XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

en soms wil ik nhet opgeven maar als ik dit lees weer niet :)

Duidelijk vooruitgang te zien, ga zo door! Toffe foto's :D

Hey,
Ik las je stukje, echt vet die verandering die je hebt meegemaakt. En ik dacht dat ik al lang was met mijn 1.96m. Ik ben ook erg slank (69) en ik vroeg me af of je soms nuttige tips voor me hebt. Qua eten en wat juist niet ofzo. Ik ben ook van plan mezelf te verbreden
Alvast bedankt!

''Dacht dat ik lang was'' oeh! Die hoor ik vaak gehoord xD.

Wat mij erg geholpen heeft (iets wat ik bedacht heb, bij mij hielp het in ieder geval) is mijn brinta''taktiek''. Ik vond het altijd appart dat als ik gegeten had er wel volgens mijn lichaam nog even 300ml melk bij kon, maar niet één aardappel. Dit heeft me aan het denken gezet toen ik een keer naar me brinta keek. Als je brinta maakt is het de eerste 20 sec. nog vloeibaar, daarna zet het uit / wordt het dik. Ik heb een hele lange tijd na elke maaltijd dat ik vol zat nog melk lauw opgewarmd, heel snel brinta in gooien, snel roeren en meteen drinken. Hierdoor krijg je veel brinta binnen en zet het daarna pas uit in je. Ik denk dat ik mijn maag inhoud hierdoor enorm vergroot door heb want ik eet tegenwoordig zoveel meer opeens dan eerst.

Daarnaast eet ik veel meer vlees vergeleken met eerst. De biefstukken en kipmaaltijden vliegen er bij mij door heen. Ik heb je een bericht gestuurd met wat andere tips die mij hielpen.

Dingen als trainingschema's kan je beter in andere topics kijken.

Thnx voor het posten. Heb je ook een foto hoe het eerst was? of is dit het ''http://i45.tinypic.com/2u6086s.jpg''. Ik zie daar vrijwel niets van een pectus? In ieder geval niets vergeleken met wat ik heb. Ik zie geen littekens bij je, dat is wel heel mooi. Netjes gedaan bij je :).

echt mooi resultaat man! namje iets van gainers of whey? of gewoon goed schema?

Enigste supplement dat ik neem is Whey Pro van bodylab s'ochtends en s'avonds. Ik heb wel 2x Crack geprobeerd, maar dat was een dom idee. Ik train namelijk altijd s'avonds en er zit enorm veel cafeine in. Werd s'nachts helemaal zwetend wakker opeens en had problemen natuurlijk in slaap te komen.

Zo te zien ben je goed bezig. Zou je het leuk vinden om een log bij te houden ? Is voor velen interessant denk ik.
Leuk dat je het vraagt, ga er over na denken. Ben morgen 3 weken weg, misschien daarna.

en soms wil ik nhet opgeven maar als ik dit lees weer niet :)

Mooizo :D!

De rest bedankt voor de reacties. Een paar hebben mij privé berichten gestuurd. Die zal zo beantwoorden. Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie, dus als ik niet reageer op privé berichten of op dit topic weet je waarom. Ik denk dat het opzich wel ok is na zo lang trainen mijn lichaam even rust te geven. Zit nu op 117 kg dus in Italie goed door proberen te blijven eten. Ik heb zes flex bladen opgespaard waar ik alle tijd voor heb om ze te lezen :D.

Edit: Oepffh veel mailtjes beantwoord xD hoop dat jullie iets aan hebben. Hoop niet dat ik afwenningsverschijnselen krijg van 3 weken niet trainen xD heb namelijk altijd zin om s'avonds te gaan haha. Ik snel me bed in, vliegtuig gaat om 8 uur al weg :-#, dat wordt proppen met 2.17 in die scheisse kleine op maat gemaakte (voor chinese mensen ofzo...) stoelen. Groeten, Scoobz0r.

Laatst bewerkt:
Thnx voor het posten. Heb je ook een foto hoe het eerst was? of is dit het ''http://i45.tinypic.com/2u6086s.jpg''. Ik zie daar vrijwel niets van een pectus? In ieder geval niets vergeleken met wat ik heb. Ik zie geen littekens bij je, dat is wel heel mooi. Netjes gedaan bij je :).
Als je wil stuur ik je wel eens een foto door waar je de pectus echt goed zag.

Veel plezier op reis!

Knappe kerel ben je!

Haha, echt mooie foto's (en vooruitgang uiteraard!!!) man. Vooral die met Dexter Jackson en het verhaal erachter, erg mooi. Die man was in 2008 Mr. Olympia, de absolute top van bodybuilding waar de grootste buffels tegen elkaar strijden. Dan sta jij ernaast, en dwarf jij hem gewoon. Zelfde geldt voor die Alexy, die gast is ook echt ziekelijk buff. Maar hoe ziekelijk gespierd en buff ze ook zijn, ze zijn bijna niets als jij er naast staat. Epic :D

vind het maar raar
al dat gedoe over je lichaam ]
ontwikkel liever je verstand

posting in epic thread

kllkjlkj

Laatst bewerkt:
Netjes! Leuk om dan vooruitgang te zien bij iemand als jij!

Fijne vakantie

Laatst bewerkt:
nuss bar ga je doen wat ik hiervan kan afleiden? ik heb zelf ook pectus excavantum en heb de nuss bar 3 jaar gehad, mijn pectus was ook erg diep alleen zat hij verder naar onder dan bij jou met als gevolg dat mijn onderste ribben heel erg naar buiten stonden dus dat was dubbel op...

heb hem in nijmegen laten zetten en daar ging alles mis wat maar mis kon gaan, heel veel op de IC gelegen... daarna ongeluk gehad (kon het niet laten om toch een keer te gaan worstelen met iemand) en toen heeft de bar mijn ader die van of naar mijn hart toe loopt (weet ik niet meer) doorgesneden met als gevolg een bijna dood ervaring weer een maand in het ziekenhuis gelegen en erg veel op de ic... pijn ervaring was 10 op 10 (je weet wel hoelaat het is als ze je geen pijn medicatie meer kunnen geven omdat je anders een overdosis krijgt)
al met al heb ik hele slechte ervaringen met het UMC in Nijmegen.

Ik heb hem er uit laten halen in Rotterdam en dat is echt een aanrader!
als je kunt kiezen zou ik hem absoluut niet in nijmegen laten plaatsen.

in ieder geval veel succes ermee... heb je vragen pm me maar en je kunt ook even onder mijn naam searchen want mijn hele verhaal staat hier ook ergens op dan weet je een beetje wat je kunt verwachten ook ivb met trainen... wordt in ieder geval niet makkelijk.

• Like
Waarderingen: Voorarm
Terug
Naar boven