nl, Eiwit Store, Eiwitpoeder.nl, Eiwitten.nl, Fightscene.nl, Fitnessapparaat.nl, L-carnitine, M Double You, PerfectBody.nl, Proteine-shakes.nl, Sportvoeding Plaza, SupremeNutrition, Vitaminedesk.nl, Vitaminen.nl, Vitaminenstore.nl.

Supplementen merken:
Absolute Nutrition, AccuFitness, Actimove, Active greens, Additiva, AI Sports Nutrition, Alfytal, Alive, All American EFX, All for you, Allinone, Allmax Nutrition, All naturals, All You Need, Alri Industries, Am biologics, American sports, Ameu, Anabolic Extreme, Anabolic Xtreme, Animal, Aov, Apotex, Applied Nutriceuticals, Arkocaps, Artelle, As seen on tv, Athletic Edge Nutrition, Athletic Xtreme, Atkins, Axis Labs, Axium, Balance, Barleans, Bbk bio, Beast Sports Nutrition, Berthelsen, Best Body Nutrition, Best choice, Betancourt Nutrition, Biometabolics, Bional, BioTech USA, Biotics, Biover, Bloem, Bob Harper, Bodicare, Body & Fit, Bonusan, Bophar, BPI Sports, BSN, Buurmanns, Capella, Capsiplex, Carb-Boom, Cardio, Carlson, Cellcare, Cellfood, Cellimine, Cellucor, Centrum, Chef Jays, Chia zaad, Chiba, Chiline, Clark, Clif Shot, Cobeco, Controlled Labs, Cruydhof, Cytosport, Dagravit, Davitamon, Dedicated Nutrition, De sterke beer, Disporta, Dnh, Doctors Best, Dorian Yates, Dr atkins, Dr grandel, Driven Sports, Droginet, Dymatize, Earth-line, EAS, Easy Body, Easyline, Edelcruydt, Eiwitpoeder, Eiwitten.nl, Elan for 2, El mare, Elvitaal, Enzymatic Therapy, E-Pharm, ErgoGenix, Ergopharm, Essential organ, Etixx, Euro nutrition, EWP, EXT Sports, Fagron, Fitshape, Flexx Appeal, Forerunner Labs, Formule vere, Forte pharma, Fortified Nutrition, Fytostar, Garden of life, Gaspari Nutrition, Genceutic Naturals, Get Diesel, Golden naturals, Goliath Labs, Good health, Gravitamon, Grenade, Halitran, Hanoju, Health mainten, Health Plus, Healthy Origins, Heel, Herborist, Holisan, Holland pharma, Horsepower, Huibers, Hulda clark, Humanutrients, Id-alg, iForce Nutrition, Infinite Labs, Inner Armour, Interactive Nutrition, Iscore, Isostar, ISS Research, Jacob hooy, Jarrow Formulas, Kaizen, Kal, Kilokiller, Kineslim, Kmi, Labrada, Lamberts, LG Sciences, Liberty, Liever gezond, Lucovitaal, Madal bal, Magnum, Magnum Nutraceuticals, Maharishi ayurv, MAN Sports, Mariandl, Match u, Mattisson, MD Labs/Wellements, M Double You, MDY Sports, Mega Pro, Mega sport nutr, melk, Metagenics, MET-RX, MHP, M&h pharma, Modifast, MRI Performance, MuscleMeds, Musclepharm, Muscletech, Muscle Warfare, MVP, Nagel, Nakd, Naproz, Natrol, Natufood, Naturapharma, Natura sanat, Natures Best, Natures bounty, Natures life, Natures plus, Natures Way, Natusor, New care, New chapter, No, Nova vitae, Now, Now Foods, N-Pro, Nu slank, NutraBolics, Nutramin, Nutrex, Nutri dynamics, Nutri-dynamics, Nutriforce, Nutrigenerics, Nutrina, Nutriphyt, Nutrisan, Nutri west, Nutriza, Nutrof, NVE Pharmaceuticals, Obesimed, Ocumed, Oligo pharma, Olimp Supplements, Omega&more, Optiform, Optimax, Optimum Nutrition, Organic choice, Ortel, Orthica, Ortho aktief, Ortholon, Orthomed, Orthovitaal, PAM, Pardes rimonim, Performance Meals, Pharma Freak, Pharmanord, Pharmaton, PHD Nutrition, Phital, Phytonics, Pigge, Pileje, Pilfood, Pk, Plantina, Pool plus, Powerbar, Power health, PrimaForce, Promera Sports, ProSupps, Proviform, Psb, Purus Labs, PVL, PVL Nutrients, Reckeweg, Reflex Nutrition, Rejuvenal, Revolutions, Rondomslank, Ronnie Coleman, Roter, Rp vitamino, S.A.N., Sandoz, Sanopharm, Sanvert, Sci-MX, Scitec Nutrition, Scivation, Sensipharm, Sequoia Fitness, Sera-Pharma, Shen Min, Sigvaris, Similia, Six Star Nutrition, Sleepzz, Slender mist, SNI, Somatoline, Soria, Source naturals, Special energy p, SportPharma, Springfield, SSN, Stacker, Stacker 2, Sunwell, Superted, Supplemed, Supradyn,Supreme Protein, Switamin, Syntrax, Tendem, Tested, Tested Nutrition, Ther winkel, Thompson, Three wells, Timm health care, Tobis, Toppharm, Trenker, Trimmendous, Ts, Twinlab, Ultimate Nutrition, Universal, Universal Nutrition, USN, USP Labs, Valdispert, Vascusan, Vedax, Vemedia, Venamed, Viridian, Vision, Vita, Vitafarma, Vita fytea, Vitakruid, Vital cell life, Vitalife, Vitaline, Vitalize prod, Vitalize Products, Vitals, Vitalux, Vitamax, Vitamist, Vitargo, Vitasport, Vitortho, Voldafar, VPX, VPX Sports, Vsm, Vyotech, Walthers, Wapiti, Weight care, Wheat grass, Xa35, Xls, Xtreme Formulations, X-trine, Xyience, Yellow sub, Ymea, Zonnegoud

Aantal producten online:
1355

Facebook:
Bodybase


Introductie
Het aanbod van supplementen is zo groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Bodybase.eu biedt als vergelijkingssite de mogelijkheid orde te scheppen in deze chaos. Eenvoudig zien welke supplementen het beste gewaardeerd zijn, waar ze het goedkoopste zijn of bij welke winkel ze in de aanbieding zijn en nog veel meer. Ben je opzoek naar een inhoudelijker inzicht in de verschillende producten en ze op deze inhoud vergelijken, die mogelijkheid is er ook op Bodybase.eu. Door deze features is Bodybase geschikt voor zowel beginnende als ervaren gebruikers van voedingssupplementen.

Missie
Bodybase.eu is een vergelijkingswebsite voor voedingssupplementen. Bodybase.eu wil orde scheppen in het (overweldigende) aanbod dat Nederland biedt op het gebied van voedingssupplementen en de grote hoeveelheid aan categorieën, prijzen, verschillende stoffen, merken, aanbiedingen en reviews.

Visie
Bodybase is geen community; de community is DBB. Het is een website door sporters voor sporters. Dit betekent dat Bodybase DBB members ondersteund in de keuzes die ze maken en dat DBB members Bodybase kunnen ondersteunen door bijvoorbeeld hun mening te geven, mee te denken wat voor functionaliteiten zij nog missen en discussiëren over wat er verbeterd moet worden.
Bodybase zal altijd 100% neutraal zijn en blijven.

Features
-Aanbiedingen: alle weekaanbiedingen op één plek. Er worden hier steeds meer winkels toegevoegd.
-Producten vergelijken: categorieën zoals eiwitten, weightgainers, carbs, pre- en postworkouts vergelijken op macro's. Gebruik ook de vergelijk knop!!
-Uitgebreide zoek- en sorteerfunctie: doorzoek onze database met een zoekopdracht of sorteer op winkel, merk, categorie en macro's.
-Rating systeem: stem op de producten die jij uitgeprobeerd hebt.
-Review systeem: zie 'aankomende features'.


Aankomende features
-Een nieuwe categorie 'NL-Specialties'. Hier zal alleen maar gefocussed worden op Nederlandse huismerken. Prijs is hier absoluut niet van belang, de focus ligt juist de keuzes die zijn gemaakt tijdens het samenstellen van de producten, waar de stoffen voor dienen en waar het vandaan komt.
-De supplementen review sectie van DBB (link) zal gekoppeld worden aan dat van Bodybase.
-Voordelen van elke winkel zullen op een rij worden gezet (goodies, voor 22:00 besteld morgen in thuis, korting na mate je meer besteld etc.)
-Fitness materialen categorie (shakebekers, straps, dumbbells, thuisapparaten etc.)
-Uitbreiding van Bodybase: zie ‘Toekomst van Bodybase’

Winkels pending (in onderhandeling / moet nog contact mee worden opgenomen
-XXL Nutrition
-Sportfood.nl
-My-Muscleshop
-BodyLab (75% van hun producten mist nog)


Toekomst van Bodybase
Dit is de Beta Versie van de supplementen vergelijker Bodybase.eu. Er zal aan de site gewerkt blijven worden om alles te optimaliseren, nieuwe features uit te brengen en goed naar gebruikers te luisteren wat voor wensen ze hebben.
Bodybase zal uit meer gaan bestaan dan alleen de supplementen vergelijker om DBB te ondersteunen. Dit is één van de drie hoofdonderwerpen. [bewerken]

1: Jouw eigen voedingsschema samenstellen (met alle micro's en macro's) (80% af)
2: Jouw eigen trainschema samenstellen (database van 350+ oefeningen) (50% af)
3: Jouw log bijhouden op de site/app (kijk je geschiedenis terug op de site met allerlei grafieken en statistieken) (30% af)

Naast dat deze schemas makkelijk in het gebruik zullen worden, zullen ze ook eenvoudig deelbaar worden. Dus geen excel bestanden meer uploaden!


Dit is nog de Beta. Alle suggesties zijn welkom, met zijn alle kunnen we het alleen maar beter maken!!


UPDATE 28-05-2013
Mr Polska clip

Aantal weken terug was ik op Zandvoort, voor de nieuwe videoclip van rapper Mr Polska. Ik was uit een selectie van 78 mensen gekozen die zich hadden opgegeven via casting bureaus. Mijn taak was geirriteerd te raken van zijn hakken/muziek om mij heen op het strand. Na een tijdje was ik het zo zat dat ik hem oppak met een easy squat, in mijn nek leg, de zee in loop, en hem er tief*s hard erin gooi. Het gooien ging zo hard dat hij een salto maakte haha. Binnen twee maanden zal de clip online staan. Ik zal het stukje dan hier ook wel even posten :).

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/164937_10151435060549639_691929480_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/923220_10151435061789639_1351964892_n.jpg


Release
Ik ben net terug van de release party en heb de clip gezien... --> zit er niet in. Polska en de regiseur gesproken van de clip. Ze zeiden dat ze het een super stukje vonden, maar dat ze bij het editen simpelweg erachter kwamen dat het niet past bij de rest van de clip. Ze gaan het niet weggooien, maar willen het voor een andere promo gebruiken. We hebben prive nummers uitgewisseld voor eventueel een andere opdracht. Ik ga nog even kijken of ik de opname kan krijgen, maar ik verwacht het niet. Het nummer is hier te zien:


De release party was wel leuk verder. Alle performers van Nouveaurichemusic waren er en traden op:

Photo by Scoobz0r

Ik was er samen met Ralf (trainingsmaat) heen gegaan. We hebben onszelf (na de teleurstelling ;) ) maar getrakteerd op een cheatmaaltijd bij de KFC :P

Photo by Scoobz0r



UPDATE 24-06-2013
Nieuw eet + trainschema, DBB epic meet part 2


Bij mijn vorige mijlpaal was ik 125kg. Ik wil over 8 weken de 130kg hebben gehaald en een paar nieuwe goede foto's maken. Voor nu even een 'lol' foto die een paar dagen terug tussendoor is gemaakt door mijn trainingsmaat Ralf :P. Zit nu op 128,5kg met (gok) 15% vet, armen 44,5 koud en iets van 46 warm. Onder de foto staat wat ik nu qua eten en trainen doe.

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1001779_10151509035764639_614120977_n.jpg

Eetschema
Supplementen:
Whey(150gr), Creatine(20gr), Omega 3(2x lepel), Magnesium(600mg), Zink(15mg), Calcium (1gr), D3(5000iu), Multi vit.

Opmerking:
480gr eiwit is met plantaardige eiwitten. Dierlijke eiwitten zijn ongeveer 400gr. De kip is 200gr van www.musclemeat.nl maar moest in het schema 166 gr van maken, want anders kloppen de waardes niet. De paardenkogelbiefstuk is ook van Muscle Meat. Maaltijd 4 is post-workout, granulated sugar = dextrose.

Maaltijd 1
Maaltijd 5
Maaltijd 6
Maatltijd 7

http://i43.tinypic.com/nffrlx.jpg

Trainingsschema
Techniek: na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan (vanaf contractie). Doe 3 sets van 10 herhalingen. (1 herhaling is dus met die half erbij). 4 trainingen per week maximaal.

DAG1
-Borst
Decline bench ress
machine chect press
incline flying motion
-Rug
Machine high-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover

Dag 2
-Benen
Squat
Leg press (one leg)
Leg curl liggend
Leg curl staand
-Kuiten
Leg press machine kuiten
zittende kuitmachine

Dag 3
-Schouders
One arm side raises
Front dumbbell raise
Barbell upright rowing
-Triceps
Pushdown
French press
Overhead rope ulldown
-Biceps
Decline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl


Mij plan voor nu is dit 6-8 weken te doen. Als ik merk niet meer vooruit te gaan of mijn lichaam aan het schema gewend is geraakt wissel ik weer van schema. Aan het einde wil ik dan foto's maken en plaatsen hier. Ik hoop een stuk verder te zijn dan mijn laatste 125kg mijpijl foto update. Momenteel zit ik op 128,5kg.

DBB Epic meet part 2
DBB-er Arnodsi organiseerd Epic meet part II* ! Voor degene die het niet gezien hebben. Epic DBB meet part 2 is 6 juli en men kan zich nog steeds opgeven! Dit keer in Hilversum in de gym waar ik, Trickster, lange1990, Erwinvandenberg en Spitfire trainen. De gym zal speciaal voor DBB open zijn van 16:00 tot 18:00 en daarna gaan we met zijn allen naar een All you can eat wat tegenover de gym zit. Dit is de tent waar Trickster het eet record heeft neergezet voor degene die dat kunnen herinneren!

http://i39.tinypic.com/2rc97qt.jpg

Rood = gym Onze fitness locaties - TrainMore
Blauw = All you can eat http://www.restaurantsumo.com/
Groen = Parkeergarage
Paars = treinstation
Tussen rood en blauw = de uitgaansstraat (groest) van Hilversum.

http://maps.google.nl/maps?q=hilver...h&hnear=Hilversum,+Noord-Holland&z=17&iwloc=A


UPDATE 7-7-2013 DBB epic meet part 2

Gister was DBB epic meet part 2!! Dit keer in Hilversum in de gym waar ik train met een paar andere DBB-ers. De gym was afgehuurd voor DBB en daarna gingen we met zijn allen naar een All you can eat die tegenover de gym zit.

Locatie: Groest 86 - 125, 1211 ED Hilversum
Datum: 6 juli
Ontmoeten: 14:00 voor gym
Trainen: 14:30 - 16:30
Eten: 17:00 - 19:30

Na het trainen krijgt iedereen een kleine attentie van Body & Fitshop en van Muscle Meat

http://i39.tinypic.com/2rc97qt.jpg

Rood = gym http://www.trainmore.nl/club/hilversum
Blauw = All you can eat http://www.restaurantsumo.com/
Groen = Parkeergarage
Paars = treinstation
Tussen rood en blauw = de uitgaansstraat (groest) van Hilversum.

http://maps.google.nl/maps?q=hilver...h&hnear=Hilversum,+Noord-Holland&z=17&iwloc=A




Foto's waar ik op sta

http://i43.tinypic.com/2hxq4yc.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970394_10151537012209639_1161349269_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971136_10200291856125580_631591684_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1002750_10151537035769639_695529384_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599547_10151537036359639_774770741_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/521583_10151537036409639_1955202641_n.jpg

Alle Foto's van Epic Meet part 2!!!!

http://i43.tinypic.com/2hxq4yc.jpg

http://i44.tinypic.com/ion86d.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/947204_10201198635305964_555176474_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1013734_10151534279069639_1365707545_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1043972_10200291856205582_117287647_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/969681_10200291856245583_122704627_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971136_10200291856125580_631591684_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1012325_10151537003764639_447592464_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67710_10151537007134639_1915481579_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002128_10151537007024639_1991977092_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1016733_10151537010084639_34832183_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/480441_10151537009174639_442631404_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/66797_10151537006454639_836114765_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1001608_10151537009924639_1576999068_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1005723_10151537010259639_1411035969_n.jpg[/URL]

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1044473_10151537004699639_1634389688_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/999495_10151537014139639_431476870_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1011510_10151537000274639_1086529959_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1011255_10151537000134639_1770194058_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1044985_10151537004494639_1725434153_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971292_10151537006459639_1032828615_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970408_10151537009614639_1227089258_n.jpg[/URL]

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1001614_10151537004534639_1162256322_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1012175_10151537004549639_1045175854_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002837_10151537015299639_389566522_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002247_10151537016209639_1124006140_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1000193_10151537016274639_1802734783_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1003270_10151537016539639_1456375249_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/526_10151537016969639_1029391259_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002392_10151537016614639_623535342_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/995421_10151537016129639_1585084464_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970394_10151537012209639_1161349269_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/480444_10151537011319639_154826538_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/993299_10151537011249639_769395212_n.jpg

http://i43.tinypic.com/2ivcgsj.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1004784_10151537014884639_798211361_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-[url]frc1/1013600_10151537013889639_88317366_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1044976_10151537027134639_1296501108_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971127_10151537026824639_1124586746_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1560_10151537035229639_1500936524_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1044967_10151537035284639_2067520432_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970067_10151537035464639_879147499_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599547_10151537036359639_774770741_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/521583_10151537036409639_1955202641_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1045167_10151537034864639_451095576_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/484702_10151537026569639_317494674_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1043951_10151537026769639_2021434658_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1045139_10151537027549639_531239341_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/995901_10151537026749639_2088339149_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1012345_10151537040329639_752725872_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1044145_10151537027894639_1046697987_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971834_10151537040679639_210771949_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1002750_10151537035769639_695529384_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/942638_10151537035169639_178861202_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/580488_10151537040044639_218660569_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1000822_10151537039984639_756886910_n.jpg



UPDATE 12-7-2013 Koefnoen

Vandaag was de opname van Koefnoen voor de nieuwe afleveringen die starten op 31-08-2013 :D

http://www.totaaltv.nl/images/20120817_114823_Koefnoen.jpg


De sketch gaat over een jongen (Owen Schumacher) die heel stoer doet op Facebook. Hij maakt van alles foto's om stoer te lijken maar dat is hij niet. Mijn motor staat geparkeerd voor zijn huis en hij gaat erop zitten. Maakt 'stoer' foto's van zichzelf erop. Vervolgens kom ik aanlopen en wordt boos, want je gaat niet op de Dutch Giant motor zitten zomaar natuurlijk... Later rij ik weg :).

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/20130712_133342_zps6e929cdc.jpg

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/20130712_135412_zps18240a21.jpg

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/foto1_zps7cf77c52.jpg



UPDATE 19-7-2013 3x3x3 Trainschema

Ik switch nu elke 4-6 weken van trainschema om gewenning te voorkomen van mijn lichaam. Elke keer andere shocks. Vorig schema dat ik heb gepost was anderhalvjes, veel reps, minder gewicht, extreme verzuring.

Ditmaal het tegenovergestelde, weinig reps, zwaar:

Techniek
Warm goed op!! Neem een zwaar gewicht. 3 reps 10 tellen rust, 3 reps 15 tellen rust en de laatste drie reps. Dit is 1 set. Maak drie sets per oefening. Max vier trainingen per week.

Dag 1
Rug
T-bar rowing
Cable machine rowing
Pull down (front)
Rhino pull

Borst
Incline dumbell press
Decline bench press
Cable flying motion
Pec-deck

Dag 2
Schouders
Front press
Dumbell press
Cable cross (hoog)
Side raises

Biceps
Barbell curl
Dumbell curl
Preacher curl

Triceps
Push down
Tricep extention (dumbell)
Kick back's (Machine)

Dag 3
Benen
squat
Leg press
Leg extention

Leg curl staand
Leg curl liggend

Kuiten
Zittende kuitmachine
Leg press kuiten


Ik heb gister dag 1 voor het eerst gedaan . Je houdt vrij veel energie over aan het eind vergeleken met de anderhalvjes. Waarschijnlijk omdat daar ook conditie bij kwam kijken en dit easy is qua uithouden. Ik vroeg mij dan ook af aan het eind van de training of ik alles wel ''gesloopt'' had. Nou... vandaag wakker geworden en dat ben ik wel!



UPDATE 22-7-2013 Muscle Meat - Online vlees bestellen

Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/

EINDELIJK! Het is zover. Muscle Meat heeft zijn eigen topic vanaf nu en is sponsor van DBB. Vanaf nu kunnen hier alle reviews, vragen, suggesties etc. geplaatst worden. Hieronder vind je een opsomming van wat wij doen en aanbieden. Ook kun je de reviews van DBB-members en andere lezen die er tot nu toe zijn geschreven!. Wij leveren aan Nederland en België![/CENTER]

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/bannermusclemeatvlees_zps0299e79e.png

www.MuscleMeat.nl

http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum?fref=ts

EINDELIJK! Het is zover :D. Muscle Meat heeft zijn eigen topic vanaf nu en is sponsor van DBB. Vanaf nu kunnen hier alle reviews, vragen, suggesties etc. geplaatst worden. Hieronder vind je een opsomming van wat wij doen en aanbieden. Ook kun je de reviews van DBB-members en andere lezen die er tot nu toe zijn geschreven!. Wij leveren aan Nederland en België!​

WAAROM MUSCLE MEAT!

Door sporters voor sporters
Wij als oprichters van Muscle Meat hebben zelf een sport en slagers achtergrond. Wij delen de passie en weten hoe belangrijk het is om eiwit binnen te krijgen, maar vooral op een goede, snelle makkelijke en gezonde manier, omdat wij meer en vaker eten dan de gemiddelde persoon.

Unieke, makkelijke en snelle producten
Onze producten zijn gericht op sporters. Daarom zijn wij met makkelijke, snelle en lekkere kwaliteitsproducten gekomen die soms zelfs uniek zijn. Wij zullen met veel meer producten gaan komen, maar starten met onderstaande zes. Bekijk ze!

Kwaliteit en prijs
De kwaliteit van een slager, maar dan voor een aantrekkelijke scherpe prijs. Als voorbeeld kiezen wij bewust voor biefstuk van de kogel om zo een constante kwaliteit te leveren.

Gecertificeerde herkomst en Hygiënisch
Elk product van ons bevat een etiket met de benodigde informatie. Zo vindt u de houdbaarheidsdatum, maar ook het EG-erkenningsnummer op het etiket . Het EG-erkenningsnummer is een verplichting van de Europese Unie in het kader van voedselveiligheid. De code geeft aan bij welk bedrijf het product is geproduceerd en dat dit bedrijf qua hygiëne onder toezicht van de EU staat. Dit nummer kan worden nagetrokken bij de voedsel en warenautoriteit (NVWA | Home).

De kip en rund zijn beide afkomstig uit Nederland. De paardenkogelbiefstuk komt uit Amerika. Alles wordt in Nederland gesneden, gevacumeerd en ingevroren door gecertifieerde slagers in een grote vleesfabriek die onder toezicht staat.

Geen toevoegingen
Wij gaan voor een zo neutraal mogelijk product. Denk aan extra toevoegingen als vetten, water, e-nummers, zout, geur, kleur en smaakstoffen.

Ruimte
Al onze producten zijn gevacumeerd. Hierdoor neemt het heel weinig ruimte in beslag!

Snel in huis
Voor 15:00 besteld is morgen in huis! Op zondagen en maandagen wordt niet geleverd.

Om uw bestelling te krijgen biedt Muscle Meat u drie mogelijkheden aan. Kies welke u het beste uitkomt!

1. Bezorging aan huis
2. Afhaallocatie PostNL ("Pakje gemak" zoals in supermarkten, boekwinkels en benzinestations)
3. Ophalen Hilversum



BESTELPROCES

Voor 15:00 besteld is morgen in huis! Op zondagen en maandagen wordt niet geleverd.

Om uw bestelling te krijgen biedt Muscle Meat u drie mogelijkheden aan. Kies welke u het beste uitkomt!

1. Bezorging aan huis
2. Afhaallocatie PostNL ("Pakje gemak" zoals in supermarkten, boekwinkels en benzinestations)
3. Ophalen Hilversum

1. Bezorging aan huis

De bestellingen bij Muscle Meat worden verpakt in een kartonnen doos met daarin een isolatieverpakking. Uw bestelling gaat in deze isolatieverpakking met boven en onder een ijspack waardoor het vlees 36uur bevroren blijft. De inhoud, altijd gevacumeerd, blijft in perfecte conditie gedurende transport. De verpakking krijgt u als klant er gratis bij. U kunt de isolatiezak + ijspacks hergebruiken om bijvoorbeeld uw drank/eten op een warme dag koel te houden. Dit ziet er zo uit:

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/bestelproces_zpsfa44f508.png

Let op: uw bestelling blijft 36 uur bevroren vanaf het moment van verzending. Door onze 24uurs verzending vind daardoor normaliter geen probleem plaats. Mocht u niet thuis zijn en uw de bestelling tussen 36-48uur ontvangen, dan kan de bestelling deels ontdooit zijn. Het vlees is dan nog steeds 100% gekoeld en kan opnieuw ingevroren worden zonder een ernstige verlies van de houdbaarheidsdatum van een jaar .

2. Afhaallocatie PostNL (Pakje gemak)

Ophalen bij een afhaallocatie bij jou in de buurt! Tijdens het bestelproces zult u deze optie tegen komen. Indien u hiervoor kiest krijgt u automatisch een keuzelijst met afhaallocaties bij u in de buurt. U hoeft dus niet meer zelf een locatie te zoeken. Deze methode heeft daarnaast de volgende voordelen:

-2000 afhaalplekken
-Ook 's avonds mogelijk om af te halen
-Niet meer thuis hoeven te wachten
-Vul uw 06-nummer in tijdens de registratie en ontvang een sms wanneer uw pakket op de gekozen
locatie gearriveerd is om opgehaald te worden.

U kunt hier alvast kijken welke afhaallocaties er bij u in de buurt zijn: http://www.locatiekiezer.nl/Default.aspx?apikey=c1ab0a495e9c737d&productlabel=zad

Let op: uw bestelling wordt niet gekoeld bewaard op de afhaallocatie, dus tijdig afhalen is belangrijk! Wij sturen een Track&Trace-code zodat u kunt zien waar het pakketje is.

3. Ophalen Hilversum

Wilt u de bestelling ophalen in Hilversum? Dat kan! Muscle Meat beschikt over een drivethrough. Tijdens de bestelling krijgt u deze optie. U kunt dan één van de twee ophaaldagen kiezen. Deze zijn op woensdag- en zondag avond tussen 19:00-21:00 op de Karel Doormanlaan 350 t/m 400 te Hilversum. Wanneer u voor het gebouw bent met uw auto belt u 06-58814550 en geeft u het bestelnummer door (te vinden in uw email), de bestelling zal naar u toegebracht worden.

Minimale bestelling
De minimale bestelling bij Muscle Meat is 4kg. U hoeft hier niet van te schrikken. Doordat alles vacuüm verpakt is kost het niet veel ruimte in uw vriezer.

Het ei-eiwit is een bijproduct. Dit betekent dat het besteld kan worden in het winkelmandje nadat er minimaal 4kg aan vlees in het winkelmandje zit. Wilt u alleen ei-eiwit kopen, dan dient er een minimale hoeveelheid te zijn van 8 pakken en volgt u de normale bestelprocedure.

Bezorgkosten
Wij vragen voor iedere bestelling totaal 5euro aan verzend en verpakkingskosten, ongeacht hoeveel u boven de 4kg besteld. Het bedrag zal dus altijd 5euro blijven! Voor België is dit 8 euro.



KIP

  • Gekookte kipblokjes (naturel)


    Per 100g:
    Energie: 114 kcal
    Koolh: 0.0 gram
    Eiwit: 25,9 gram
    Vet: 1,0 gram
    Zout: 0,4 gram

    Eigenschappen
    Stevige vacuüm verpakking, gevacumeerd en ingevroren per 200gr

    1. Voordelig: zeer scherpe prijs (gelijk aan 6.50euro/kilo ongekookte kip)
    2. Snel: niet meer eerst snijden, koken, handenwassen
    3. Makkelijk: direct eetbaar en mee te nemen vanwege de makkelijke plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd
    4. Geen toegevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
    5. Lekker: erg mals door de professionele kookbereiding
    6. Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek

    Bereiding
    Er zijn twee goede manieren om de gekookte kipblokjes te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in heet water te leggen, dit gaat erg snel. Uiteraard kan er ook met de magnetron ontdooid worden (zonder verpakking). Dit raden wij alleen wel ZEER af, omdat er vocht verloren gaat en dit de kipblokjes iets minder mals zal maken. Het is naturel kip met de kip smaak er nog in wat saai voor sommige kan zijn. Het is de bedoeling dat u het zelf nog smaak kunt geven door nog kruiden naar wens toe te voegen. Denk aan sambal, kerrie, peper/zout, kipkruiden etc. of de kipblokjes door pasta/rijst saus op het laatste moment te doen zodat de saus de blokjes opwarmt en er zo geen vocht uit de kip verloren gaat. Ook zijn er veel klanten die het gewoon los uit het zakje eten of op brood doen, maar dit kan snel saai worden.

    Extra informatie:
    Kippenborst bestaat voor 75% uit vocht. Wanneer men een kippenborst bakt of zelf kookt dan verliest de kip rond de 20% vocht. Bij het professionele kookproces van Muscle Meat is dit rond de 12% en hierdoor blijven onze gekookte kipblokjes lekker mals. De voedingswaarden hierboven en de vergelijkingsprijs met ongekookte kip (6,50euro/kg) is dan ook berekent met dit vocht verlies.

    Met een 'professioneel kookbereiding' wordt bedoeld dat het thuis niet na te bootsen is. De malsheid en kip smaak blijft in de kipblokjes, iets dat je vrijwel altijd verliest wanneer je het zelf thuis kookt. De Tijd, de temperatuur en het bewegingsproces in de gigantische machine zijn anders dan thuis. Ook wordt het gevaccumeerd gekookt.

    Prijs en link:
    Prijs gelijk aan ongekookte kipfilet: €6,50
    1kg gekookte kipblokjes: €7,50

    Houdbaarheid
    Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

    http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50

  • Gekookte kipblokjes (licht gezout)


    Per 100g:
    Energie: 114 kcal
    Koolh: 0.0 gram
    Eiwit: 25,9 gram
    Vet: 1,0 gram
    Zout: 0,4 gram

    Eigenschappen
    Stevige vacuüm verpakking, gevacumeerd en ingevroren per 200gr

    1. Voordelig: zeer scherpe prijs (gelijk aan 6.50euro/kilo ongekookte kip)
    2. Snel: niet meer eerst snijden, koken, handenwassen
    3. Makkelijk: direct eetbaar en mee te nemen vanwege de makkelijke plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd
    4. Geen toegevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten.
    5. Lekker: erg mals door de professionele kookbereiding
    6. Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek

    Bereiding
    Er zijn twee goede manieren om de gekookte kipblokjes te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in heet water te leggen, dit gaat erg snel. Uiteraard kan er ook met de magnetron ontdooid worden (zonder verpakking). Dit raden wij alleen wel ZEER af, omdat er vocht verloren gaat en dit de kipblokjes iets minder mals zal maken. Het is kip wat licht gezout is, dus al meer smaak dan naturel, maar kan nog saai zijn voor sommige mensen. Het is de bedoeling dat u het zelf nog smaak kunt geven door nog kruiden naar wens toe te voegen. Denk aan sambal, kerrie, peper/zout, kip kruiden etc. of de kipblokjes door pasta/rijst saus op het laatste moment te doen zodat de saus de blokjes opwarmt en er zo geen vocht uit de kip verloren gaat. Ook zijn er veel klanten die het gewoon los uit het zakje eten of op brood doen, maar dit kan snel saai worden.

    Extra informatie:
    Kippenborst bestaat voor 75% uit vocht. Wanneer men een kippenborst bakt of zelf kookt dan verliest de kip rond de 20% vocht. Bij het professionele kookproces van Muscle Meat is dit rond de 12% en hierdoor blijven onze gekookte kipblokjes lekker mals. De voedingswaarden hierboven en de vergelijkingsprijs met ongekookte kip (6,50euro/kg) is dan ook berekent met dit vocht verlies.

    Met een 'professioneel kookbereiding' wordt bedoeld dat het thuis niet na te bootsen is. De malsheid en kip smaak blijft in de kipblokjes, iets dat je vrijwel altijd verliest wanneer je het zelf thuis kookt. De Tijd, de temperatuur en het bewegingsproces in de gigantische machine zijn anders dan thuis. Ook wordt het gevaccumeerd gekookt.

    Prijs en link:
    Prijs gelijk aan ongekookte kipfilet: €6,50
    1kg gekookte kipblokjes: €7,50

    http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=55

    Houdbaarheid
    Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

RUND

  • Kogelbiefstuk


    Per 100g:
    Energie: 127 kcal
    Koolh: 0.0 gram
    Eiwit: 23,8 gram
    Vet: 3,5 gram

    Eigenschappen
    Stevige vacuüm verpakking en ingevroren per 200 gram

    1. 100% echte kogelbiefstuk: de porties worden door een gecertificeerde slager van de kogel
    gesneden
    2. Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
    3. Lekker: de kogelbiefstuk wordt gesneden van de kogel van de bovenbil. Een zacht stuk vlees om
    kogelbiefstuk van te snijden
    4. Voordelig: gemiddeld 6 euro goedkoper per kilo dan de supermarkten
    5. Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek
    6. Gecertificeerde herkomst: Nederlandse vleeskoe

    Bereiding
    Er zijn twee goede manieren om de runderkogelbiefstuks te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in heet water te leggen, dit gaat erg snel. Uiteraard kan er ook met de magnetron ontdooid worden (zonder verpakking). Dit raden wij alleen wel af, omdat er vocht verloren gaat en de runderkogelbiefstuks iets minder mals zal zijn. Runderkogelbiefstuk bestaat voor 70% uit vocht, de kunst is dit zo te houden om het vlees mals te houden. Probeer de runderkogelbiefstuk kort aan twee kanten te bakken, voor tips zie eventueel http://www.biefstukbakken.com

    Houdbaarheid
    Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

    Prijs en link:
    1kg Runderkogelbiefstuk: €14,00

    http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=51


PAARD

  • Kogelbiefstuk


    Per 100g:
    Energie: 108 kcal
    Koolh: 0.0 gram
    Eiwit: 22,4 gram
    Vet: 2,0 gram

    Eigenschappen
    Stevige vacuüm verpakking en ingevroren per 200 gram

    1. Gecertificeerde herkomst: Amerika
    2. Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
    3. Lekker: de kogelbiefstuk wordt gesneden van de kogel van de bovenbil. Een zacht stuk vlees om
    kogelbiefstuk van te snijden
    4. Hygiënisch:direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek

    Bereiding
    Er zijn twee goede manieren om de paardenkogelbiefstuks te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in heet water te leggen, dit gaat erg snel. Uiteraard kan er ook met de magnetron ontdooid worden (zonder verpakking). Dit raden wij alleen wel af, omdat er vocht verloren gaat en de paardenkogelbiefstuks iets minder mals zal zijn. Paardenkogelbiefstuk bestaat voor 70% uit vocht, de kunst is dit zo te houden om het vlees mals te houden. Probeer de kogelbiefstuk kort aan twee kanten te bakken, voor tips zie eventueel http://www.biefstukbakken.com/[/ur] Extra informatie: In vergelijking met runderkogelbiefstuk is paardenbiefstuk leaner, het bevat minder vet. Het heeft ook een iets andere smaak. Deze smaak noemt men zoeter. Paardenkogelbiefstuk is ook feller rood gekleurd, omdat het meer ijzer bevat. Van de structuur of bij het kauwen in de mond merkt men geen verschil. Tijdens het bakken behandel je de paardenkogelbiefstuk hetzelfde als runderkogelbiefstuk. Paardenkogelbiefstuk is goedkoper, omdat er minder vraag naar is. Voor sporters die veel eiwit nodig hebben is het daarom als biefstuk ideaal, omdat het erg goed in zijn eiwit zit en dus ook goedkoper is dan runderkogelbiefstuk. Houdbaarheid Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten. Prijs en link: 1kg paardenkogelbiefstuk: 11,00euro http://musclemeat.nl/index.php?rout...p?route=product/product&path=59&product_id=53

  • Heelei


    Per 100g:
    Energie: 149 kcal
    Koolh: 1,22 gram
    Eiwit: 12,49 gram
    Vet: 10,02 gram
    E-nummers: E202(conserveermiddel), E330(voedingszuur).

    Eigenschappen
    1. Snel: Kant-en-klaar voor gebruik
    2. Makkelijk: Lang houdbaar, geen schillen en geen vieze handen meer en aan de zijkant van het pak
    is te zien hoeveel eieren je aan het schenken bent.
    3. Gepasteuriseerd: salmonella-vrij
    4. Lekker: smaakt zoals ei hoort te zijn

    Extra informatie:
    Dit product kan los alleen per 8 pakken gekocht worden. Wanneer u minder dan acht pakken hiervan wilt hebben (bv. 1),dan kan dit worden toegevoegd in het winkel mandje wanneer er minimaal 4kg vlees in u winkel mandje zit. U zult deze optie krijgen in het winkelmandje tijdens het afrekenen.

    Houdbaarheid
    Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u het pak in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen een week op te maken

    Prijs en link:
    1liter heelei: €4,00
    20eieren: 20cent per ei

    http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=59

TANKTOPS




REVIEWS

DBB REVIEWS
Sayer
Kleine review over de kip.

Om eerlijk te zijn had ik er niet veel vertrouwen in, het zag er een beetje raar uit in dat pakje.

Heb het deze ochtend samen met pasta in een pot gedaan en bijgehouden voor nu.

De kip brokkelde uit elkaar in kleine malse brokjes.

En ik moet zeggen...het heeft gesmaakt nee echt het was enorm lekker. Ik ben kip ook enorm beu gegeten maar dit heeft me nu echt gesmaakt. Toch maar eens kijken naar een bestelling want dit af wisselen met beetje low carb saus of iets dergelijk...zie ik zeker zitten.
Arnodsi DBB
Florian Nijpels
29 mei (11 dagen geleden)

Hallo Musclemeat,

De zending is gisteren bezorgd en goed ontvangen. De koelelementen en het vlees waren nog diepgevroren. Snelle levering ook, top!
Met vriendelijke groet,
Florian
Barebald DBB
Kerel,

Wat betreft het initiatief, top. Denk dat je hiermee een gat in de NL/BE markt hebt gevonden. Heb net 400gr kip naar binnen gewerkt en is prima te eten, had 'm inderdaad even in wat warm water gelegd en daarna eventjes in de magnetron, prima spul

Gr Bastiaan
Trickster DBB
Voor de nieuwsgierige mensen kan ik wel iets vertellen over de kipblokjes naturel.
Heb hier reeds een paar kilo van weg gehapt.

Zit gesealed in stevige plastic zakjes. Zodra het ontdooit is en uit het zakje komt is het eetbaar.
De kip houdt zijn eigen sappen vast door het stoomproces en is daarom over het algemeen niet droog.
Bij grotere happen kan het soms iets droger worden in de mond, maar zeker niet storend.
Smaak is zelfs naturel goed te doen. Smaakt beetje naar plakken kipfilet uit de supermarkt zonder de goedkope overheersende gezoute smaak.

Voor mij is vooral het gemak de belangrijkste factor. Geen gebak, geen gesnij etc.
Ik vind het persoonlijk een erg handig en voedzaam product.
Allereerst mijn complimenten voor jullie website (muscle meat). Ziet er heel overzichtelijk en makkelijk uit. Vooral zo laten.
Marieke1988
ik heb vanavond eindelijk ook de muscle meat kip uit kunnen proberen.
conclusie: echt heeeeeerlijk en lekker mals Supermarkt kip is bij deze verpest voor mij
Johan22 DBB
Ik zal dan hier even een korte review neerzetten dan (voor de DBB broeders), je kan 'm kopieren naar je site of facebook als je dat wilt.

Bestelling: 2 kilo kip, 2 kilo biefstuk, 1 liter ei-eiwit. Prijs was iets van €52 incl verzendkosten (verzendkosten zijn €5).

- Levering:

Ik ben ervoor thuis gebleven maar je kan ook voor de "pak je gemak" kiezen, dan kan je je ophaalpunt kiezen en het ophalen wanneer je dat uitkomt zolang die ophaal locatie nog open is.

Het vlees komt in een kartonnen doos met een isolatiezak waarin twee "dekens" van ijs de boel bevroren houden. Ik heb de helft gelijk in mijn vriezer gedaan en de rest is 8 uur later door mijn broertje meegenomen. De kip was een beetje ontdooid bij mn broertje (bleef koud) maar was volgens de bijsluiter geen groot probleem als je het weer in zou vriezen. 4 kilo vlees klinkt erg veel maar het heeft minder ruimte nodig dan je denkt. Porties komen verpakt per 200 gr en aangezien er gemiddeld 25 (!) gram eiwit per 100 gr in het vlees zit (Beef en kip gemiddeld), is 200 gr vlees met 50 gr brotein per meal ideaal.

- Smaak:

Biefstuk: Prima te eten maar verwacht geen file mignon uit Argentinië. Met 14,5 euro de kilo goedkoper dan menig supermarktbiefstuk maar constantere en betere kwaliteit dan eerder genoemde concurrent. Zeer goed als afwisseling als je als je je tartaar, gehakt, tonijn etc zat bent en mijn favoriet to nu toe.

Kip: Al voorgekookt en daarom ook zeer hoog in protein en zoals al eerder gezegd koop je geen verpakt water. Nu moet ik wel zeggen dat ik gewone kip die goed gebakken is smakelijker vind en tevens is de gezouten variant naar mijn smaak íets te zout. Al met al zal ik sowieso een kilo ongezouten kip bestellen bij mijn volgende bestelling voor het pure gemak. Ga het dan ook ergens doorheen gooien en niet kaal eten. (Ik gooide het nu vaak even in de pan met redelijk wat olijfolie).

Ei-eiwit, nog niet geprobeerd.

- Conclusie:

Al met al erg tevreden. In je eeuwige zoektocht naar goedkoop, makkelijk en lekker (in die volgorde) BB aproved voedsel, biedt Muscle Meat een mooi handvat. Nogmaals, er zijn betere producten op de markt maar die komen absoluut niet in de buurt van de prijs en het gemak wat je er voor krijgt. En voor mij iets minder van belang maar toch leuk: er zitten geen toegevoegde stoffen, E-nummers of water bij. Als je gemiddeld 300/400 gr vlees eet per dag is dat geen overbodige luxe. Binnenkort volgt dan ook mijn 2e bestelling.


CoronaChris DBB
ik zeg je eerlijk. Ik kan vanwege blessure niet meer trainen en eten als een bodybuilder. Maar als luie student ziet dit er ook niet heel verkeerd uit


Tomdeg86
Zojuist mijn eerste 4 kilo vlees en ei-eiwit binnen gekregen.
Alles nog diep gevroren en goed ingepakt. Kwaliteit was top.

Was al een tijdje op zoek naar kwalitatief goed en goedkoop vlees en dit is ideaal.

Bedankt voor de service.
2Stronk DBB
Heb vandaag de kip geproeft en hij smaakte echt goed! Me broertjes vonden t ook echt lekker en heb ze er af moeten slaan anders had ik niks meer haha Zoals arnodsi al zei echt een aanrader!
Ben benieuwd hoe het paardje zal smaken
Jesse2010 DBB
Zeer goede prijzen ik ga zeker een proefpakket bestellen !!
TommieNL DBB
Vet bedrijfje heb je opgezet trouwens! ga ik zeker eens wat bestellen, gooi ik die gekookte kip in een maaltijd salade en heb ik nog wat te eten in de auto!
Daster DBB
Gat in de markt deze business, scoob! Veel succes ermee
JohanHeeze DBB
Super idee dit. En voor degene die nog nooit paard gegeten hebben, probeer het eens. In veel restaurants kreeg/krijg je al paardenbeef wanneer je een gewoon ''biefstukje'' besteld.



REVIEWS VAN ANDERE

Cidious
Super uitleg. Mn ma was aan het trippen.. ze runt en kookt voor dr eigen catering en heeft de runderbief geproefd en vind de kwaliteit dusdanig goed dat ze erg schrok van de lage prijs en het niet wilde geloven.

Ik heb dr uitgelegd vam de lage marges en hoe jullie te werk gaan.

Nu met deze uitleg erbij is het plaatje compleet.

Al met al dus een enorm compliment voor debkwaliteit vam het vlees!
Matthijs Eskes
28 mei (12 dagen geleden)

Hallo,

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen en moet zeggen dat het er zeer professioneel uitzag.
Alles was nog netjes bevroren waarover ik eerst mijn twijfels had.
Ik hoop dat jullie dit nog een lange tijd blijven doen, want ben zeker van plan om weer te gaan bestellen in de toekomst.

Vriendelijke groet, Matthijs
Mickey
Aanrader voor IEDEREEN!
Ik ben geen bodybuilder integendeel; ik ben een vrouw met een schildklierprobleem en daardoor altijd bezig met gezond maar liefst ook lekker eten. Ben enorm blij met het vloeibare eiwit - is bij mij in de buurt niet te koop. Heb inmiddels alle producten geprobeerd en kan zeggen dat het vlees waanzinnig goed en mals is. Zoiets prefereer je toch boven de "roze" met zuurstof en/of kleurmiddelen doordrenkte supermarktproducten. Zelfs van de slager krijg ik deze kwaliteit niet. Zowel de runderkogel als paardenkogel was fantastisch. De kip heeft momenteel mijn voorkeur (het is tenslotte zomer) en is heerlijk in salades en door de wokgroenten. Zo makkelijk. Al met al, ik kan het IEDEREEN aanraden!
- Mickey (happy customer) uit Hilversum 17:25:45 07-19-2013
Ray
mijn eerste ervaring
Heb nu al 2 keer besteld en de kip is erg makkelijk omdat het al bereid is dit scheelt enorm in tijd, maar het meest ben ik te spreken over de paarden biefstuk, dit zijjn mooie Stukken van 200g en smaken heerlijk!!!!

- ray uit zaandam 20:45:15 07-18-2013
Twente1983
Thumbs up for Scoobzor! Had gelijk voor een maand kip besteld en werkt perfect zo. Dag van tevoren ontdooien in de koelkast, ff in de pan opwarmen en je hebt een heerlijke maaltijd. Levering was ook ideaal in een gekoelde verpakking. Mischien een idee om ook vis verpakt te gaan verkopen tegen een aantrekkelijke prijs?
- Twente1983 uit Twente 10:38:02 07-15-2013
Nick
Top!
Vanmorgen is mijn bestelling binnen gekomen. Alles was goed verpakt en nog bevroren. De kip is heerlijk mals! Ik plaats zeker nog een bestelling.

Score:

- Nick uit Enschede 14:46:00 07-13-2013
Robert
Super!
Heb de licht gezouten kipblokjes en de paardenbiefstuk besteld en ik kan maar één ding zeggen, wat smaken ze allebei heerlijk!
Score:

- Robert uit Vlissingen 20:01:15 07-12-2013
Quibus
toppie
Ja wat moet ik zeggen, goed vlees, goede prijs, goede service, ik hoef niet meer naar de slager.

- quibus uit alkmaar 12:28:49 07-10-2013
Thomas
Kipblokjes
Heb de kip getest en was enorm lekker! Ben er zelf van verschoten. (was kip wat beu gegeten en dat pakje zag er ontdooid een beetje...Raar uit, dus ik was sceptisch) als de steak even goed is als de kip...dan heb ik nieuw vlees gevonden! Is ook enorm makkelijk...gewoon ontdooien en klaar :D Goed concept ;)

- Thomas uit Mechelen 18:30:55 07-09-2013
Marlon
Topkwaliteit tegen scherpe prijzen!
Ik heb net mijn 2e bestelling geplaatst. Vaste maand bestelling gaat worden 2-3kg paardenbiefstuk en 2kg kip. Biefstuk van zowel rund als paard is enorm mals. Zelfs als je hem verpest door em iets te lang te garen omdat je ff afgeleid bent blijft hij goed mals haha. Weinig zeentjes of andere ongewenstheden in het vlees en mooi gesneden over het algemeen. Kip moet je wel echt in koelkast laten ontdooien. Ik ben er helemaal verzot op. Doet met denken aan kip uit kippensoep, maar dan malser. DIKKE AANRADER! Twijfel niet! Bestel gewoon!

- Marlon uit Zwolle 12:51:26 07-09-2013
Marieke
Heerlijke kip
De kip van muscle meat is echt super mals en van veel betere kwaliteit en smaak dan in de supermarkt. Ik zou het iedereen aanraden en er volgt zeker snel een volgende bestelling.

- Marieke uit Eindhoven 19:47:14 07-08-2013
Perfecte steak en service
Niet alleen de biefstuk is perfect, ook de service van Musclemeat is super. Niet twijfelen om hier je vlees te kopen.
Raymond
- Raymond uit Haarlem 12:10:23 07-03-2013
Perfect!
Kipblokjes zijn lekker en zeer gemakkelijk. Paardenbiefstuk is zelfs waanzinnig lekker. Ga zo door MM!
Cidious
1 paarde biefstukje en 1 runderbiefstuk was klein beetje ontdooid aan 1 kant maar dat is geen probleem. Wel was 1 kipfiletpakje zn vaccuum verloren. nou heb ik dat al opgegeten en er is niks mee aan de hand maar als je het voor langer zou willen bewaren is het natuurlijk wel kwalijk.

Kipfilet is supermals!
Vanavond of morgen ga ik een paardenbief en een runderbief op mn gril knikkeren. En laat ik weten hoe dat bevallen is.

Same here! ik ben ook verkocht. Ga morgen ff mn 2e bestelling plaatsen. Ben al weer door mn vleesjes heen hehe. 2kg bief had ik en 2kg kip.. in euhhh.. iets meer dan 2 weken.. mjah het was ook zo lekker en ik moest natuurlijk eerst wat experimenteren.

Kipblokjes gebruik ik bijvoorbeeld vaak bij pasta, Ideaal. Beetje pasta koken, blik gepelde tomaten, paar zongedroogde tomaatjes, wat kruiden, scheutje olijfolie en dan de kipblokjes door de saus heen snipperen.. klaarrr. Nog geen 10 min werk in ongeveer 15 minuten kooktijd van de pasta. Kan ook met tonijn uiteraard. Supersnelle healthy hap.

Biefstukken zijn zeer mooi gesneden en echt super mals. heb van de 10 biefstukken misschien 1 of 2 gehad waar klein zeentje in zat.
Quibus
Nieuwe vaste klant mannen.
Vandaag binnengekomen meteen van alles 1 apart om te ontdooien.
Pakket stond bij de buren te wachten in de gang in de zon rn alles was bevroren.
Die kip vraten me kids zo onbereid op, 200gram in paar minuutjes op.

Vraag aan de verkopers is het niet een idee die koelelementen en zak te hergrbruiken?

Foto's plaatsen kan ik niet ik pm dexie of hij het post.
Ik koop iig niet meer bij de winkel.

:eatmeat: :meal: :eating:




UPDATE 04-08-2013 Techniek training met Loui (aanrader!) en Mijlpaal 130kg!

Techniek training met Loui van Mikes Gym
Ik heb mijzelf vrijwel alles aangeleerd door naar andere te kijken, maar ik vond het toch fijn weer is bij een pro te trainen. Deze man helpt al jaren en jaren bekende Nederlandse bodybuilders om te zorgen dat ze uiteindelijk alles zelf goed kunnen in hun eigen plaats/gym. De training die ik bij hem gedaan heb is borst-rug. We waren 1:15 uur bezig, zeer hoge intensiteit. Ik geen reclame normaal voor mensen, maar bij deze man wil ik dat wel doen na mijn ervaring. Dus als je niet zeker bent of je alles wel goed uitvoert ja/nee kan het zeker geen kwaad is bij hem langs te gaan!!

louispartje@hotmail.com

Hij is 59jaar oud met dit fysiek... ongelofelijk.


http://i40.tinypic.com/1zq5641.jpg

http://i39.tinypic.com/kbymae.jpg

http://i39.tinypic.com/sg50li.jpg

Mijlpaal 130kg!
Ondertussen eindelijk de 130kg bereikt! Ten opzichte van mij laatste foto's ben ik in mijn armen van 44 naar 46cm gegaan (koud). Benen zijn van 67cm naar 70cm omtrek gegaan. Stukje sterker in de loop van de tijd geworden, maar ik train niet heel erg puur op kracht zoals je aan mijn laatste schema's kan zien die ik heb gepost.

Ik post nu expres even 2 zwakke foto's. Ik heb een plek (prive gym) gevonden met mooi licht waar ik de 130kg mijlpaal foto's wil laten maken. Ik wil dit binnen 2 weken doen en dan dus posten.

http://i39.tinypic.com/2z8dv74.jpg

http://i44.tinypic.com/2rwkc95.jpg
 
Als jij 150 kilo bent ben je monster :roflol:

nee serieus, goed vooruitgegaan!!!! Keep it going!

je dwarft die 2e van de fibo echt damnnnnn :fuu:
 
REUS!!!
succes met je doel ;)
 
tussen foto 1 en foto 3 duidelijk verschil, vooral voor je lengte, netjes man!
en welkom:)
 
2.17 m ttttttttyfusssss:eek::eek:


o ja en nog welkom:D
 
Is dit het resultaat van 3 jaar serieus trainen?
 
reus idd ;) en nou breed worden :D
 
****ing lang.
 
wie is dat meisje dat je geil aanstaart?
 
Welkom, volgens mij wil ze je piemol wel in haar mondje
 
Die tweede foto, die BB-er lijkt net een tuinkabouter naast jou :) Goede fysiek ook al voor 2 jaar trainen. Kan me voorstellen dat het lastig is wat voor bergen eten jij wel niet eten moet. Welkom ook....
 
Stevig verschil!

Als je die deuk in je borst echt erg vindt, je kan je er aan laten opereren.
Staat hier op het forum een topic over van een lid die dit heeft laten doen.

Wat is je doelgewicht?
 
Laatst bewerkt:
goed bezig, kerel!
de ingedeukte borst ziet er al helemaal anders uit ook he? Ik zag de laatste keer in centerparcs ook een jongen met zo'n borstkas en zag er ook iemand uit die trainde, je met spieren erop, verfraait dat wel veel.
mogen we vragen naar de forumnaam van je broer? herinner me nog iemand die zei een broer van 2m17 te hebben.
Ja, jou resultaten zijn wel al goed te noemen in 2j , je ziet dat je bovenarmen van 40 cm hebt op die foto, maar ja in eent otaalbeeld ziet dat er maar hetzelfde uit als een jongen van 1m70 met 34cm armen he.
idd, jij zou moeten kunnen opbouwen, tot gewicht van 120 kg zeker, nu ja, binenn paar jaartjes is dat er wel
 
Jij bent best lang <_<
 
nieuwste langste man ter wereld! :P
 
in het echt lijkt je waarschijnlijk wel veel zwaarder dan op foto, je ziet dat hier vaak, erg lange jongens tonen op foto altijd smaller dan ze in werkelijkheid zijn
 
damn 2.17m!
mooie progressie, ga zo door!
als je info wil over een operatie voor die deuk in je borst moet je jorin even pm'en, hij had hetzelfde;)
 
Back
Naar boven