Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

WTF haha

edit: ok dat topic is al verwijderd :D

Ja, refreshte net en weg. Bang voor de negs.

Ik poste dat die kerel niet Scoobz0r was. 5 sec later was het topic al verwijdert. Wizards.

Wtf? Gaat wel heel ver. Hij zat gewoon persoonlijke dingen verzinnen en te beantwoorden xD Wat een f*cking smeerlap... Ook nog is oude foto's posten.

Super bedankt voor zeggen iig! En het reporten ervan :).

Je hebt dikke aesthetics voor 2.17.

Zoals mtchel112 zegt zeker een leuk topic normaal vind ik ze allemaal te lang maar jouw topic was wel leuk om te lezen :) zeker jammer van je blessure .. beterschap kerel ! hoop weer veel van je terug te zien als je gerevalideert bent.

super leuk topic, leuk geschreven en leuke foto's, elk nadeel heb zn voordeel!

Damn voor je lengte heb je al een heel goed fysiek opgebouwd. Veel beterschap trouwens.

Dankje!! leuk om te lezen :).

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 00:13 ----------

Maak daar zelf even een account aan dan :p

Ja heb ik. Wou net gaan reageren maar toen was topic al closed :D. Oh je bedoeld topic? Naaah, vind het leuk hier mijn log bij te houden. Denk dat je daar echt een plaag van gezeik over je heen krijgt xD. Misschien als ik een wat beter fysiek heb later.

Laatst bewerkt:
Dankje!! leuk om te lezen :).

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 00:13 ----------

Ja heb ik. Wou net gaan reageren maar toen was topic al closed :D

Ahah oke. Sterkte met je blessure, ben zelf net begonnen met kickboxen.
Dan komt lang zijn toch wel van pas.

Edit: Oja, waar haal jij lange sportbroeken? Adidas en Nike enz zijn allemaal te kort.

Laatst bewerkt:
Ahah oke. Sterkte met je blessure, ben zelf net begonnen met kickboxen.
Dan komt lang zijn toch wel van pas.

Sowieso! :D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 00:27 ----------

Lig nu voor de derde dag op bed met mijn been omhoog... Ik word er echt moedeloos van. Mijn kat vind het wel fantastisch dat ik er ben en dat laat hij merken ook door steeds 2/3 van mijn bed te nemen xD.

insta1.jpg

Ik probeer af en toe even te lopen. Met gips aan gaat lopen wel, omdat mijn knieschijf dan stil wordt gehouden. Zonder gips kan ik er totaal niet op staan, wankel alle kanten op en ik kan minimaal buigen door de hoeveel vocht die erin zit. Ik zag vanochtend wel dat het vocht aan het afnemen is, dus dat is positief!

Goed... voelde even goed om te whinen xD. Was de laatste keer ook... hoop ik.

Laatst bewerkt:
Wtf? Gaat wel heel ver. Hij zat gewoon persoonlijke dingen verzinnen en te beantwoorden xD Wat een f*cking smeerlap... Ook nog is oude foto's posten.

Super bedankt voor zeggen iig! En het reporten ervan :).

Ja door die oude foto's dacht ik al dat het fake was :p

De meeste reacties waren wel positief though, alleen gaf hij domme replies :o

Ik zou me meer op Bb gaan consenteren zodra je hersteld bent, je MMA trainingen hebben snel wat blessures opgeleverd waar je niet op zit te wachten toch ?
In elk geval sterkte en succes met je herstel, ik denk dat je wat je enthousiast was en te veel verlangde van je lichaam.

:thumb:

Bedankt voor de link. Zal binnenkort even een broek bestellen.

De meeste mensen daar bij MISC vonden het wel grappig. Vooral omdat iedereen daar geobsedeerd is door dat manlet/manmore gedoe.

Ik zou me meer op Bb gaan consenteren zodra je hersteld bent, je MMA trainingen hebben snel wat blessures opgeleverd waar je niet op zit te wachten toch ?
In elk geval sterkte en succes met je herstel, ik denk dat je wat je enthousiast was en te veel verlangde van je lichaam.

:thumb:

Mjah.. denk dat ik ook te enthousiast was. Maar ergens was het ook dikke pech. Kreeg een lowkick echt vol op mijn knie die ik niet blockte waardoor hij naar binnen ging en je knieschijf de andere kant op gaat. De rest ging te snel om te herinneren.

Ik vond het wel leuk om te doen. Vooral omdat mijn conditie echt crap is was het wel fijn 1x per week daar kapot aan te gaan. Daarnaast ging ik ook hard vooruit in vaardigheden elke les. Geen wedstrijd niveau maar het verschil was er :D.

Misschien alleen later techniek gaan doen en niet gaan sparren zoals nu. Moet ik ook niet doen met die bars in mij.

Dat is ervaring die nu nog niet hebt, het is wel leuk maar je kunt wel de training naast BB doen maar sparren zou ik mee wachten tot je meer trainingservaring heb.

Je weet zelf wel dat deze sport blesure gevoelig is, zeker voor een boom van jouw lengte en je ervaring die niet zo snel reageert als een ervaren sporter.

Ik spreek zelf niet uit eigen ervaring maar zie veel sporters die te snel te veel willen zeg maar.

Nogmaals veel sterkte met je herstel, val je niet aan maar wil je alleen advies mee geven.

:thumb: Porter

Ik vind dit topic tot nu toe het meest interessante topic op heel DBB :D
Goeie gains maak je, en wat vreet jij veel man 6000 kcal :p

Ga zo door man, en sterkte met je blessure!

Wat ben jij een zieke gast zeg. Wat een progressie! Alleen maar respect!

Damn 40kg progressie! Beterschap met je knie, zou me maar lekker op BBing richten, veel veiliger :)

hoe zit het met vocht en kan je weer beetje lopen? :)

Damn, beterschap man. Knieen lijken niet echt de sterkste punten van langere mensen, spreek helaas uit ervaring. Vorig jaar kwam iemand vol met zijn knie tegen de linkerzijkant van mijn linkerknie aan tijdens een basketbalwedstrijd (rebound). Ik heb helaas niet gezien wie het was en of het nou expres was of niet, maar heb nooit excuses gehad. Kon eerst een tijdje niet lopen en alles leek goed te gaan. Toen tijdens bowlen zette ik m'n voet net verkeerd neer en zakte ik (weer) totaal door m'n knie heen..

Nu dus een jaar later heb ik het gevoel dat mn linkerknie minder sterk is en ben ik bang om er nog een keer doorheen te gaan. Hoop dat jij dat gevoel niet krijgt want het is erg vervelend om constant met het idee te lopen dat je er weer doorheen zou kunnen gaan.

Bij mij was er niks gebroken of geschoven maar ik heb wel m'n kniebanden verrekt (deels) en voor mijn gevoel is mn meniscus ook iets verschoven. Maarja bij de fysiotherapeut kon ik alles en bij het ziekenhuis vonden ze het geen reden om een foto te maken ofzo.

Gaat tegenwoordig wel prima maar toch denk ik er af en toe aan.
Ik ga je herstel volgen, wie weet heb ik zelf nog wat aan de details :P

Zeer sterke progressie en sterkte bij het herstel!

Terug
Naar boven