XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

wat een stakker die alex

Alexey Lesukov

TWODAY I GO FITNES EXPO, I FIND MEN LIKE THE GIRAFF)) I SEY HELO MISTERS PLS MEK THE PIKTURS WITH ALEXEY?? )) HE SEY NO MENS)) I SEY KOM HER OR I BIREK YU HED BECUS I IS ARE WEAR THE CLOTHES (red).

bekgrond is are next piroten loteri i mek preparations for tru frends))

{repost i kneuw)

Is toch niet z'n echte account?
Mag ik hopen

Nee dat is niet zijn echte account.

Haha lache. Thnx voor het delen. Heb even reactie geplaatst maar.

Mooie progress, ik zou echt gek worden als ik zoveel zou moeten eten :P

Wow, je bent zeker goed bezig!
Bijna 6000 kcal? pff, dat je dat naar binnen krijgt. :p

Ga zo door en je hebt het lichaam van 2 mannen :O

Haha, ik kwam een keer jouw Facebook profiel tegen toen ik wat zat te klikken.. vet om je hier te zien.
2.17 en dan bodybuilden.. zo ****ing wreed. Er zit een kerel van 2.10 in m'n klas en dat is al vet lang.

Groei je eigenlijk nog in de lengte? Succes met de verdere doelen, man!

Heb je pics eens doorgebladerd, tof om je progressie zo te zien. Je komt ondanks een paar tegenslagen altijd op je pootjes terecht :)

Bedankt voor je reactie op mijn bericht nog overigens. Ga je gym binnenkort checken.

Wat is die operatie trouwens mooi gelukt.
Echt vette foto's met veel bekenden ook en natuurlijk een hele mooie progressie te zien.
Top !!

Re: 2.17meter 2 jaar trainen

Een BNer gespot

uploadfromtaptalk1362767082235.jpg

Whehe loop je daar rustig door de dierentuin jezelf een beetje groot te voelen (1.92) zie je ineens Olivier staan.... :eek:, was weer even een kleutertje. Lijkt me toch raar dat mensen je herkennen van het internet? :D. Goed dat je knie weer ok was.

Whehe loop je daar rustig door de dierentuin jezelf een beetje groot te voelen (1.92) zie je ineens Olivier staan.... :eek:, was weer even een kleutertje. Lijkt me toch raar dat mensen je herkennen van het internet? :D. Goed dat je knie weer ok was.

Leuk dat je mij even aansprak. DBB altijd +1 ;). Het topic is dan ook 184.592 keer bekeken, dus ik word inderdaad wel is herkent door dit topic.

Lawl, :roflol: nice.

/ Zag vrijdag je foto nog hangen in veldhoven, bij muscle-totaal ;)

Hehe ja lache, met Phil Heath. Hij kreeg veel reacties op die foto zei de eigenaar van de winkel (Harry de Jong).

Ik mag mijn knie eindelijk officieel hersteld noemen (van mijzelf). Het heeft mij 9 weken gekost (wat nog meevalt als ik andere mensen hoor). De zwelling en pijnen zijn weg. Sinds twee weken train ik mijn been volledig weer, maar de kracht is er wel uit. Weer opbouwen vanaf 0 :) maar komt wel weer goed.

In het begin een aantal weken gewoon wezen trainen met gips aan om mijn bovenlichaam bij te houden. Ik bleef op het dieet van 6000kcal maar dit werd te veel, omdat ik geen MMA training meer deed en geen beentraininginen waar ik aardig wat verbrande. Ik ging naar 128.0kg en zag dat dit behoorlijk in mijn buik ging zitten. Het aantal kcal heb ik dus geminderd maar nog wel op 400gr eiwit per dag blijven zitten. Ben nu 125.5kg.

Deze foto is eergisteren tussendoor even gemaakt.

20130331_141032_zps5319b43c.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk dat je mij even aansprak. DBB altijd +1 ;). Het topic is dat ook 184.592 keer bekeken, dus ik word inderdaad wel is herkent door dit topic.

Hehe ja lache, met Phil Heath. Hij kreeg veel reacties op die foto zei de eigenaar van de winkel (Harry de Jong).

Ik mag mijn knie eindelijk officieel hersteld noemen (van mijzelf). Het heeft mij 9 weken gekost (wat nog meevalt als ik andere mensen hoor). De zwelling en pijnen zijn weg. Sinds twee weken train ik mijn been volledig weer, maar de kracht is er wel uit. Weer opbouwen vanaf 0 :) maar komt wel weer goed.

In het begin een aantal weken gewoon wezen trainen met gips aan om mijn bovenlichaam bij te houden. Ik bleef op het dieet van 6000kcal maar dit werd te veel, omdat ik geen MMA training meer deed en geen beentraininginen waar ik aardig wat verbrand. Ik ging naar 128.0kg en zag dat dit behoorlijk in mijn buik ging zitten. Het aantal kcal heb ik dus geminderd maar nog wel op 400gr eiwit per dag blijven zitten. Ben nu 125.5kg

Deze foto is eergisteren tussendoor even gemaakt.

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/20130331_141032_zps5319b43c.jpg

Nice man! Hoeveel bench je ?

Mooi dat je weer hersteld bent! , keep up the good work!

Mooi dat je weer hersteld bent. Nu even geen gekke dingen doen en massa bouwen op dat megaframe :)

ik blijf dit de beste transformatie vinden die ik ooit gezien heb, van zo'n dunne lange jongen naar echt een brede man, als jij doorknalt naar de 150 in de komende jaren ben je echt eng gewoon

Terug
Naar boven