AndroidHealthClinic

ritalin als afslankmiddel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ionamin maken ze dan ook niet meer ;)

Tsja, ik heb het nooit gebruikt, vind mijn gading in efedra en dat werkt goed genoeg voor mij.
En tsja, ivm de verslaving, dat is op alles zeer persoons gebonden, en mss idd ook bij Ritalin ;)

Waar haal je dat ionamine niet meer gemaakt wordt ?

Ken een vriend die daar vroeger mooi mee afgevallen is en het terug zou willen proberen.
 
Waar haal je dat ionamine niet meer gemaakt wordt ?

Ken een vriend die daar vroeger mooi mee afgevallen is en het terug zou willen proberen.

Dat is toch algemeen bekend dat de productie van Ionamine al even stilligt
en hetgeen wat er nog van te vinden is op de markt, gewoon fake is...
 
Ik gebruik dagelijks Retaline . vanwegen ADHD welteverstaan .
 
Ik gebruik dagelijks Retaline . vanwegen ADHD welteverstaan .


Ik dus ook en daarom snap ik sommige reacties van mensen hier niet.
Wanneer men vraagt om een degelijk kuurschema of zelfs een clenbuterol schema krijgt men zonder commentaar een antwoord.

Ik gebruik mijn Ritalin om mijn werk beter te kunnen doen en als bonus werkt het ook nog als hongerremmer. Ik zou toch gek zijn als ik dat niet ozu uitbuiten?
 
burner

Cijfers....hoeveel % bf op een maand, hoeveel kg op een maand...iemand?

nou een burner is het zker ik kan niet presies de %bf aangeven maar ik begon 4 maande gelede met traine naturel gewoon van 61 naar 71 kilo gegaan en nu zit ik na 1 week ritalin om 66 ondaks het bulke , dus werke diet het wel
 
Volgens mij is het gevaarlijker dan efedrine. Ritalin (methylphenidate) staat namelijk veel dichter bij methamfetamine (speed) dan efedrine. Ik zou dit medicijn dus absoluut afraden om zomaar wat vet te willen verliezen, vind ik vrij onverantwoord.
 
ritalin

Volgens mij is het gevaarlijker dan efedrine. Ritalin (methylphenidate) staat namelijk veel dichter bij methamfetamine (speed) dan efedrine. Ik zou dit medicijn dus absoluut afraden om zomaar wat vet te willen verliezen, vind ik vrij onverantwoord.

ik weet het je heb helemaal gelijk , maar ik heb helaas wel adhd en dus niet om ff snel wat eraf te burne het is puur voor mijn school prestatie ik neem het ook niet tijdens het trainen anders gaat me hartslag te veel omhoog helmaal in combo met no exlpode
 
Back
Naar boven