MuscleMeat

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De balans van massa versus wat lichter zijn en meer lijnen is inderdaad lastig voor mij. Ik lijk groter op lager gewicht in tanktop, maar ben groter in kleding op zwaar gewicht. Dit is een verschil van de 155kg die ik was in Ravers, versus de 145kg die ik ben in de xxl videoshoot waar ik voor gecut heb (voor het eerst in mijn leven). Er komt dus binnenkort een xxl video samen met Lorenzo van xxl. Hieronder een screenshot ervan.
Fotoshoots werken niet bij mij. Wanneer ik alleen sta lijk ik normaal, komt doordat verhouden kloppen (arm wijdte versus lengte). Pas als je iemand of iets ernaast plaatst.

Bekijk bijlage 435512 Bekijk bijlage 435513


:D thnx!



Als dat klopt: mooi toch ? :D Naar mijn weten gaan je groeischijven dicht tegen je 20ste. En in de ochtend ben je +-2 cm langer dan eind van de dag (tussen wervelvloeistof dat in gedrukt wordt gedurende de dag). Stiekem ben ik 2.20meter :o, maar dan alleen in de ochtend.

Wanneer ik die foto's bekijk dan valt het nog maar eens op wat voor een 'freak of nature' dat je bent, en dat bedoel ik positief!

Ga eens naar WWE bro, je zou daar een absolute topper kunnen zijn!
 
Laatst bewerkt:
144kg op +2 meter. Welk bed en matras heb jij? :D
 
Hij slaapt in de foetushouding....kan nie anders hé?

Tja. Wij hebben thuis de dikste Tempur. En die begon na een jaartje of 2 al aardig door te liggen. En ik weeg 50kg minder :)
 
Tja. Wij hebben thuis de dikste Tempur. En die begon na een jaartje of 2 al aardig door te liggen. En ik weeg 50kg minder :)
Met zo'n lichaam kom je overal wel een uitdaging tegen idd...waar wij niet bij stilstaan...
 
Tja. Wij hebben thuis de dikste Tempur. En die begon na een jaartje of 2 al aardig door te liggen. En ik weeg 50kg minder :)

Op 90 kg (mijn vrouwtje +- 65kg) zakten we destijds tijdens een wild nachtje al door ons bed omdat we er ons iets te hard lieten op vallen :P
 
Hey Olivier, gisteren een mooi intervieuw bij Beau.
Succes bij de nieuwe Indiana Jones
 
Back
Naar boven