Fitness Seller

Rita Verdonk belaagd door Marokkaanse jongeren

Bezoekers in dit topic

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.036
Waardering
43
Rita Verdonk is gisteren middag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren viel Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.

Op haar Twitterpagina meldt Verdonk het volgende: "Filmopname gedaan voor Trots. Bekogeld met eieren en uitgemaakt voor kankerhoer en racist. Door Marokkaanse jongens natuurlijk."

Bron: Fok!
 
Goed voor weer wat extra zetels.
 
En terecht!

Het belangrijkste vergeet je hier te posten;

Een groep van zo'n twintig jongeren viel Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig.

Als ik die vent tegen zou komen zou ik hem ook bekogelen!
 
Laatst bewerkt:
Terecht dat je tegenwoordig op straat uitgemaakt wordt voor kankerhoer.
 
kankerhoer is tegenwoordig toch synoniem voor mevrouw?
 
Als je lichtgetint bent en geen opvoeding hebt gehad, dan wel.
 
En terecht!

Het belangrijkste vergeet je hier te posten;



Als ik die vent tegen zou komen zou ik hem ook bekogelen!

Heb je 100% gelijk in. Die Willibrord dat is zo'n irritante zak, niet normaal gewoon :D
 
wat een drama wijf..
als iemand je bekogeld met een ei, dan ga je toch even een een blokje om, schijt je in je hand en bekogel je ze met je eigen stront?

altijd laten zien wie de baas is want baas boven baas!
 
Het zal eens niet. *zucht*
 
En terecht. Die wijk is van die jongens en niemand heeft daar nog iets te zoeken. Als iemand dat toch doet moet hij of zij nadien niet komen zeuren als hij/zij voor kankerhoer uitgemaakt wordt. Dat is nu eenmaal het recht van vrije meningsuiting van die jongens. Ze mag blij zijn dat die jongens het recht op verdediging niet gebruikt hebben en haar uit de wijk geschopt hebben. Altijd hetzelfde met die Verdonk. Leer toch eens respect hebben voor de Marokkaanse medemens !
 
en terecht. Die wijk is van die jongens en niemand heeft daar nog iets te zoeken. Als iemand dat toch doet moet hij of zij nadien niet komen zeuren als hij/zij voor kankerhoer uitgemaakt wordt. Dat is nu eenmaal het recht van vrije meningsuiting van die jongens. Ze mag blij zijn dat die jongens het recht op verdediging niet gebruikt hebben en haar uit de wijk geschopt hebben. Altijd hetzelfde met die verdonk. Leer toch eens respect hebben voor de marokkaanse medemens !
+1
 
Tja, niets bijzonders. Het houdt gewoon nooit op met dat achterlijke ras, ook al zijn het er maar een paar, een paar die zich niet belachelijk gedragen in mijn mening. Overal waar ik kom en er zijn Marokkanen, voel ik me gewoon niet prettig. Op m'n werk lopen ook ook wat van die k*t-jong rond en keer op keer worden m'n vooroordelen weer bevestigt. Ik probeer me steeds in te houden, maar als ze 1x iets k*ts doen tegen me zal ik echt vol uithalen, ook al zit ik zo niet in elkaar. Maar beter hun verpesten dan dat ze ons land verpesten.
 
tja, niets bijzonders. Het houdt gewoon nooit op met dat achterlijke ras, ook al zijn het er maar een paar, een paar die zich niet belachelijk gedragen in mijn mening. Overal waar ik kom en er zijn marokkanen, voel ik me gewoon niet prettig. Op m'n werk lopen ook ook wat van die k*t-jong rond en keer op keer worden m'n vooroordelen weer bevestigt. Ik probeer me steeds in te houden, maar als ze 1x iets k*ts doen tegen me zal ik echt vol uithalen, ook al zit ik zo niet in elkaar. Maar beter hun verpesten dan dat ze ons land verpesten.

+100
 
En terecht. Die wijk is van die jongens en niemand heeft daar nog iets te zoeken. Als iemand dat toch doet moet hij of zij nadien niet komen zeuren als hij/zij voor kankerhoer uitgemaakt wordt. Dat is nu eenmaal het recht van vrije meningsuiting van die jongens. Ze mag blij zijn dat die jongens het recht op verdediging niet gebruikt hebben en haar uit de wijk geschopt hebben. Altijd hetzelfde met die Verdonk. Leer toch eens respect hebben voor de Marokkaanse medemens !
+1 :)

Tja, niets bijzonders. Het houdt gewoon nooit op met dat achterlijke ras, ook al zijn het er maar een paar, een paar die zich niet belachelijk gedragen in mijn mening. Overal waar ik kom en er zijn Marokkanen, voel ik me gewoon niet prettig. Op m'n werk lopen ook ook wat van die k*t-jong rond en keer op keer worden m'n vooroordelen weer bevestigt. Ik probeer me steeds in te houden, maar als ze 1x iets k*ts doen tegen me zal ik echt vol uithalen, ook al zit ik zo niet in elkaar. Maar beter hun verpesten dan dat ze ons land verpesten.
:mad:
 
tja, niets bijzonders. Het houdt gewoon nooit op met dat achterlijke ras, ook al zijn het er maar een paar, een paar die zich niet belachelijk gedragen in mijn mening. Overal waar ik kom en er zijn marokkanen, voel ik me gewoon niet prettig. Op m'n werk lopen ook ook wat van die k*t-jong rond en keer op keer worden m'n vooroordelen weer bevestigt. Ik probeer me steeds in te houden, maar als ze 1x iets k*ts doen tegen me zal ik echt vol uithalen, ook al zit ik zo niet in elkaar. Maar beter hun verpesten dan dat ze ons land verpesten.

+1
 
Back
Naar boven