XXL Nutrition

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Dutch Giant : hoe zit het met je plannen om bij WWE te proberen? Heb je die definitief opgeborgen?

Je zou er niet misstaan :thumb: een reus van 2m18 hebben ze er niet meer (Big Show is aan zijn laatste jaren bezig en Strowman is 'maar' 2m03).
 
Sowieso wat is de status tegenwoordig. Ik zie hier en daar wel eens wat musclemeat reclame op facebook voorbij komen maar lijkt er op dat Scoob humanity definitief achter zich gelaten heeft.

Tijd voor wat update pics!
 
The Dutch Giant : hoe zit het met je plannen om bij WWE te proberen? Heb je die definitief opgeborgen?

Je zou er niet misstaan :thumb: een reus van 2m18 hebben ze er niet meer (Big Show is aan zijn laatste jaren bezig en Strowman is 'maar' 2m03).

Sowieso wat is de status tegenwoordig. Ik zie hier en daar wel eens wat musclemeat reclame op facebook voorbij komen maar lijkt er op dat Scoob humanity definitief achter zich gelaten heeft.

Tijd voor wat update pics!

Heb voor Muscle Meat gekozen ipv WWE. Ben daar elke dag mee bezig sinds 5 jaar en groeien nog altijd. Ondertussen ben ik met mijn film carriere bezig. Net mijn eerste rol gehad. Netflix 2019 horror film: Ravers (2019) - IMDb . Wat voor mij ideaal is. Mijn werk voor muscle meat is achter de laptop, dus dat gaat daar dan verder in het hotel als ik niet op de set ben :). Wat foto's van vorige maand:

29066932_10155462153434639_4758655620293328896_n.jpg


29063217_10155462155789639_6873993838969487360_o.jpg


29066645_10155462153429639_569682443506810880_n.jpg


zn94wi.jpg


WhatsApp Image 2018-04-11 at 13.51.47.jpeg


WhatsApp Image 2018-04-11 at 13.53.09 (1).jpeg
WhatsApp Image 2018-04-11 at 13.53.09.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Welke maat schoenen heb jij?
 
Wat ik me nou afvraag, heb jij nou gedurende al die jaren enkel en alleen aan het bulken geweest ? Als ik zo op IG die 10.000 kcal maaltijden zie voorbij komen :)
Of doe jij soms mini-cuts ofzo, om toch nog wat lean te blijven ?
 
Wat ik me nou afvraag, heb jij nou gedurende al die jaren enkel en alleen aan het bulken geweest ? Als ik zo op IG die 10.000 kcal maaltijden zie voorbij komen :)
Of doe jij soms mini-cuts ofzo, om toch nog wat lean te blijven ?

Forever bulk, maar zit altijd rond 15-17% vet. Meer dan 6200kcal moet ik ook niet eten, zie dat vrijsnel naar mijn buik gaan. Als ik zou cutten zou doen zou dat vrij simpel voor mij, omdat mijn maaltijden heel stabiel zijn. Enige wat ik hoef te doen is het aantal gram omlaag te brengen per maaltijd en ik zit zo op 4000kcal bijwijze van. Mijn buikspieren lopen achter wat voor mij prioriteit is komende jaren. Hierna wordt het dan ook leuker om te cutten mocht ik willen.
 
Gave foto's! Wat ik mij afvraag, is hoe je het precies met training doet als je zoveel onderweg bent. Kan je wel consistent trainen en wat voor routine houd je eigenlijk aan?
Zodra ik over 1,5 a 2 jaar een huis heb, dan ben je met MM in ieder geval weer een klant rijker, ha ha :D
 
  • Like
Waarderingen: taft
Is er ook iets waardoor ik langer kan worden? Hgh? XD
 
Gave foto's! Wat ik mij afvraag, is hoe je het precies met training doet als je zoveel onderweg bent. Kan je wel consistent trainen en wat voor routine houd je eigenlijk aan?
Zodra ik over 1,5 a 2 jaar een huis heb, dan ben je met MM in ieder geval weer een klant rijker, ha ha :D

Gym is overal wel te vinden, maar het eten is van belang. Je bent de hele dag op set en die mensen leven op 1 keer catering tussendoor. Je moet dus je eigen maaltijden regelen, maar mijn tas was vol chef le gain, whey, fine oats. Ontbij in hotel, avond eten restaurant en voor slapen iets uit supermarkt. Trainen deed ik bewust niet, geen spierpijn op set = betere pomp En in 1 week verlies je echt geen spiermassa als je blijft eten als altijd.

Is er ook iets waardoor ik langer kan worden? Hgh? XD

Naar mijn weten:
1: je eind lengte is al bepaald in je genen
2: leef goed met eten, niet roken etc tijdens pubertijd, kan je groei remmen
3. heb 2 liter melk per dag gedronken in jeugd, wie weet heeft dat geholpen hehe.
 
Scoop, ga je nog eens een deftige photoshoot maken en hier delen? Je bent ondertussen natuurlijk wel een fakking monster.

Ooit overwogen de esthetic kant op te gaan? Of ben je dan niet meer freaky genoeg voor film rollen?
 
Goed bezig gast! T'is alweer een tijdje geleden dat ik rond heb geneusd in je topic. Een kale kop en dikke baard zou je goed staan ;)
 
Ik ben sinds ik train 1-2 cm gegroeid, ik ben al 32
 
Scoop, ga je nog eens een deftige photoshoot maken en hier delen? Je bent ondertussen natuurlijk wel een fakking monster.

Ooit overwogen de esthetic kant op te gaan? Of ben je dan niet meer freaky genoeg voor film rollen?

De balans van massa versus wat lichter zijn en meer lijnen is inderdaad lastig voor mij. Ik lijk groter op lager gewicht in tanktop, maar ben groter in kleding op zwaar gewicht. Dit is een verschil van de 155kg die ik was in Ravers, versus de 145kg die ik ben in de xxl videoshoot waar ik voor gecut heb (voor het eerst in mijn leven). Er komt dus binnenkort een xxl video samen met Lorenzo van xxl. Hieronder een screenshot ervan.
Fotoshoots werken niet bij mij. Wanneer ik alleen sta lijk ik normaal, komt doordat verhouden kloppen (arm wijdte versus lengte). Pas als je iemand of iets ernaast plaatst.

WhatsApp Image 2018-09-27 at 10.46.23.jpeg
WhatsApp Image 2018-09-25 at 16.41.24.jpeg

Goed bezig gast! T'is alweer een tijdje geleden dat ik rond heb geneusd in je topic. Een kale kop en dikke baard zou je goed staan ;)

:D thnx!

Ik ben sinds ik train 1-2 cm gegroeid, ik ben al 32

Als dat klopt: mooi toch ? :D Naar mijn weten gaan je groeischijven dicht tegen je 20ste. En in de ochtend ben je +-2 cm langer dan eind van de dag (tussen wervelvloeistof dat in gedrukt wordt gedurende de dag). Stiekem ben ik 2.20meter :o, maar dan alleen in de ochtend.
 
Laatst bewerkt:
Ver man kerel staat er goed op man.

Zelf zou ik in jouw geval voor de esthetic look gaan man. Jij hebt gewoon een prima kop en als jij zo bulked up ben wordt je meer een freak. Jij kan nog best gewoon gestileerd voor de dag komen, shredded en voor de fame gaan.
 
Die extra lengte komt door het trainen van rugspieren omdat ik behoorlijk krom stond altijd en kon ook niet volledig strekken. Nu nog steeds niet volledig, maar bijna wel en dat levert me straks hooelijk nog een centimeter op.
 
Wat zijn je verbeterpunten? wheels?
 
Back
Naar boven