marijn1982
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 14%
super resultaat respect
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
In amewika is there a golden standard of nigga like him bro..
The Dutch Giant : hoe zit het met je plannen om bij WWE te proberen? Heb je die definitief opgeborgen?
Je zou er niet misstaan een reus van 2m18 hebben ze er niet meer (Big Show is aan zijn laatste jaren bezig en Strowman is 'maar' 2m03).
Sowieso wat is de status tegenwoordig. Ik zie hier en daar wel eens wat musclemeat reclame op facebook voorbij komen maar lijkt er op dat Scoob humanity definitief achter zich gelaten heeft.
Tijd voor wat update pics!
Wat ik me nou afvraag, heb jij nou gedurende al die jaren enkel en alleen aan het bulken geweest ? Als ik zo op IG die 10.000 kcal maaltijden zie voorbij komen
Of doe jij soms mini-cuts ofzo, om toch nog wat lean te blijven ?
Gave foto's! Wat ik mij afvraag, is hoe je het precies met training doet als je zoveel onderweg bent. Kan je wel consistent trainen en wat voor routine houd je eigenlijk aan?
Zodra ik over 1,5 a 2 jaar een huis heb, dan ben je met MM in ieder geval weer een klant rijker, ha ha
Is er ook iets waardoor ik langer kan worden? Hgh? XD
Scoop, ga je nog eens een deftige photoshoot maken en hier delen? Je bent ondertussen natuurlijk wel een fakking monster.
Ooit overwogen de esthetic kant op te gaan? Of ben je dan niet meer freaky genoeg voor film rollen?
Goed bezig gast! T'is alweer een tijdje geleden dat ik rond heb geneusd in je topic. Een kale kop en dikke baard zou je goed staan
Ik ben sinds ik train 1-2 cm gegroeid, ik ben al 32