MuscleMeat

Ritalin en afvallen

Bezoekers in dit topic

dat is niet altijd het gevall ,ikzelf heb het jarenlang moeten slikken vanwegen mijn adhd en het is gewoon k*t zooi dus ik snap niet waar mensen mee bezig zijn als ze geen adhd hebben en het gebruiken om aftevallen ???

In geval van ADD wel. Mijn ex-vriendin slikte het, en die had ADD. Hielp inderdaad voor o.a. de concentratie. Geef je groot gelijk dat het k*tzooi is, tis niet voor niets niet zomaar te krijgen.

En topicstarter, ga alstjeblieft gewoon 3 maandjes lang gewoon gezond eten + KT + cardio. Je hebt die onzin helemaal niet nodig! Enige wat je nodig hebt is geduld!
 
ADD en ADHD zijn eigenlijk 1 pot nat. Precies dezelfde handicap met slechts een verschil in de symptomen.. :rolleyes:

Door be biologische beschikbaarheid van ritalin is het per individu verschillend hoeveel mg deze nodig zal hebben.

Maar ik heb zelf ook ritalin gehad, en het werkte echt ruk. Toen ben k opvergestapt op dexamfetamine en er ging een hele nieuwe wereld voor me open.
Ik denk dat het komt omdat methylfenidaat (ritalin) een Dopamine heropname blokker is en dat (dex)amfetamine indirect de dopamine en de noradrenaline afgifte bevordert.

Om 1 of andere reden heb ik op de dex 0.0 bijwerkingen. Geen slapenloosheid, vreet nog steeds 5000kcal en geen vervelende rebounds.


Maargoed, stimulanten gebruiken om af te vallen? (Nou, je gaat eigenlijk eerder honger-staken, en daar heb je niet eens stimulanten voor nodig imo) Een echte NO GO.
 
Nou,
ik heb wel wat losgemaakt!

Update, ben ermee gestopt.
a: het werkte niet voor het doel
en b: ik vond het toch teveel rommel.

en c, niet onbelangrijk, ik merkte al direct dat ik emotioneel matter werd
raar om te omschrijven.

weer een les geleerd..

morgen fris begin op de gym.
 
experiment mislukt, dan ga toch maar even een ECAY stack bvestellen van de week.
 
Goed dat je gestopt bent. Topic effe doorgelezen. Jeezes.

Laat gewoon een maand of 2 die koekjes en drink wat minder wijn. Beetje karakter.
Hoe kan je van je kinderen iets verwachten als jezelf niet de discipline hebt om van zulk spul af te blijven en normaal dieet te volgen en wat cardio te doen. Goed dat je gestopt bent dus.

Succes met afvallen op een gezonde manier :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Goed dat je gestopt bent. Topic effe doorgelezen. Jeezes.

Laat gewoon een maand of 2 die koekjes en drink wat minder wijn. Beetje karakter.
Hoe kan je van je kinderen iets verwachten als jezelf niet de discipline hebt om van zulk spul af te blijven en normaal dieet te volgen en wat cardio te doen. Goed dat je gestopt bent dus.

Succes met afvallen op een gezonde manier :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


je hebt gelijk, geen quik fixes
gewoon weer even goed aan de slag.


en Briekie! goed dat wij irl geen vrienden zijn
jij brengt me op verkeerde ideeen!!!! :)
 
tsja, zo kan je het ook zien. Maar men zit hier aan de clen, efedra en slikken of snuiven zich kapot in het algemene drugs topic. Beetje onzin dat iedereen gaat janken om ritalin hahaha( van die 19 jarige jongens kan ik dat wel begrijpen trouwens)
 
Laatst bewerkt:
@ Briekie!

Thanx, voel me gelijk stuk beter en iets minder dom...

Ik heb het weggekiept, kan het niemand aanraden.
ben vandaag leeg en brak maar weet dat dat ook met paar dagen over is.

heb minimaal 4 goede workouts gepland deze week, wellicht een 5e en ga geen wijn drinken.

geduld en doorzetten... !
 
Meteen maar even doorzetten en je voedingsschema in de juiste sectie zetten voor tips / advies? En je trainingsschema daar ook meteen bij?

Cutten en hongerlijden hoeft nl. helemaal niet samen te gaan ;)
(zeg ik uit ervaring)
 
Meteen maar even doorzetten en je voedingsschema in de juiste sectie zetten voor tips / advies? En je trainingsschema daar ook meteen bij?

Cutten en hongerlijden hoeft nl. helemaal niet samen te gaan ;)
(zeg ik uit ervaring)

Inderdaad. Meeste mensen gaan meteen veels te weinig eten => honger => cheaten => stoppen met afvallen.
 
Dat is een goed plan, ga ik posten.

Overdag ga ik ook goed, veel eiwit, groente etc
moet gewoon afleren om s avonds wijn te drinken
heel gezellig met partner of visite
maar komt altijd een toastje etc bij
dus zomaar 500 lege cal extra voor het slapen gaan.

waarom doe je het dan zou je zeggen?
goede vraag.

nieuw project: daar mee stoppen dus!
scheelt calorien, geld en sowieso crap voor je lever.
aan de thee!
 
Beginnen met het principe 'niet drinken op trainingsdagen', daarna overschakelen op 'niet drinken door de week', om vervolgens 'alleen drinken op junkdag' toe te passen.
 
Denk dat als je wat meer gaat sporten, je er misschien ook minder behoefte aan hebt?

Als ik savonds terug kom van de sportschool, is een glas wijn echt wel het laatste waar ik zin in heb. Terwijl ik er normaal wel van houd.
 
Beginnen met het principe 'niet drinken op trainingsdagen', daarna overschakelen op 'niet drinken door de week', om vervolgens 'alleen drinken op junkdag' toe te passen.

Dat is een hele goed tip!
vooral omdat het zo'n waste is qua spieropbouw.
ik ben een beetje alles of niets type en qua lange termijn ga ik daarmee fout.
vandaag goed getraind dus nul.
rest van de week ook trainingen gepland.

en idd als je 's avonds traint moet je niet denken aan alcohol.
ik train s ochtends
daarna drukke dag en dan altijd zo een moment van: 1 bij het koken
1 bij het eten etc.
dus 4 per avond, zonde
en ook slecht voor je hum, want volgende dag balen.

ben langzame leerling, maarrr geen quitter!

nogmaals, dank voor je tip
hij lijkt ogenschijnlijk simpel, maar vind t een eyeopener!
 
het voordeel van dingen opschrijven is dat je zelf met je neus op je dommigheid wordt gedrukt!
 
Dat is een hele goed tip!
vooral omdat het zo'n waste is qua spieropbouw.
ik ben een beetje alles of niets type en qua lange termijn ga ik daarmee fout.
vandaag goed getraind dus nul.
rest van de week ook trainingen gepland.

en idd als je 's avonds traint moet je niet denken aan alcohol.
ik train s ochtends
daarna drukke dag en dan altijd zo een moment van: 1 bij het koken
1 bij het eten etc.
dus 4 per avond, zonde
en ook slecht voor je hum, want volgende dag balen.

ben langzame leerling, maarrr geen quitter!

nogmaals, dank voor je tip
hij lijkt ogenschijnlijk simpel, maar vind t een eyeopener!

Probeer daar ook aan te denken. Voor mij was het stoppen/minderen met drinken ook het lastigste . Je zit echter voor Jan Lul te trainen als je regelmatig drinkt, terwijl je de hele week op dieet zit en hard traint. Succes!
 
Ha!

dank voor je reactie..
gelukkig ben ik niet de enige.
ja wat je zegt, je doet het voor janlul
maar iig beter dan dat ik niks doe,

ik was net even bij de sportwinkel
om eiwit te halen , was op.
zij spuiten allemaal om de dag genotrin/ somatropin.

erg duur, dat wel, maar schijnt top te zijn.
vetverbranding omhoog etc.
en deze eigenaar is heel oke, altijd eerlijk advies

zit het weer gelijk in mijn hoofd..

hij is sinds hij het gebruikt veel afgevallen, okee ook door sport
maar hij is erger dan ik qua uit eten/wijn etc
sinds die om de dag spuit gaat hij als een trein.

al die hollywoodsterren zitten eraan, demi moore etc.

ga me eens inlezen.
gewoon voor de info..
 
Back
Naar boven