AndroidHealthClinic

Ritalin en afvallen

Bezoekers in dit topic

Heb jij echt kinderen? Mijn hemel, wat ben jij een topvoorbeeld! Lekker spuiten en slikken om wat kilo's kwijt te raken die je ook op een normale manier kan kwijtraken. Wat zullen je kinderen wel niet denken hey, ik voorzie nu al dat je kinderen op latere leeftijd zullen denken dat je slank MOET zijn om erbij te horen. Had je maar geen kinderen moeten nemen. kinderen zuigen alles op als een spons.

En die 'bevriende' arts dan, moet zo'n ondoordacht figuur echt werken in de gezondsheidszorg? Het zou pas echt dolle pret worden als jij het loodje legt door zo lichtzinnig recepten te gaan schrijven :D

Lekkere kneuzen zijn jullie. Sterkte he met afvallen ;) !
 
heb wel een potje jack 3 d genomen

voor pre workout

neem maar 1 scoop
heb ooit crack gehad en vond ik best fijn.
hebben ze niet meer op voorraad
en na etiket lezen leek jack me beter dan no explode

heel gek dat ik daar tegen kan
van stackers ga ik vliegen..

maar nu geen shit meer nemen
zo is t wel even genoeg..

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------




@ 3303 je doet alsof ik de enige ben die wat slikt..

maar okee, als je kids hebt mag je wat voorzichtiger zijn met je gezondheid
point taken.

maar het is nou niet zo dat ik hun vertel wat ik doe!
maar thanx for the concern.
 
Laatst bewerkt:
@ 3303 je doet alsof ik de enige ben die wat slikt..

maar okee, als je kids hebt mag je wat voorzichtiger zijn met je gezondheid
point taken.

maar het is nou niet zo dat ik hun vertel wat ik doe!
maar thanx for the concern.

Nee hoor dat doe ik helemaal niet. Ik heb het over jou, waarom? Omdat jij een onderwerp opent hierover. Als je niet tegen kritiek kan ga dan asjeblieft lekker verder met ritalin slikken.

Je mag wel eens wat minder onbezorgt over jouw gedrag doen hoor, je zegt wel dat je je kinderen niet verteld wat je doet maar ze merken het echt wel hoor. Daar zijn het kinderen voor. Als je kinderen neemt dan accepteer je een grote verandwoordelijkheid. Jij ****t nu compleet met je eigen lichaam en dit gaat uiteindelijk hoe dan ook ten koste van je kinderen. En verder 'concern' ik me verder niet over jou (al sterf je, i dont care ;) ), maar wel over je kinderen. Baah wat kots ik op jou soort moeders zeg. Maargoed het punt zal nu inderdaad wel duidelijk zijn! :cool: Ik hoop dat je wat beter gaat nadenken!
 
@3303

ik ben allang met die ritalin gestopt joh
maar bedankt voor je goede bedoelingen.
 
sompatropin ook geen goed idee voor vrouwen

althans niet tenzij je op wedstrijdniveau zit.

voor mannen werkt het overigens veel beter.

ik houd het bij vitamines, amizozuren whey eiwit, visolie q 10, l carnitine

1 scoopje jack 3 d voor het trainen en verder gezond eten.

moet genoeg zijn.
 
sompatropin ook geen goed idee voor vrouwen

althans niet tenzij je op wedstrijdniveau zit.

voor mannen werkt het overigens veel beter.

ik houd het bij vitamines, amizozuren whey eiwit, visolie q 10, l carnitine

1 scoopje jack 3 d voor het trainen en verder gezond eten.

moet genoeg zijn.

Laat het inderdaad gewoon lekker bij vitamines en eiwit. Ga verder ook niet op zoek ook al is het maar informatie. Eens verslaafd altijd verslaafd!

Ik zie vaak kinderen die echt lijden onder het gedrag van de ouders (drugs, eetstoornissen etc). Dus vandaar dat ik misschien wat zeik op je gedrag ;).

Succes met afvallen op een gezonde manier!
 
@3303

dank je wel.

geloof me, ben echt een hele normale moeder voor mijn kids
ook al komt dat niet zo over.
ik ben uitgezocht, houd het bij trainen
en gezonde supps
en oke, een klein schepje jack 3 d voor de training
overigens niet zo lekker spul
crack was veel beter.

en als ik zover ben ..
het genot van de achiefment kan niet op tegen welke rotzooi dan ook!

ga even kijken of ik dit topic weg kan halen
wil niemand op zo'n rare gedachte brengen

wtf dacht ik vorige week!!!

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

nog een tip

om alle ellende een beetje goed te maken..

google eens op konnyaku noodles.

daar zit helemaal niks in
geen vet, 20 calorien per 100 gram
oke, geen eiwit
maar ook geen koolhydraat
wél 6 gram vezeld per 100 gram.

ze smaken soort van nergens naar
je moet ze even afspoelen met koud water en dan 10 min koken

daarna kun je ze eten, maar dat is niet lekker
wel heel voedzaam
maar ik roerbak ze met kipfilet, wat groente , kruiden etc.

ze zijn op internet te koop
maar ook bij de chinese boot bij de euromast in rotterdam
ze liggen bij de verse kruiden in de koeling als je binnenkomt.
helemaal links onderin


de smaak kan beter, beetje glasnoedelig
maar geen cal en veel vezels is soms ook handig.

ik heb ze aan een paar vriendinnen uitegdeeld en die zijn er blij mee.
 
Er zitten geen koolhydraten, geen eiwitten en geen vetten in?

Dat is gewoon water dus? :D
 
Weet je zeker dat ze linksonder liggen, en niet rechts?
 
Oh jezus: je hebt weer een product gevonden wat je gaat helpen met afvallen? Dit keer noodles zonder kcal. Jij leert het nooit. Altijd op zoek naar een 'quick win'.
In plaats van met normaal eten wat te gan bereiken, nee hoor.... :no:
 
Welkom in de 21e eeuw?!
 
Oh jezus: je hebt weer een product gevonden wat je gaat helpen met afvallen? Dit keer noodles zonder kcal. Jij leert het nooit. Altijd op zoek naar een 'quick win'.
In plaats van met normaal eten wat te gan bereiken, nee hoor.... :no:


Nou opzich.. Het klinkt al een stuk beter dan Ritalin slikken.:rolleyes:
Eigelijk wou ik de noodles ook wel proberen maar om helemaal naar Rotterdam te gaan en op internet is het stervensduur..
 
Ik geloof niet in quick wins. Of shortcuts.
Een goede maaltijd hoeft helemaal niet onderdelen te bevatten die flink vullen en nauwelijks kcals hebben. Cutten met honger hoeft ook niet.
 
Nou ik wil zelf wel eens iets anders eten dan het gebruikelijke!
+ ik neem aan dat ze de noodles niet als ontbijt - lunch - en avondeten gaat gebruiken.
 
wat moet ik zeggen ben 09-01-2011 terug begonnen met trainen.was 7 jaar gestopt tot ik me 08-01-2011 op de weegschaal zette zo vet als ne pad 120kg.ben men toestellen gaan halen in men garage en nu staat men gelijkvloers vol toestellen.heb van me 15 jaar tot men 30 jaar hardcore getraind en op men 18de wedstrijden gedaan.nu na 6 weken keihard trainen en goed voedingsschema +supplementen(stacker4, zalmoliecaps glucosamine en multi vit min) weeg ik 112kg. maar heb nog een lange weg af te leggen.men voordeel is wel dat ik heel veel van bodybuilding ken.men wedstrijddieetjes waren nog veel erger dan dit dieet.het is afzien amai men schouders,kan zijn dat ik de sportarts er al bij kan halen die woont een straat verder van me.maar geduld is ook heel belangrijk.in het begin dus 6 weken geleden bankte ik 3x8 50kg nu 3x8 95kg maar mijn schouders kunnen het niet af vroeger bankte ik reeksjes van 8 met 125 tot 135kg.de kracht komt snel terug de spieren ook maar het vet de speklaag dat is als smelten voor de zon geleidelijk aan.ik krijg zo'n pomp als ik train niet normaal net als vroeger.maar t'zicht is wat anders.ik moet terug droog geraken maar alles op zijn tijd.hou het wel zo gezond mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Het doel heiligt de middelen...
 
Ik geloof niet in quick wins. Of shortcuts.
Een goede maaltijd hoeft helemaal niet onderdelen te bevatten die flink vullen en nauwelijks kcals hebben. Cutten met honger hoeft ook niet.

BS ik cut nu ook en van 3800KCal naar 2400kcal merk je egt wel. Maaltijd tijden zijn hetzelfde alleen hoeveelheid is minder. En heb constant honger :( en verlang naar lekkere dingen zoals candy en cola :D:D:D
 
Mischien moet de ts maar naar een ander forum? Pro anna forums ofzo
 
En dus lekker aan de ritalin, ECAY en nog even dan grijpen we allemaal naar de DNP?!

:no:
Je moet doen wat je zelf vindt wat je moet doen. Ik zou niemand veroordelen omdat hij aan de anabolen zit of amfetaminen gebruikt om een bepaald doel te bereiken. Dat het niet gezond is staat buiten kijf.
 
Back
Naar boven